Posted by: peribadirasulullah | Februari 12, 2010

Wanita Iraq Dirogol 17 kali sehari Di Dalam Penjara

تسبؠمن خلف قضبان الطغيان
سجينة عراقية تُسَبح بسبحتها من خلال قضبان الزنزانة في سجن أبو غريب

المصدر: منظمة العفو (عفوا الغفو) الدولية
http://ara.amnesty.org/pages/irq-140704-action-ara


جندية حقيةر يضع يديه القذرة على عراقية

المصدر: صور تشهد على بربرية الأمريكان
http://www.voltairenet.org/article137951.html

جنود أمريكيون يغتصبون عراقية ويقتلونها


عراقيات في طابور للحصول على الماء


عراقيه في السجن اغتصبوها 17 مره في يوم واحد

Wanita Iraq dirogol 17 kali sehari didalam penjara

Ya Allah… Sesungguhnya umat Islam tidak lagi bermaruah. wanita dan lelaki  Islam boleh diliwat dan dirogol di permukaan dunia dan boleh dipamerkan untuk tontonan semua makhluk…. betapa Maha Adil Allah dalam menghukum umat Islam yang sangat-sangat cintakan dunia.. walaupun mereka lebih hina dari binatang dewasa ini tetapi mereka masih gelak-ketawa demi nikmat dunia yang mereka lihat , mereka memang lupa melihat kepada Nikmat Allah di dalam Syurga… mereka lupa janji-janji Allah… mereka sentiasa memuji nikmat Allah yang mereka dapat melalui tangan-tangan syaitan laknatullah.. mereka memuji Allah semasa berzina,

mereka bersyukur nikmat Allah dengan cara maksiat,

mereka menyebut nama Allah Yang Maha Suci dalam keadaan rambut wanita terbuka…

begitulah sunnah syaitan yang mereka sebarkan ke seluruh dunia melalui media mereka..inilah hakikat sebenar aqidah mereka terhadap Allah SWT.


هكذا يقتحمون بيوت الآمنين ويجردون النساء من الحجاب


هل تعلم أن الطفلة عبير المغتصبة كانت الضحية رقم ألف
ضمن العراقيات المغتصبات من قبل جيش الصليبيين؟


الأمريكان يحتجزون رهائن عراقيات باللطيفية


سيدة عراقية خلف قضبان أبو غريب

سجينات العراق بين رحى الاغتصاب والتكتم

هيئة علماء المسلمين في العراق تستنكر اغتصاب عراقية واغتيال أسرتها

http://www.smith.edu/jewishstudies/images/songofsongslg.jpg

Lambang Kegilaan seks oleh amerika dan israeil dalam kitab suci mereka

Tentera israeil melakukan pesta seks bogel di larut malam.

مجندة اسرائيلية
ماكياج النهار لتخويف الحكومات العربية وما خفي ليلاً كان أعظم

[هذا الخبر تهديه المدونة للجيوش العربية من الخليج إلى المحيط ولا عزاء لمنظومة الدفاع، عفوا أقصد الانبطاح  المشترك.. ومن حق الكيان الصهيوني المسمى زوراً وبهتاناً الترويح والدفاع عن النفس كما أفتى سفاحة الشيخ بوش]

كشف تقرير عن فضيحة جديدة داخل الجيش “الاسرائيلي” بطلاتها هذه المرة مجندات في وحدات نظامية يعملن في نواد ليلية راقصات عاريات.

وحسب التقرير فإن المجندات يصلن إلى النوادي، مباشرة من قواعدهن العسكرية، كلما نجحت احداهن في الحصول على اذن من قائد وحدتها أو في أيام عطلتها الاسبوعية. وفي النادي يستبدلن زيهن العسكري بزي راقصات ثم يعتلين المنصة ويرقصن عاريات، حتى بعد منتصف الليل، ثم يعدن إلى الغرف لارتداء الزي العسكري والعودة إلى قواعدهن العسكرية.

وقد أثار الكشف عن هذه التفاصيل نقاشاً داخل مؤسسات الجيش “الاسرائيلي” سرعان ما كشف عن ان هذه الظاهرة لا تقتصر على عدد قليل من المجندات اللواتي تحدث عنهن التقرير ويعملن في ناد للبورصة في تل أبيب، بل ان عدداً كبيراً من المجندات من مختلف المناطق من الشمال وحتى الجنوب، يمارسن هذه المهمة الاضافية.

وبموجب التقرير فإن عدداً من المجندات حاولن التهرب من الخدمة العسكرية بتقديم عدة ذرائع لكن طلباتهن رفضت. وقد أعلنت بعضهن انهن يرغبن بالسفر لمدة طويلة بعد الانتهاء من الخدمة، ولم يجدن وسيلة لجمع الأموال أسهل وأربح من الرقص في النوادي.

ولا تقتصر المهمة على الرقص أمام رواد النوادي فهناك من أعلن عن خدمة خاصة للزبائن بسعر خاص، وقد وفر أصحاب النوادي غرفاً لمن يرغبوا أن تقدم لهن المجندات رقصات خاصة، وتبين ان الاقبال كبير من قبل الطرفين. فجميع المجندات أبدين استعدادهن وغالبية الرواد فضلوا الغرف الخاصة على العرض العام. التسعيرة لهذه المهنة تختلف بين ناد وآخر ولكن الحد الأدنى لا يقل عن مائة وخمسين دولاراً في كل ليلة ويرتفع السعر عندما يطلب الزبون رقصة خاصة داخل الغرفة.

منقول عن صحيفة الخليج

تقرأ أيضاً
مجندة امريكية تتعرى على صفحات مجلة اباحية


Responses

  1. Bagaimana denga pesta sexuel nabi Muhammad dengan budak tawanan perang, dan perzinahan Muhammad dengan Maryam babunya Hafsa dan setelah itu merampas istri anak anak angkat Zaid dan akhir Zaeneb dibooooor oleh kontol besar nabi palsu bangsa Arab

    • Wahai saudaraku, jangan kita fitnah kepada manusia walaupun sejahat firaun kerana kita bukanlah insan mulia. Jika Allah SWT telah muliakan mereka di dalam Al-Quran dan di dalam sejarah kemanusiaan, jangan kita pula kejikan mereka. Segala penentuan Allah SWT tidak akan berubah kecuali dengan doa daripada hambaNya sendiri. Saya sebagai seorang yang mengaku muslim tidak terniat untuk memusuhi mana-mana Nabi Utusan Allah SWT termasuk Nabi Isa Alaihi Salam. Apa yang anda katakan, tidak akan memberi kesan kepada Allah SWT dan Rasulullah SAW sebesar zarah pun, malah ianya akan menambah dosa di dalam buku catitan amalan anda di sisi Allah SWT.
      Bersaksilah kepada Allah SWT sebagai Tuhan anda dan Rasulullah SAW sebagai Nabi anda, semoga Allah SWT membuka hati anda dan mengisi Cahaya Hidayah di lubuk hati anda. Amin Ya Rabbal Alamin.

    • Wahai sdrku…mhn ampunlah kpd Allah Swt..sebelum ajal menjemputmu….

    • klo monyet2 macam kamu berani bercuap macam itu didepanku…akan ku halalkan darahmu untuk aq minum…

    • .Moga2 Allah mengazab kau(Mr nunusaku@bukan name sebnar sebab penakut)…!!!!!

      • amiiiiiiin ya allah

    • mana ada pesta sex yg pernah dilakukan nabi dan para sahabatnya.adapun nabi kawin dengan istri zaid itu karena perintah allah

    • kepada Mr nunusaku…
      ko hanjing kah atau orang????
      ko hilang akal kha?????????
      mak bpk kau x pernah hantar kau ke sekolah???
      rugilah kau hidup dlm kekufuran nie…
      ko pergi mana2 perpustakaan di dunia nie dan cari tentang Rasurullah….
      aku rasa
      antara tentera amerika laknatullah dgn koe….
      ko lagi hina…

      antara najis hanjing dgn hati mu…
      aku lebih meluat tgok hati mu berbanding najis hanjing…

      semoga bala melimpahi mu…
      amin ya rabbal al amin

    • wahai suadara2 dan saudari2 islamku…usahlah kita terlalu emosi melayan manusia sebegini,kelak kita sama juga sepertinya.sebaiknya marilah kita berbanyak-banyak isthigfar dan mendoakan agar allah swt memberi hidayah serta kesedaran pada manusia yg sebegini.marilah kita semua berdoa pada allah swt agar melindungi semua umat islam di iraq dan afganistan,semoga diberi kekuatan keimanan dan ketaqwaan pada allah dan rasul…insyaallah…aminnnn.

    • ini azazil ke syaitan

  2. oi nunusaku kau jangan macam PUKIMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK DISITU YA berani kau cakap kotor zina dengan nabi kami kalau kau ckap lagi tunggu kau…………………………………………… teruk lagi anjing dari kau rupanya kalau kau berani jumpalah aku apani cakap zina dengan nabi kau ni berani pula kau menempah MAUT DISITU DEMI ALLAH DEMI RASULULLAH AKU SANGGUP MATI BERTIKAM PISAU SAMA KAU DARIPADA AKU MEMBACA KOMEN PUKIMAK MU ITU KALAU BERANI CARILAH AKU JANGAN PANDAI KOMEN SAJA ITU PENAKUT NAMANYA

  3. sejarah telah membuktikan bahawa nabi Muhammad adalah manusia yang telah meletakkan wanita di tempat yang mulia jauh lebih awal daripada hak yang diperjuangkan oleh barat. setiap hubungan antara nabi Muhammad adalah melalui ikatan perkahwinan yang telah diatur oleh Penciptanya demi menyebarkan Islam. Dan setiap wanita yang dinikahi amat mengasihi Baginda.Tetapi, lihatlah apa yang telah terjadi dengan wanita barat hari ini yang merelakan diri untuk berbogel atau jua diratah sang lelaki yang langsung tidak membela mereka, bahkan wanita wanita ini tidak ubah seperti sampah sarap.wahai nunusaku sekiranya anda benar benar pembela wanita ,bimbinglah wanita agar tidak bertelanjang di dalam segala jenis media, bimbinglah pelacur pelacur di belakang dan depan rumah anda. setelah berjaya, dabiklah dada anda sebagai lelaki pembela wanita sebenar.

  4. celakalah ke atas kamu nanusaku….tunggulah pembalasan azab seksa di dalam neraka jahannam….

  5. Kun Babi Kau Allah S.W.T Kun Babi kau Muhammad S.A.W. PUKIMAK

    • anjing kau siapa kau ni berani pula mencaci agama dan akidah ku,kalau berani kau ayo tunjuk kan kau siapa biar ku cincang sampai habis dan ku bagi bagi daging kau ke anjing2 liar.bangsat ,fuck you.hoiii ku peringati sama yg bikin web ini bukan ajang perang kau menyediakan peralatan perang utk kami..

    • klo memang kau laki2..jangan hanya ucap di web aja…temui aq..kita selesaikan secara laki2…jangan menghina akidah orang…orang2 macam kau matipun terlalu nyaman…baik ku buat kau mati segan hidup pun gk mau…

    • jahanam ko mamat sial..ko akan sial smpai bila2..ko tnggu je la azab ALLAH nati…ko mati pun msti teruk gila..mati hancur kena lenyek trailer sbb ko kutuk ALLAH dan NABI.Ko terima la pebalasan dr ALLAH.

    • sesungguhnya allah akan membalas perkataan u tersebut….

  6. Muhammad S.A.W seorang penyair…bodoh dan gila sex…kahwin 20 pun tak cukup….BODOH

    • woi bangang..ko nie sapa hah..?…ak jumpa ko,mampuh ak bgi..klu ko islam,baek bawa mengucap sebelum ak cincang ko

    • kau sok tahu anjing berani2 ngomong sembarangan kau bangsat ku bantai dan kucincang kau biar ku kasih ke babi2 seperti kau

    • Kalau aku dpt manusia bertopengkan syaitan ini, akan ku ceraikan kepala dari badanya…

    • hoiii…
      pukimak kauuuu….!
      klu brni jumpa bha….
      mak kau pelacur kha???

      kpa “????”

    • wei….apa yg kau x puas hati r….ska hati kutuk nabi muhammad s.a.w kau nk kena balasan ker…mntk2 Allah bg azab yg pedih kt kau uwekkkkkkkkkk……

    • hoy,,,brpikirlah dulu sblm u ngomong,klw u mmang punya agama jg mlut u tu,,,

  7. Allah memerintahkan Nabi utk berkahwin sampai 20…BODOH

    • kalau awak tak sejarah islam yang mendalam jgn sesuka hati nak cakap apa perasaan anda sekiranya saya terbalikkan fakta seperti contoh ayah kau suruh isteri kau berkhawin 20…..bodoh

    • atas dasar apa anda berkata seperti itu,mana ada allah memerintahkan nabinya untuk kawin sampai 20 kali,jgn asal ngomong…

  8. Wahai manusia2 yang bertelagah., insaf lah kamu… jangan lah kamu mengikuti iblis.. kerana iblis itu lah yang mendurung kamu memaki hamun kepada umat kamu sendiri. beribadah lah kamu sebelum kamu di jemput menemui Tuhan sekelian makluk. amim…..

  9. siapa lah hamba hamba ALLAH yg bodoh yg meninggal comment ni semua.. free thinker gamak nya.. comment anda mencerminkan betapa rendah nya mertabat anda, pemikiran anda.. aduiiii belajar sampai tadika agaknya… keluarga dah tak ada wang buat melanjutkan pelajaran… alahai kesian nya MANUSIA2 ini…

  10. kita sesama islam jgn bergaduh org kafir suka tengok org islam musnah yang seeloknya kita umat islam bersatu pasti org kafir takut pada umat islam. menggutuk islam adalah srategi org kafir untuk memusnahkan sesama islam supaya bergaduh

  11. Mr nunusaku mana awak baca cerita mcm tu .. atau awak reka2 cerita nak fitnah nabi sebab kebencian dalam hati awak. atau awak tengah mabuk masa tulis fitnah ini… saya dah baca banyak buku sejarah pasal Nabi tak pernah ada cerita pesta sex yg nabi anjurkan tawanan perang

  12. assalamualaikum….whai semua mnsia yg allah ciptakan dengan sempurnanya akal dan tubuh badan…usahlah hiraukan komen yg menghina agama kita…..islam tidak mengajar kita untuk membalas kata2 fitnah dan dusta dr puak kafir……sesungguhnya segala tingkah laku yg kita lakukan ini adalah menunjukkan thap keimanan kita yg sebenar….pernah kah kamu dengar suatu cerita mengenai rasulullah saw yg menyuapkan kan makanan ke mulut org yahudi buta yg selalu menghinanya …cerita ini kalau kamu membacanya kamu akan tahu bahawa rasulullah saw tidak pernah mengancam pown sesiapa menghinanya dan menghina agamanya …tetapi beliau akan mempertahankan agama allah s.w.t sekiranya umat islam seluruh dunia ini melakukan maksiat …murtad…mengaku adanya nabi palsu dan apa yang terkandung dlam al-Quran…beliau bkannya menentang kata2 org yg kafir tapi beliau menentang kenipisan thap keimanan kamu semua ..jd beristighfarlah kamu semua….semoga Allah s.w.t menerima taubat umat islam semua….allahuakhbar…

  13. Nabi Muhammad berkahwin dengan khatijah tua tu tak puas dan nak kahwin lebih banyak…haha.
    Kahwin cerai mcm artis malaysia.
    Gila Seks..
    Allah Puaskan nafsu syahwat seorang nabi.
    ALLAH BODOH.

    • wahai kamu manusia yang jahil…jgn kamu ckp sebarangan…boleh kamu berkata dosa seperti itu ats dunia ini.INGAT AKHIRAT, KAMU AKAN DAPAT BALASAN YANG SETIMPAL.

    • kau ni memang laknat

    • bukannya rasul itu tdk puas,beliau mengawini janda- janda para sahabatnya yg wafat dlm berperang itu karena menghibur mereka sekaligus sebagai pelindung mereka dan nabi tak pernah menikah kecuali sesudah khadijah wafat. sepertinya ketenangan jiwa anda ini sudah terganggu ya ? hati anda selalu dihinggapi perasaan gelisah hingga akhirnya anda mulai mabuk- mabukan.kalau anda tdk setuju dgn agama islam tolong jgn menghina

  14. PEREMPUAN ARAB YG BODOH…RELA UTK DIKAHWINI OLEH MUHAMMAD ATAS PERINTAH ALLAH BABI

    • Alfitnatu Asyaddu Minal Qadr…

      Maha Suci Allah yang Maha Menciptakan sekalian makhluk..
      Pemilik sekalian Alam..
      Berikanlah keinsafan dan petunjuk terhadap hambaMU yang
      sesat dan berpaling daripada jalan kebenaranMu…

      Amin…

    • kenape nk menghina allah..sdgkan yg hdpkn kamu adlh allah..yg memberikan kamu khdpn adlh allah..yg meminjamkn kamu udara, kshtn tubuh bdn, kesempurnaan tbh bdn kamu adlh allah..siape kamu utk kate mcm tu..kamu hdp sempurna d muka bumi ini adlh kerana allah…igt la wahai ????? dan mr. nunusaku..

    • ni la anak buah daajal yg taksub dengan penghinaan. suka menghina pada agama orang lain. semoga allah menempatkan dia ditempat yang amat menyedihkan atau berikan peluang ke jalan yang benar dan insaf. Allahu akbar3..

    • mari aku tembak kau nak..pas tu cuba kau hidup balik..kalu kau cakap kau bukan hamba Allah, tubuh kau tu Allah yg punya..bukan kau punya..dah Allah beri nyawa sombong pulak..bangsa kafir laknatullah..

    • bukan hanya perempuan arab saja yg bodoh, ibu kamu pun juga orang yg bodoh karena mau saja dikawini ayah kamu yg bodoh tukang kawin itu

  15. umat islam kena bersatu………..

  16. biadap kau ya.. yang mengutuk agama ku… doaku agar kau di beri petunjuk ke jalan yang benar..

  17. tak perlu respons apa pun pada haiwan yg sengaja menaikkan kemarahan umat Islam tu..biarkanlah saja haiwan itu menerima balasan daripada Allah Yang Maha Suci.Semakin kita respons dan luahkan kemarahan, kan semakin gembiralah dia.

  18. TAK PAYAH NAK LAYAN ORANG KAFIR BIARLAH BAGI KITA AGAMA DAN NABI KITA BAGI MEREKA ORANG KAFIR AGAMA MERAKA DI AKHIRAT KITA JUMPA

  19. masyaallah dgn seorang hamba y kite tau ape agamanya mnyebb kn kite merndhkan martabat n maruah kite sbagi sorg muslim…kite doakan jelah dye dpt hidayah d maghfirah dr allah.. amiin

  20. KUN FAYA KUN …BISMILLAHIRAHMAN NIR RAHIM….YA ALLAH TUHAN KAU TUNJUK KEBESARAN MU DI ATAS MUKA BUMI INI TERHADAP MAHLUK
    MU YG BIADAP TERHADAP MU DAN KEKASEH NABI MUHAMMAD S A W DENGAN SIKSA DIA DI ATAS MUKA BUMI INI DAN KAU SIKSA DIA DGN AZAB YG AMAT PEDEH SANGAT….QAF ALIF NUN SHAD MIN …KUN FAYA KUN AMIN….

  21. Al Baqarah ayat 94-95

    Katakanlah: “Jika kamu (menganggap bahwa) kampung akhirat (surga) itu khusus untukmu di sisi Allah, bukan untuk orang lain, maka inginilah kematian (mu), jika kamu memang benar.

    Dan sekali-kali mereka tidak akan mengingini kematian itu selama-lamanya, karena kesalahan-kesalahan yang telah diperbuat oleh tangan mereka (sendiri). Dan Allah Maha Mengetahui siapa orang-orang yang aniaya.

  22. Setiap perkataan dan perbuatan pasti akan ada balasannya tunggulah kau orang-orang yang tak punya agama (Allahu Akbar)

  23. Allahu Akbar,Allahu Akbar,Allahu Akbar.

  24. Salam…
    Berdasarkan cara Nunusaku dan ??? menghantar komen serta cara menghinanya itu saya berpendapat mereka berdua ini adalah beragama kristian. Saya tidak mahu menghina agama mereka berdua. Kiranya kristian mengajar penganutnya untuk mengutuk agama lain silakanlah. Sedangkan di dalam kitab injil yang dicetak sebelum tahun 1940 menyebutkan “dilarang memakan daging babi”, sedangkan injil sekarang “dibenarkan memakan daging babi kecuali babi hutan”. Ini menunjukkan Injil yang ada sekarang telah diubah mengikut selera penganutnya. (Lakum di nukum wali yadin – Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku)

  25. untuk ????.. dia ni memang sebenarnya iblis, ikut jejak bapa dan mak dia. nak layan buat apa. dia ni memang dah penghuni neraka. kalau dia manusia tak mcam ni. pengikut dajjal.

  26. Salam..kpd sekelian saudara Musliman & Muslimin Ku..Inilah cabaran Kita utk menentang org2 yg jahil tentang ‘ISLAM’ !! Kuatkan semangat & pegangan akidah terhadap jalan Allah..Apa yg cuba dilakukan oleh musuh2 ‘ISLAM’ ini hanya akan cuba sedaya upaya utk menyampaikan dahyah bagi memesongkan ajaran ‘ISLAM’yg sebenar ! Jangan bimbang selagi Kita dijln Kebenaran, selagi itulah Kita akan selamat..Waima didunia & akhirat InsyAllah !! Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..

  27. dy blum mndpt hdayah dr Allah…dy jg blum knl siapa ALLAH….
    Ya Allah,berilah hidayah-Mu kpd mereka…AMIN…

  28. Banyakkan doa untuk Nunusaku. Insyaallah Allah akan turunkan hidayah kepadanya.

  29. Salam kpd semua saudara2 dan saudari2 islamku…usahlah dilayan manusia sebegini,permainan syaitan sungguh halus untuk menyesatkan kita semua.oleh itu waspada dan hati2 bila mengeluarkan kata2 dan gunakanlah akal fikiran sebaik2nya….jangan sampai kita semua mengikut perasaan, kelak kita semua akan terjebak seperti mereka2(syaitan yg bertopengkan manusia)…

  30. Kata Aisyah kepada nabi babi Muhammad dalam haditsnya:

    ‘AKU SANGAT HERAN, ALLAH MU SANGAT GESET UNTUK MEMENUHI SEKSUELMU…?

    DAN NABI BABI MUHAMMAD KATAKAN PADA SAHABATNYA..,
    jangan kamu sakiti Aisyah istriku, karena wahyu tidak akan turun pada istriku yang lain, wahyu itu akan turun bilah aku didalam selimut Aisyah….?

    Nah musli9m bayangkan sewaktu Muhammad dalam satu selimut dengan Aisyah..? nabi sedang apa sambil memnunggu wahyu akan turun ?

    KARENA nabi babi Muhammad selalu menunggu wahyu dari Allah SWT agar nabi Muhammad seksuelnya dapat terpenuhi…..anda telah membaca;
    Berahi seksuel nabi acabul Muhammad….? karena nabi cabul Muhammad mempunyai kekuatan seksuel seperti 30 lelaki dewasa.

    Dalam hadits shahih telah diterangkan, dalam semalam Muhammad sicabul dalam bergilir dalam satu malam semua istri ke 22….hebat kan kualitas nabi babi Muhammad dari dunia Arab.

    • hei,,, nunsaku anjing saya tau ose ambon deng mengerti bahasa ambon, ose mai pung dalam puki berani ose menghina agama kami, ose kira ose pung agama karesten tu yang paleng batulka? kamoarang samua tu sadapa tipu dari Paus paus penipu yang sudah pautarbalikan fakta yang sebenarnya untuk kepenting politik pada waktu itu.

  31. MINTA ADMIN DELETE SEBARANG KOMEN YANG BOLEH MENIMBULKAN RASA KURANG SENANG DARI PELBAGAI PIHAK… TAMBAHAN PULA MELIBATKAN AKIDAH, KETUHANAN & KEAGAMAAN… ADALAH LEBIH BAIK PIHAK ADMIN MELAKUKAN SESUATU KEBAIKAN DARI MEMBIARKAN SESUATU KEBURUKAN…tq

    • Saya sudah delete tetapi kadang-kadang masih boleh dibaca. Segala tohmahan dan kata-kata keji terhadap agama Islam telah dirasakan oleh Rasulullah SAW. Baginda dilempar najis, batu,kata-kata keji dan sebagainya. Apa yang kita rasakan dari komen-komen tersebut dapat diterima oleh Rasulullah SAW secara rela. Maha Suci Engkau, Ya Allah yang telah menganugerahkan kata yang Maha Sabar kepada Rasulullah SAW…. Ya Allah, jadikanlah kami insan-insan yang seperti nbi-nabi Mu, Amin Ya Rabbal Alamin.

  32. Allahhu akhbar.. ya allah ya tuhanku berikanlah Mr.nunusaku dan ???? hidayat MU.. dan hilangkan lah rasa tidak puas hati mereka terhadap kaum Mu ini, yakni kaum ISLAM iaitu agama yang satu yang halal disisimu.. jauhkanlah sebarang fitnah terhadap nabi kami yakni nabi muhammad s.a.w.. sesungguhnya orang2 yang memfitnahnya adalah orang yang pendusta dan orang yang selalu mencari kesalahan orang lain.. dan janganlah kamu menghina orang lain sedangkan kamu lebih hina daripada anjing dan babi.. dan ingat lah wahai Mr.nunusaku dan ???? agama kami adalah agama pendamaian dan janganlah sesekali memfitnah nabi kami sedangkan kamu tidak mempunyai bukti yang sahih.. dengan bejuta bukti tidak setanding dengan satu bukti yang nabi kami pernah buat perkara2 maksiat..

    semoga dibuka pintu hatimu tuk bertaubat wahai saudaraku…

  33. SENJATA UMAT ISLAM YANG PALING TAJAM = DOA
    WALAUPUN AGAMA ISLAM DICACI SETIAP SAAT,ISLAM AKAN HIDUP SEBAGAI ISLAM YANG SUCI.,TIDAK AKAN ADA SATU PUN YANG BOLEH MENGHANCURKAN AGAMA SUCI INI..WALAUPUN KAMU MENGHINA ISLAM,TETAPI HATI KAMU MASIH TIDAK AKAN PUAS KERANA SYAITAN ITULAH PENERAJU KAMU..
    **jgan kita bertelagah sesama sendiri walaupun berlainan agama sekalipun,kelak agama islam jualah agama yang benar..
    **berdoa dan terus berdoa semoga umat yang sesat menemui jalan yang benar,diberi petunjuk dan dikurniakan rahmat Allah Yang Maha Besar….aminnnn..Allahhuakbar!Allahhuakbar!Allahuakbar!

  34. Bismillah,
    Antum semua mengaku muslim, tapi kata2 yg antum lontarkan jauh dari nilai2 islam. apa beda orang kafir dgn antum kalau saling mencela dan melaknat dgn kata2 keji dan kotor? semoga Allah mengampuni kekhilafan antum. biarlah Allah ta’ala yg memberikan balasan pd setiap upaya orang kafir dlm menghancurkan islam.
    Baarokallohu fiikum

  35. hai.. Mr. nunusaku… hehehe. nama yang lucu. bikin aku kepingkel2 aja..

    Assalamua`laikum saudara2 Islam ku.. Semoga kalian dirahmati Allah.. jangan lah kalian gentar atau marah dengan makhluk seperti nunusaku dan ??? itu.. sebnrnya ini sebagai cabaran untuk kita semua. supaya kita lebih mendekati agama Islam yang mulia. supaya kita lebih mempelajari sirah Rasulullah.. supaya kita lebih taat akan perintah Allah S.W.T.

    Kalau benar itu hadith sahih? hadith siapa yang mereka berdua baca?

    ‘AKU SANGAT HERAN, ALLAH MU SANGAT GESET UNTUK MEMENUHI SEKSUELMU…?

    DAN NABI BABI MUHAMMAD KATAKAN PADA SAHABATNYA..,
    jangan kamu sakiti Aisyah istriku, karena wahyu tidak akan turun pada istriku yang lain, wahyu itu akan turun bilah aku didalam selimut Aisyah….?
    >> apakah ini yang dibilang hadith???

    Dalam hadits shahih telah diterangkan, dalam semalam Muhammad sicabul dalam bergilir dalam satu malam semua istri ke 22….hebat kan kualitas nabi babi Muhammad dari dunia Arab.
    >> apakah ini yang dibilang hadith???

    Jawapan nya mudah aja. wahai nunusaku.. jika kamu tidur dlm selimut ibumu.. apakah mesti ibumu bersama mu.. atau jika kamu tidur dlm selimut anjing mu, apakah kamu tidur bersama anjing…??? hehehe.. kamu mmg lucu.

    Islam hanya membenarkan 4 org istri pada satu2 masa. Masakan Nabi Muhamad boleh bersama 22 istri dlm satu malam. Aneh bukan… dan lebih aneh.. Siti Khadijah sudah wafat, barulah Nabi Muhamad perpoligami. hairan bagaimana boleh bersama manusia yang sudah wafat..??

    Wahai saudara2 Islam ku.. kita mesti berfikiran logik. Jangan semudahnya diracuni oleh makhluk seperti nunusaku & ???. kerna sudah dijanjikan oleh Allah, Al-Quran akan terus terpelihara sehingga akhir zaman. Jadi hadith palsu yang mereka berdua katakan.. hanya omong kosong sahaja. langsung tidak masuk akal…

    ya.. mmg benar kata2 saudara Hanya aku.. kalau Bible biasa dicetak sesuka hati, di ubah diganti, di tambah dibuang.. yah.. kenapa tidak mereka berdua itu mahu mencipta hadith sendiri….fikir fikirkan…

  36. saya setuju dg sadara ku suhaimi…,,jgn lah memperhatikan apa yg dikata kan oleh nunusaku dn ???….dlm hati mereka di hembuskan kebencian,iri hati dn dalam ajaran mereka diajarkan permusuhan bahwakan kepada sesama mereka sendiri.,sebagai mana yg telah Allah sampaikan pd kta dlm Al-Qur.an…..,krn mereka pengikut kesesatan..( smga mrk dberi petunjuk anti nya)

  37. khusus buat nunusaku dan ?????..di dunia ini hanya ada 4 kitab suci…1 taurat…2.zabur..3.injil dan 4.Al Qur’an…dan semua nya berasal dari Firman Allah SWT..tuhan seru sekalian alam..,satu sama lain tdk ada yang saling bertentangan dn bermusuhan karena berasal dari 1 sumber…,saya jadi bertanya dlm hati…kalau anda penganut dari salah satu kitab tersebut…kenapa anda memusuhi kami…para penganut Al-Qur’an dan hadist…,berdiri dimana anda sekarang dan di saat anda meninggal nanti…serta di yaumil mashar nnti…?,kami penganut islam tdk pernah memusuhi umat lain…..tapi KAMI AKAN MEMBELA DIRI KALAU KAMI DI SERANG…..!!!..dn kami berkomentar smua kpd mu karena kami yakin bahwa ALLAH bersama kami dan pegangan kami AL-Qur an dn hadist….dan KAMU BERSAMA SIAPAAAAA…..dan APA KITAB YANG KAMU PEGANG kalau kamu merasa paling benar di dunia ini…???,,belajarlah membaca dan mempelajari kitab lain nya semoga Allah memberimu Hidayah jalan yang benar dan mencabut kata yg sdh kau sampai kn sebelum ajal menjemput mu kelak..,,krn saya yakin kamu juga mencari jalan kebenaran tapi belum menemukan nya…,

  38. tak payah lah duk bertengkar dengan dia… kalau kita bertengkar dengan dia(nusuhaku) maka kita akan bertambah dosa sebab dia lagi menghina Nabi kita yg mulia Muhammad saw… maka diam itu lebih baik…

  39. ya udah deh..mari kita sama isthifar dan mengerjakan atas pekara yg wajib dr kita nyalaa in bara hawa nafsu..udah udah jom solat..

  40. salam
    saudara admin,sy de permintaan..tolong deletekn komen yg xspatutnye tu..sy rse xsggup nk tgk komen2 tu…mudh2an Allah bukakan pntu hati mereka pd chya kbnrn…tkut azab ALLAH yg x terperi skiranya blum btaubat.Nauzubillah hi min zalik…

    • W.Salam.
      Saya juga tidak sanggup melihat demikian tetapi marilah sama-sama kita suburkan sifat kesabaran sebagaimana sabarnya Rasulullah SAW setiap kali kita membaca komen tersebut. Betapa sabarnya Rasulullah SAW dalam memyibarkan Islam. Rasulullah SAW disakiti Fizikal dan Mental. Namun Rasulullah SAW berjaya mempertahankan sifat Sabar dan Maaf sehingga Rasulullah dijemput menemui Allah SWT dalam peristiwa Isra’ dan Mikraj.
      Bersbarlah dengan gelagat mereka yang Allah SWT telah sesatkan mereka ( pada masa kini ) Insya Allah akan mendapat hidayah pada masa akan datang jika Allah ingin jadikan mereka penghuni Syurga tetapi jika Allah SWT ingin jadikan mereka sebagai kayu pembakar di dalam neraka ( WallahuA’lamu Bissowab ).Nauzubillah Min Zalik.

  41. apakah anda tidak mahu SYURGA-NYA…?!!Dunia akan berakhir bila-bila masa sebelum atau selepas HAYAT kita di cabut oleh malaikat suruhan Allah…Dunia tidak bersifat kekal…wahai saudara…

    Tidak mahukah anda di Redhai?

    Tidak takut kah anda tentang seksa kubur yg benar dan nyata?

    Tidak percayakah anda tentang kebenaran AlQuran dan Nabi2?

    terpulang kepada anda…jika memilih syurga atau neraka…

    saya sudah melakukan tugas sebagai umat Islam untuk menerangkan ttg perkara ini…

  42. SEKSUEEL NABI CABUL MUHAMMAD YANG TIDAK TERKONTROL…
    ————————————————————————————————
    Dengar apa kata muhammad yang keluar dari lidah ular nabi cabul Muhammad dalam hadits;
    Barang siapa yang memberikan ‘LIDAHNYA DAN VAGINANYA BAGIKU…?
    akan kuberikan surga baginya…..?anda sudah mengetahui haditsnya…?
    selidikilah siapa nabi cabul Muhammad…..banyak hadits telah menceritakan tentang sekuel Muhammad yang ditulis oleh sahabat nabi Muhammad…?

    dengar aja apa kata Aisyah kepada nabinya….?
    Aku sangat heran…, kok Allah SWT mu sangat geset sekali untuk memenuhi selerah seksueelmu……hei suami nabi Muhammad….baca hei muslim tentang hadits seksueel nabi cabu Muhammad yang harus tetap dipenuhi….?

    Ini yang salah katakan nabi cabul Muhammad bin Abdulah…yang seksueelnya harus tetap dipenuhi oleh Allah SWT..Ya MAKLUMLAH KAN NABI YANG TERMULIAH…DENGAN KEKUATAAN SEKSUEL SEPERTI 30
    LELAKI DEWASA…DAN MUSLIM HARUS MENGAKUI…..KARENA KONTOL BANGSA ARAB.

    • Inilah dia kalau kau orang nak tahu CALON NERAKA JAHANNAM…..NAUZUBILLAH HI MIN ZALIK.

  43. masyaallah……..dunia akhir zaman.takut la dengan murka dan laknat allah.takut la….jangan sampai masa kita ini di azab dengan azab yang sangat mendukacitakan.

  44. Webside ini adalah senjata yang sangat janggi…untuk membongkar kontainer yang berisi ajaran yang busukb terhadap muslim, dan mereka wajib kita selamatkan…, melalui pelecehann islam dan nabi cabul mereka ….agar tercium kebusukan siapa sinabi cabul berkulitas kriminal Muhammad yang dimuliahkan oleh otak pembodohan muslim.

    Yang berkualitas kriminal pembunuh perampok, bersinahan nabi cabul Muhammad selalu dimuliahkan sebagai ahklak yang agung…ini muslim memuja ajaran setan karena bertuhankan Allah SWT yang sifatnya seperti setan…..itulah Allah SWT Muhammad Allah ciptaan bangsa Arab.

  45. salam saudaraku…
    janganlah memperbetulkan org lain sebelum memberulkan diri anda sendiri…
    mungkin mereka yg mengkomen secara zalim itu bukan saudara kita
    maka perbetulkan meraka dengan baik
    dgn kata lain jgn ckp kotor
    ini ruang ilmu,.masjid juga ruang ilmu…
    anda suka memaki org di dalam masjid????
    sampaikan dakwah anda dgn baik

  46. Allah maha agung, tunggulah pembalasnya kpd mereka yg menghina rasulullah dan Allah yang maha esa. Pasti akan berlaku, insyallah.

  47. I rasa iblis azazil dah turun padang menggantikan nama saku

  48. kalau dia cakap depan keluarga guruku agaknya mati terus

  49. Salam Saudara Islam di seluruh alam maya,
    Pertamanya saya mohon agar kita usah peduli apa2 cercaan yang dilemparkan oleh pihak kafir laknatullah tuu..Ingatkan diri kita bahawasanya mereka itu menghina kita sedang mereka tiada ilmu/pengetahuan tentang agama Islam. Kita pula membalas cercaan mereka sedangkan kita tahu dosa mengeluarkan perkataan yang tidak baik. Maka di sini siapa sebenarnya yang menghina Islam??

    Pesanan yang sentiasa saya ingatkan pada rakan2 bila ada yang menghina mereka, “Bila anjing menyalak, jangan kita membaling batu. Kita perlu DIAM dan pasti anjing itu akan turut diam bila dia terasa penat menyalak tanpa mendapat apa2 respond dari kita.” Mr Nunusaku dan ahlinya itu akan terus menerus komen di sini selagi ada antara saudara kita membalas komen mereka atau bercakap berkenaan mereka. Cadangan saya biarkan mereka terus menyalak dan kita buka ruangan komen ini kepada warga Islam yang ingin berkongsi ilmu baik ilmu dunia mahupun ilmu akhirat.

    Semoga kita bersama dapat meraih redha Ilahi…

  50. Allah SWT adalah kepala setan, dan anaknya setan diciptakan kedunia ini adalah Muhammad bin Abdulah. Misi islam Muhammad didunia ini adalah ;
    Perampokan harta Yshudi di Khaybar dan Medinah, setelah kemenangan Muhammad dan pasukan perampokannya berhasil menguasai Khaybar..?

    Suami orang dibunuh atas perintah Muhammad, tetapi istri perempuan Yahudi yang tercanti dibawah oleh Muhammad agar mereka dapat melayani seksuel nabi cabul Muhammad…..Hadit yang menulis hal semacam ini, kami hanya mempelajari siapa misi setan didunia, ternyata dia adalah anak setan Muhammad bin Abdulah yang sukses merampok di Medinah dan Khaybar.

  51. Astagfirullah..mudah2an ini menjadi balasan komen terakhir bagi orang kafir yg berani menghina Allah dan Rasullnya.
    “Laahawlawalaa quwata illa billah”.Sesungguhnya kami berserah diri kepada Allah,biarlah Allah sendiri yang akan mengadili dan menghukumnya di dunia ini dan akhirat,yang nantinya dia akan menjadi kayubakarnya api neraka,Nauzubillaah…
    “Subhanaa rabbika rabbil’izzati ‘ammaa yashifuun,wasalaamun ‘alal mursaliin walhamdulillaahirabbil aalamiin.”
    “MAHA SUCI ENGKAU TUHAN SEGALA KEMULIAAN, SUCI DARI SEGALA APA YANG DIKATAKAN OLEH RANG-ORANG KAFIR.
    SEMOGA KESEJAHTERAAN ATAS PARA RASUL DAN SEGALA PUJI BAGI ALLAH TUHAN SERU SEKALIAN ALAM.”


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,409 other followers

%d bloggers like this: