Posted by: peribadirasulullah | Februari 12, 2010

Lihatlah Gambar Terbaru Kejahatan tentera amerika Merogol Wanita Iraq

Iraqi resistance fighters call for Americans to be castrated on the banks of the Euphrates River

by
Ernesto Cienfuegos
La Voz de AztlanLos Angeles, Alta California – May 11, 2004 – (ACN) As more horrid photographs are released and revelations made public concerning the depraved sexual acts against the Iraqi populace, the entire Arab world is becoming increasingly angrier and more outraged. Yesterday, Iraqi resistance fighters called for Islam to castrate Americans on the banks of the Euphrates River and today an Islamic web site in Egypt showed a video of American Nick Berg of Philadelphia being “decapitated” as revenge for the sexual abuse and torture by American and Jewish interrogators at the Abu Ghraib prison.

Many of the pictures and videos showing the worst sexual atrocities at the prison have not yet been released. The US Senate wants to view them in private prior to their release. Perhaps the US Senate can also view the photographs of the five Latinas La Voz de Aztlan has published at http://www.aztlan.net/latinas_us_military_raped.htm that were also brutally raped by the US military. The US Senate would not escape seeing the suffering and sheer agony in the faces of these women who were wearing US military uniforms when they were also dehumanized, raped and betrayed by the Pentagon.

The situation is bound to get worse as new pictures “dishonoring” Iraqi women are made public. Many of the rapes where photographed and filmed and sold to US pornographic web sites. One of these web sites has shut down ever since La Voz de Aztlan made the information public. The web site at IraqBabes.com showed graphic photographs of Iraqi women and girls being brutally raped and dehumanized by White or Jewish soldiers in mercenary uniforms. The web site was advertised to American perverts as “Horny soldiers having extreme sex in war”, “Extreme gangbangs out of Iraq”, “Iraqi men forced at gunpoint to watch their women f_ _ _k in the dirt”, and “Watch Iraqi bitches royally screwed”.

The above web site and others on the Internet showing brutal rapes of women and other unspeakable depravities against females are intended for viewing by personnel of the US Armed Forces. There is no barrack in any US military fort or installation where there is not a least one depraved US soldier getting off while watching one of these totally filthy web sites. Perhaps these web sites greatly contributed to the rape of the five Latinas in uniform whose lives are now totally in shambles. Also, the graphic violence against women that is shown in these web sites may be greatly contributing to the out of control violence against military spouses.

La Voz de Aztlan prays for the family of Nick Berg, who like Daniel Pearl, must have suffered incredible terror just before his head was cut off. We also pray that Donald Rumsfeld resigns before it is too late for the entire world. We are surely headed towards an impending doom if we don’t stand up and act morally and justly!


Please Note: The photograph below has been provided to La Voz de Aztlan alleging that it is not an actress but an Iraqi girl raped by the three mercenaries in uniform. We know for a fact that many pornographic web sites actually do publish real rape photographs and videos and pass them as being done willingly by actresses:

استجواب مسلمة عراقية على فراشها بعد اقتحام بيتها
المصدر على هذا الرابط
كتب المشرف على المدونة: كما فعل النصارى الأرثذوكس – بتحريض من كنيستهم في البلقان -  جرائم وفظائع بحق مسلمي البوسنة والهرسك وكوسوفا وخصوصاً تورطهم في تصوير مسلسل الاغتصاب الوحشي لأكثر من مائة ألف امرأة وفتاة مسلمة من مختلف الأعمار حتى راجت في الغرب المهووس بالجنس سوق كبيرة لهذه الأفلام إلى أن بلغ سعر الشريط الواحد منها في وقتها حوالي الألف دولار، تحت سمع وبصر الدول الغربية التي تتدعي الحفاظ على الحقوق وكرامة النساء والإنسان.

أتذكر هذه التقارير الصحفية الموثقة إبّان عملي بالصحافة التقليدية فترة التسعينات الميلادية وأنا أطالع اليوم تقارير جديدة مزعجة ولكن من العراق المدمر هذه المرة وما أشبه الليلة بالبارحة تعددت الجرائم وصليب الغدر والحقد واحد.

يكشف الموضوع عن تورط عدد كبير من جنود جيش البغي والعدوان الصليبي الأمريكي في تصوير عمليات اعتدائهم على أعراض الحرائر مرئياً (فيديو) وفوتغرافياً ومن ثم بيعها لمواقع الفحش الجنسي بأسعار خيالية والتكسب من ورائها، وهو التقرير الذي أصبح موضوع الساعة الآن لدى أهل المدونات الأمريكية والغربية والذين شكلوا جبهة ما بات يسمى بإعلام الأفراد المنافس لوسائل الإعلام التقليدية.


هكذا يروج العلوج المجرمين لأفلام وصور اغتصابهم للعراقيات على الإنترنت

ولقد وجدنا صوراً من تلكم الصور التي كشف عنها المدونون الأمريكان من المناهضين لحرب بلدهم الظالمة على العراق وأفغانستان والتي زعم الجيش الأمريكي بحسب ما تناقلوه أنها صور مفبركة من ورائها مواقع إباحية، ونفوا أية صلة لأفراد قواتهم بهذه الصور وهو الأمر الذي كذبه المدونون وفندوه في عدة مقالات. السؤال هو هل كانت صور معتقل (أبو غريب) أيضاً مفبركة يا أكذب الأوغاد؟

وقد ذكرت المدونات أيضاً أن هناك يد عليا خفية تحرض وتشجع على هذه الممارسات وأن القيادة العسكرية العليا تعلم بإدمان كثيرين من الجنود على تصفح المواقع الجنسية المخصصة للعسكريين حيث تحوي على مجموعة كبيرة من هذه الصور والأفلام وأن لدى أفراد الجيش منتديات يشرفون عليها ويشتركون في عضويتها حيث يتبادلون هذه اللقطات بمختلف الوسائل وبالبلوتوث بعد التقاط فجورهم في أعراض المسلمات بكاميرات الجوال وغيرها.

وهي الصور والأفلام التي تسول لهم فعل هذه القبائح وحملهم على التنافس في انتاجها وكأنها مشاهد ابداع فني وليست انتهاك للأعراض والحرمات.

الجدير بالذكر أن الذي كشف عن هذا الأمر وفجره تعرض نسوة ملتحقات بالجيش الأمريكي من العرق الهسباني (المنحدر أهله من أمريكا اللاتينية الجنوبية) للأغتصاب الجماعي وتصويرهن أثناء تعرضهن للتعذيب السادي على يد رفاقهن في معسكرات جيش الاحتلال وقد أشرن إلى أن تلكم الصور انتشرت لهن على الانترنت بعد أن قام المغتصبون ببيعها وتدوالها على نطاق واسع [تفاصيل الموضوع على هذا الرابط بالإنجليزية].

ولكم أن تتخيلوا ما فعلوه ويفعلونه على مدار الساعة من فظائع بالمسلمات والأسيرات العراقيات في المعتقلات إذا كان هذا ما فعلوه بنسوة أمريكيات يعلمن جنباً إلى جنب معهم في خندق واحد.

ومن باب التحذير وجب أن نذكركم أن هذه الصور مزعجة جداً وتحوي مناظر تخدش الحياء العام وتدمي القلب قد تجدونها (بعد تغطية العورات) على مقال نموذجي من هذه المدونات.

ولولا حاجتنا إلى التوثيق في النقل كما عودناكم، ولعلمنا أن ترجمة هذه التقارير سوف تزعج الأمريكان الذين سوف يسارعون إلى تكذيبها ومن ثم الاحتحجاج ضد شخصي الضعيف كما كانوا وما زالوا يفعلون ضد كل قلم حر يرتفع ضد جرائمهم، لولا هذا كله لكنا امتنعنا عن وضع الرابط لوجود بعض من هذه الصور عليه، ونقول: وإن كانت القاعدة تقول أن”ناقل الكفر ليس بكافر” فإننا ومع ذلك نعتذر مقدماً عن اضطرارنا آسفين إلى هذا، إلا أن سكوت وسائل الإعلام العربية أو قل المستعربة ورفضها نشر هذا المقال وغيره، بل وإعراضها عن معاناة ألوف من نساء العراق في سجون فرق الموت الشيعية والأمريكية وما يتعرضن له وتناسي قضيتهن، يحملنا راغمين على هذا الأمر..

والحمدلله على عصر الإنترنت والمدونات حيث ما زال بإمكاننا أن نتحرك بحرية وفاعلية أكبر شاء من شاء وأبى من أبى، عسانا نحرك في أنفسنا بقية من نخوة أو كرامة راجين منكم أن تقوموا بدوركم بإرسال هذا الموضوع ورابطه إلى وسائل الإعلام كافة والمنتديات وبقية المدونات وإلى كل من هو لديكم على قائمة الإتصال البريدي.

كما نأمل أن تستيجبوا لاقتراح المدونة بجعل شهر مارس القادم لهذا العام شهر الشهيدة عبير وأخواتها من المغتصبات والأسيرات العراقيات للتذكير بما تعرضن  له ويعانينه، وأن يكون هذا المطلب مطلب كل عربي ومسلم تتبناه أنت ومن الآن قبل غيرك.

تجدون ضمن أقسام هذه المدونة قسم [جرائم الصليب في العراق] الذي نجتهد فيه توثيق ما تنشره وسائل الإعلام من تعدي وانتهاكات ترتكبها قوات التحالف الباغية وقوات العملاء الخونة على أهلنا أهل السنة والجماعة الذي تصدوا ويجاهدون وحدهم جيوش الصليبيين الجدد وأذنابهم من الفئة الباغية والمرتدين، والله غالب على أمره ولا حول ولا قوة إلا بالله.

مدونة التنصير فوق صفيؠساخن
http://deedat.wordpress.com/

مصدر التقرير من المونات الأمريكية المنقول عنها على هذه الرابط [تحذير صور فظيعة]:
http://aztlan.net/castrate.htm

Photos Show Rape of Iraqi Women by US Occupation Forces

USA rape and sodomization of Iraqis worst than imagined


عراقية تناوب على اغتصابها مجموعة علوج
المصدر على هذا الرابط

صور أغتصاب عرقيات


http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq7.jpg

http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq8.jpg

http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq4.jpg


Respon

  1. Semoga Allah laknati semua tentera Amerika

    • saya anggota tentera malaysia,mmg xpuas hti lihat apa yg dilakukn oleh tentera amerika mmg celaka sial. geram yg amat sgt!! Ikutkn sy. Tkjut sy tgk gmbr skjp td. Ikutkn sy nk bunuh smua skali!! Klu ada peluang! Mna2 pn ble mati.

      • terkutukla mereka yg berkelakuan seperti binatang ni,langsung x bemoral,kesihan wanita2 2…

      • assalamualaikum!,saya sgt benci dengan amerika,laknat kafir,dajal,neraka jahanam,kalau boleh behead saja org amerika xkira laki@pompuan,tua,muda,kanak2.kita buat sezalim2 nya pada org mereka..

      • Itulah iraq.dulu hebat terkenal anti amerika,ganyang amerika,perang amerika,akhirnya 100%politik,ekonomi maruah mereka ditangan amerika.begitu juga afghanistan.negara yang hebat menentang amerika,perang amerika,akhirnya menerima nasib yang sama dengan iraq.kita benci amerika,anti amerika,tapi kita lemah,kita kena ada strategi waktu lemah.bukan sondol semacam je.

      • tiada perikmanusiaan lgsung.. sbab tue umat islam plunye bsatu untuk mnntang kkjaman tsebut. rugilah kita andai kata tiada ksatuan dan hnya pnting kn ksenangan sdiri smata2…mahukah kita lhat saudara kita dplakukn sdemikian rupa?? fikir2kn lah… Allahu alam…

      • Saya anak seorang tentera. Tak guna kita nak cakap perkara ini. Jasa tentera, saya tak pernah rasa. Bahkan kejian dan kutukan oleh masyarakat kepada tentera. Cakap pun tak guna. Kalau berlaku huru hara di Malaysia, kita biarkan ajerlah, moga jadi teladan.

      • Allah Akbar… Ya Allah… laknatkanlah syiah dan sekutu amerikanya… musnahkan mereka… hancurkan mereka… jadi anak2 kera dan kninzir ini sepertimana Kau jadikan abrahah ketika hendak meruntuhkan Kaabah…

      • salam sahabat, sesiapa sahaja yg punyai iman atau tidak pastinya benci dengan syaitan atau dajal amerika ini. Sementara kita ditempat aman ini bersiap sedialah pabila musibah kemungkinan bakal berlaku nanti. Orang malaysia PLKN bukan tpt maksiat bagi remaja dan tentera malaysia serta rakyat islamnya bangun bersatu dulu dalam usaha atas keimanan dan sampai masa bila seru akan kita pancung mereka atau kita sendiri syahid kerna agama….wassalam……….

      • KITA PERLU MELANCARKAN PERANG..BUKAN MENCACI DISINI..JANGAN TERPEDAYA DENGAN DUNIA WAHAI SEDARA SEAGAMAKU..MARI KITA TINGGALAKN KEMEWAHAN DUNIA INI..DENGAN NAMA ALLAH..MARI BESAMA MENGANGKAT SENJATA..

      • saya menghargai komen anda sebagai seorang tentara, tentara adalah ksatria, mampu menjaga martabatnya sebagai ksatria, bukan pengecut seperti mereka yang memperkosa. semoga kita dikaruniai kekuatan agar terhindar dari berlaku seperti itu

    • hancurkan yahudi…..

      • jika anda mengaku ada nya TUHAN dan mengaku anda beriman bicara lah layak ny seorang yang beriman,,, membalas kejahatan bukan hak manusia hanya Tuhan berhak,,,

    • DI MALAYSIA KALAU TIDAK IKUT HUKUM ALLAH TUNGGUUUUUU. akan sampai masanya bala akan tiba. ada ulama di hina, zalim kepada rakyat.maksiat diutamakan… mcm2 hal… sekongkol buta hati… mari kita bertaubat beramai- ramai. dan bersama golongan ulama….

    • salam.manga siali ma agama sin allah.in kita subai kita magpakosog amalan tabi na.andatabi bang sai baha ya makaatu ma manga kapil.asal pina patai ru kita bi aey da bang kita bi gaie agpangngangatu ma sigalam ina an nan…

      • tak paham aku bahasa kau

  2. ya allah… siannyer… mudah2an mereka yg teraniaya tu berakhir dgn kesudahan yg baik… amin

    • Sama-samalah kita berdoa Semoga Allah memberi kemenangan kepada umat Islam.. tentang rencana dalam bahasa arab, saya minta maaf kerana kadang-kadang masa tak mengizinkan… T.kasih kerana sudi membaca kandunagn blok saya… Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya…السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    • Salam. sedih n x tahu nak kata apa bila lihat nasib mrk yg cuba mempertahankan nyawa tp maruah n hak yg tergadai. Syukur yg teramat kpd ALLAH krn sy d bumi malaysia yg msh merasa nikmat bebas n hak sbgai manusia. amin3…………………. smga mrk yg dizalimi selamat dlm kandung perlindungan ALLAH SWT.

  3. celako punyo kapir

  4. ini tjadi ble islam tk ditakuti….
    di mane clap nye….
    kte sepatut fikir perkara ini….

  5. subhanallah..
    sy rasa nak menangis…

  6. ya allah laknati lah kezalim yang belaku

    • JAHANAM OWG AMERIKA!!!!!!!!!!

  7. syukran krn anda telah hantar saya gambar kezaliman anak2 dajjal di timur tengah,org2 islam lain semua diam takut periuk hilang,takpa tunggu khalifah akan turun tak lama lagi yg Allah sudah janjikan dialah askar imamul mahdi yaitu hero pembela kita memusnahkan kemungkaran dgn zulfakarnya.tlg kirim gbr dlm video dlm youtube!Terima Kasih.

  8. Kekejaman yang berlaku adalah disebabkan kelemahan kita sebagai umat Islam gagal dalam memperkukuhkan dan menjadikan agama Islam sebagai agama yang paling kuat di muka bumi ini, sebaliknya mereka yang dahulunya lemah telah bangkit untuk membalas dendam iaitu kafir durjana. tidak perlu risau dan rasa sedih di atas penderitaan mereka ini kerana mereka telah dijanjikan syahid dan telah tersergam indah syurga di depannya kerana berkorban nyawa dan maruah untuk mempertahankan agama Islam..ALLAHU AKBAR…ALLAHU AKBAR..

    • LAKNAT YAHUDI!LAKNAT ISRAEL!LAKNAT AMERIKA!

  9. ya Allah, hancurlah kaum kafir ya Allah.. sesungguhnya kami hanya bergantung harap padaMu..
    “Adakah kamu menyangka bahawa kamu akan masuk syurga pada hal kamu belum didatangi ujian seperti yang dialami oleh orang dahulu. Mereka ditimpa kepapaan, penyakit dan ketakutan sehingga berkatalah rasul dan orang yang beriman bersamanya : “Bilakah akan dating pertolongan Allah ?” . Ketahuilah sesungguhnya pertolongan Allah sangat dekat.”

  10. INI LAH TG BELAKU KALU ISLAM SENDIRI JADUI BONEKA KAFER LAKNAT…DOK SOH CAKAP MLAYSIA LAH NGERI SAUDI PUN JADI TALI BERUK AMERIKA

  11. ya ALLAH..kAu Yg MAha MenGetAHui tEnTaNg SeSuaTu yG bAkAL bErLaKU & yG bErLaku… BeriLh mEreKa pENgajARan Yg sGt BeRAT..aGr mErEkA TIdAK MeNjaDikN uMaT iSLAM SKeJI aNjiNG & KhINzIR…SmOGA dGn pNgajAraN yG bAkaL eNgKaU BeRI aKn meNyEdArKAn mErekA & AkN mEmBuAt mEreKa MeNgaNgkaT MaRtABat kAuM ISLAM….

    • sodara intan mohon maaf.tulisan anda sya rada terputuns ngebacanya..jadi kurang menyerap ke hati di kernakan tulisan di ubah-2 jadi membacnya tilah lancar sehingga susa untud di pahamin dang hati karen ganguan pemikira dlm mebaca..ibara begbicara tersankut-2 jadi menyimaknya pun tersankut-2

    • Allah maha sabar, dan dia sabar dlm menghukum hambya yg akan di hukum kekal di nerak jaham..nauzubillah..

  12. Ya Allah, letakanlah kedudukan aku bersama2 ahli badar, aku berniat fisabilillah dan sekiranya aku mati, matikanlah aku dalam kedudukan fisabilillah.
    Sesungguh orang2 kafir adalah musuhku dan mereka tidak akan terlepas dari seksaanmu ya Allah.

  13. Semoga Allah, meghancurkan segala keganasan tentera yang zalim dan kafir ini dan ditimpakan oleh Allah kepada tentera ini azab yang pedih didunia dan Akhirat…amin

  14. biarlah Allah yang membalas kekejian kaum salibis… kita harus berjuang tidak boleh diam!!!!

  15. dan masih salahkah kepala orang kafir dipenggal ????

  16. wahai umat islam … buang SEKAT2 nasionalisme kalian hancurkan bendera2 kebangsaan kalian dan bersatu dalam satu BENDERA satu negara KHILAFAH ISLAMIYAH dan hancurkan AMERIKA DAN YAHUDI SETAN….

    • saya bersetuju dengan pendapat anda, cuma tiada pemimpin negara Islam yang boleh menyatukan umat Islam dan memimpin umat Islam kearah kemajuan dan kemenangan di dunia ini.
      Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya… السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  17. Bnar2 apa yg dilakukan tentara Amerika..melecehkan Umat wanita….Wahai Yahudi bersikap lah slayak.a yg sdh d’ajarkan Islam.

  18. jika tentara amerika ngelakuin seperti itu emang kita juga ga bisa seperti itu…?wahai tentara amerikaaa apakah engkau mau lihat saya lakuin apa yg engkau telah lakukan terhadap umat islam?bahkan saya juga bisa lebih kejam dari enkau semua itu maha gampang.jika tentara amerika ga ada tindakan dari pemerintahnya jd jika sy lakuin apa yg dia lakuin apa yg kan dilakuin pemerintah saya?

    • YA ALLAH KEJAHILAN APAKAH YANG TELAH KAMI LAKUKAN SEHINGGA GOLONGAN KAMI WATI DIPERLAKUKAN SEPRTI HAIWAN MALAH LEBI HINA DRPD ITU….KAMI INSAN YANG LEMAH YA AALAH PANTAS KA KAMI DIPRLAKUKAN SEDEMIKIAN RUPA……..TERLAKNAT AMERIKA DAN TERLAKNAT SELURUH ORG2 KAFIR…SESUNGGUHNYA AZAB ALLAH MAHA PEDIH………

  19. ALLAHUAKBAR..tak sampai hati nak tengok,.. “wahai ALLAH turunkanlah bala dan hapuskan tentera amerika yang telah melakukan kezaliman dibumi iraq atau kiamatkan dunia ini segera, sesungguhnya ALLAH yang maha berkuasa”.

  20. ALLAH letakkan kejayaan seluruh jin dan manusia
    hanya dalam agama, sejauh mana taat perintah ALLAH, ikut sunnah RASULULLAH s.a.w…jadi beriman pada ALLAH dan RASULnya adalah hak dan wajib ada pada seseorang islam contohnya masitah ra sanggup mati kerana ALLAH…

  21. yaallah!…zalimnya kesian sungguh
    nak tengok pun x sanggup, andai la ada kuasa sakti jam ni gak nak letupkan silaknat amerika tu.
    ya allah lindungi la orang2 islam dan anak2 kami

  22. celaka ko kapirrrr

  23. Hari kecoh buat demo bantah ISRAEL…buang masa jeee!
    KALAU KITA BETUL ISLAM…DAN PEMIMPIN ISLAM YG ADA…..NEGARA ISLAM YG ADA ..
    WAJIB ISTIHAR PERANG DENGAN YAHUDI
    …SEMUA NEGRA ISLAM YG KAYA DITELUK ITU.
    BERSAMA MENGHANTARTENTERA …

    BARU ISRAEL TAKUT.TAPI SEMUA….SEMUA
    KASIH KE DUNIA DAN KEMEWAHAN !
    CAKAP LEBIH LEBIH DI TV…
    LEPAS TU BERI LESEN JUDI BOLA …TUHAN MANA
    NAK TOLONG

    • saya sokong sepenuhnya..mungkin kita patut mulakan dengan menubuhkan sebuah organisasi islam yang boleh melatih tentera muhajidin bagi membantu hezbullah yg mewakili orang islam pada masa ini untuk menegakkan syiar islam..demi allah dan islam..kini tiada masa lagi untuk kita berbincang begini lagi.kerana peperangan sudah lama tercetus didunia ini..sedarlah wahai saudaraku semua..islam sedang dihancurkan didepan matamu..dengan nama allah..mari kita bersatu untk menggankat senjata..tinggalkan dunia serta kemewahan dunia..kini umat islam dilahirkan pada masa ini adalah untk membela islam..saya dan tentera2 islam disana amat memerlukan bantuan anda bukan saja dengan kewangan..juga dengan bilangan tentera yang begitu ramai..saya harap ada yang tampil bagi bersatu demi islam..sedarlah wahai saudaraku..sejujurnya kerajaan kita amat mementingkan dunia sehingga membiarkan islam dihancurkan oleh kafir laknatullah..saya bukan berbicara disini atas nama politik..tetapi kerana allah..dan saya berharap agar ramai lah yang tampil berganding bahu bersama bagi membela islam seperti mana yang dilakukan oleh pejuang2 islam diluar sana..atas nama islam.allahuakbar3..

  24. oh kenapa ini berlaku.nanti aku rencatkan senjata tembak2 nanti baru tau.

  25. YA ALLAH.. TUNJUKKAN KEKUASAANMU SEBAGAIMANA ENGKAU HANCURKAN TENTERA BERGAJAH.. ENGKAU MAHA KAYA…MAHA PENYAYANG..KAMI HAMBAMU YANG LEMAH DAN HINA..AMIN..

  26. Sama2la kita berdoa spaya orang islam mencapai kejayaan. bersatula kita semua menentang musuh2 Allah swt ini biarpun gugur syahid. xpyh memaki krana itu hanya menambah dosa yang sedia ada, tapi berdoala kpda Allah swt agar menghancurkan mereka2 ini.

  27. HANCURKANLAH LAKNATULLAH ITU ..

  28. Wahai sahabat2 ku semua, sesungguhnya Allah akan menurunkan bantuan (Iman Mahdi A.S) kepada dunia untuk menentang kaum kafir (yahudi & nasrani) kerana kemungkaran2 yang berlaku didunia ini yang dinyatakan oleh Allah SWT dalam mensyaratkan penurunan Imam Mahdi A.S telah terjadi. Islam akan memperolehi kemenangan. Kemenangan itu akan mencetuskan kemarahan kepada Raja Penipu (Dajjal) dan keluarlah si Dajjal dan menjadi nadi kaum kafir untuk bermaharajalela sebagai pengikutnya. Namun dengan kemungkaran yang dasyat itu, Allah SWT menurunkan pula harapan terakhir umat Islam iaitu Nabi Isa A.S untuk membunuh Dajjal. Setelah Dajjal dibunuh akan keluarlah satu kaum yang cukup2 dasyat yang membawa kerosakan dimuka bumi ini iaitu Ya;juj dan Ma’juj. Tiada satu kaum pun yang mampu menahannya termasuk kaum kafir kerana keluarbiasan kekuatan kaum tersebut. Membunuh tidak kira siapa termasuk kaum yahudi dan nasrani yang membawa penyesalan kepada mereka dengan kemungkaran yang dilakukan selama ini dan masa yang lampau. Sudah terlambat. Umat Islam akan dilindungi oleh Allah SWT. Kesimpulannya: Perbanyakanlah amal ibadat untuk menghadapi kematian atau kiamat yang kian hampir. Memang teramat hampir kawan2 ku teramat hampir.

    • Ceh..itu tidak akan terjadi. Sebalik nya Isa/Yesus akn turun ke dunia utk mengadili umat manusia. Hnya yg percaya kpd Isa/Yesus saja yg akan selamat.

  29. sy pasti komen ini akn dbuang. post ini plg byk dkomen spt gambar paderi mencuci … wanita hamil. mgapa gmbr ni dmskkn ke sini? perlukah gmbr2 itu dsebar & divideokn lg? siap dgn alamat web. rogol tetap rogol. tidak cukupkah penderitaan wanita tersebut? tak perlu digambarkan. jika berkuasa bawalah perogol ke muka pengadilan. org kita memang suka benda begini.

    • Apa yang saya paparkan sebahagian yang telah ditapis, terlalu banyak gambar-gambar pembunuhan kepada umat Islam, sehingga setengah ulamak yang perihatin terhadap pembunuhan umat Islam telah merekod semua jumlah pembunuhan umat Islam seluruh dunia.

      saya mengambil langkah berjaga-jaga sebagai menghormati nama blog saya yang memperjuangkan ajaran Rasulullah SAW. Salam Persaudaraan Islam daripada saya..السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    • Yap..betul tu

  30. Ya Allah…hanya doa dan air mata yang mengiringi saat mata terpaku dengan gambar2 di atas…hanya sekali imbas dan tidak sanggup untuk saya menatapnya lagi…Maha Suci Allah yang mengkehendaki apa yang berlaku dan hanya Dia yang Maha Mengetahui dan pemberi balasan…Ya Allah…Laknatlah mereka Ya Allah!!!

  31. ya allah..

  32. Ya Allah. Menitis air mata bila melihat gambar di atas. Adakah martabat suci kita diperlaku sedemikian rupa? semoga Kau laknatilah manusia yg zalim itu….

    • Marilah kita berdoa kepada Allah SWT, agar umat Islam dianugerahi pemimpin yang cerdik, beriman dan wara’ serta tidak tunduk kepada syaitan dan sahabat-sahabat syaitan untuk memimpin umat Islam keluar dari kancah dunia yang amat dahsyat ini.Terimalah Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya denga lafaz yang mulia…السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  33. SETAN!!!!!!

    • Fahamilah setiap percakapan dan pergerakkan amerika dan yahudi yang bersembunyi disebalik bantuan kemanusiaan, bantuan teknologi, bantuan ketenteraan untuk keamanan dan lain-lain bantuan, sebenarnya amerika dan yahudi adalah musuh Islam yang Allah SWT ciptakan untuk menguat dan menguji keimanan orang-orang mukmin, bagi mereka yang cintakan nikmat zina, amerika bersedia memberi berbagai cara untuk memuaskan nafsu zina seperti dalam gambar tersebut, bagi orang Islam yang berminat kepada kemewahan seperti raja-raja arab, mereka boleh mendapat kemewahan seperti apa anda lihat didunia sekarang ini, kesannya umat Islam telah disembelih dihadapan mata mereka pun, mereka masih boleh berbincang dengan pembunuh tersebut sambil ketawa dan senyum di hotel-hotel bertaraf dunia, bagi orang Islam yang cintakan pangkat dan pengiktirafan, amerika boleh melantik pemimpin-pemimpin Islam untuk memerintah negara-negara Islam dan dibantu dengan pelbagai dana seperti di negara-negara arab ( arab saudi, kuwait, bahrain, jordan, iraq, pakistan, afghanistan dan lain-lain negara-negara Islam) semuanya amerika,yahudi dan syaitan dapat sediakan dengan syarat mereka mesti tanda tangan di PBB dahulu (pusat pemerintahan mereka ). Bagi mereka yang cintakan pengiktirafan seperti Dr, Profesor, Prasiden, Pemenang Nobel dan sebagainya, amerika dan yahudi serta syaitan dapat berikan kepada kita dan akan di heboh-hebahkan di PBB, CNN, BBC dan lain-lain media, mereka sentiasa puji kita sepanjang hayat dalam media-media mereka.Betapa sukarnya untuk menjadi Orang MUkmin Pilihan Allah SWT, sebab itulah Rasulullah SAW memberi pahala kepada mereka yang menghidupkan Sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman dengan Pahala Syahid.
      Sama-samalah kita berdoa kepada Allah SWT agar kita dianugerahi hati yang benar cintakan Allah SWT yang tidak berselindung disebalik Politik, Perkauman, Kepentingan Peribadi,Pangkat,Nafsu,Takabbur dan lain-lain sifat Mazmumah yang menghalang Amal Soleh kita daripada Bertemu Dengan Allah SWT. Jika kita mampu mensucikan diri kita daripada sifat-sifat tersebut barulah kita mampu menentang amerika, yahudi dan syaitan. amerika, yahudi dan syaitan tidak mampu hidup tanpa sokongan negara-negara Islam, sebahagian besar nikmat Allah SWT ke bumi ini adalah terdapat di negara-negara Islam. Betapa besarnya dugaan Allah SWT kepada mereka yang ingin mendapat gelaran ” Mukmin Billah atau Orang Benar-benar Beriman kepada Allah SWT ” Maka jika kita semua tidak tertipu dengan dugaan tersebut, berkemungkinan besar kita baru mendapat gelaran Mukmin Pilihan Allah SWT, jangan kita mengutuk amerika dan yahudi serta syaitan jika kita adalah agen mereka secara tidak sedar.
      Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

  34. insya Allah..dengan kejahatan amerika pada orang islam, suatu hari nanti Taman Negara Yellow Stone akan meletup dengan gempa dan gunung berapi bawah tanah..itu fakta sains

  35. subahanallah….sesungguhnya Allah melindungi orang yang teraniaya……ya Allah kau tunjukkanlah kekuasaanmu ke atas kezaliman rejim zionis yang terkutuk 2…AMIN…

    sesungguhnya ISLAM 2 BENAR, SYURGA 2 BENAR, NERAKA 2 BENAR bagi kaum2 yang dah melampaui batas…

  36. ya Allah celakalah yahudi kafir laknatullah…

    • MEMANG PATUTPUN, KNPA DORANG SANNGGUP MENYEKSA ORANG YG TK BERDAYA UNTUK MELAWAN.

  37. ade kah ,tu tentera amerika cariiiiii…..lakhnat

  38. Assalamua’laikum

    Pada pendapat saya, gambar2 sebegitu tidak sepatutnya dipaparkan,memandangkan sasaran pembaca blog di bawah tajuk ni bukan semua tujuan yang baik. Terdapat juga golongan yg hanya sekadar gelodak nafsu semata .Cukuplah diceritakan saja dlam bentuk berita ..usah ditunjukkan bukti yakni gambar2. Gambar2 tu sume tak ubah macam lucah yg menjatuhkan lagi martabat wanita…apa tujuan dipaparkan gambar2 itu? tak selesai pun masalah ..palestin tetap di seksa dalam pelbagai bentuk … penyelesaiannya sekarang ini seluruh umat islam harus berusaha menuntut ilmu yg berguna yg mampu utk melawan segala kekuatan kafir laknatullah … setiap detik golongan kafir semakin ke jauh ke depan …tidak banyak kemajuan yg di capai Islam… panjang lebar nak citer …imho sangat2 x setuju gambar2 sebegitu dipostkan sungguh mengaibkan walaupun dicensored bhg yg tertentu…kita harus berfikiran maju ke depan…di masa kita melihat gambar2 ini syaitan dah seronok …mmm saya tak tau sngt nak terang even sy faham…..sama2 kita berusaha untuk meningkatkan martabat Islam dengan USAHA YANG BETUL … Allah Maha Mengetahui ….

    • Terima kasih di atas teguran anda, semoga dengan apa yang saya paparkan dijadikan sempadan dan sekali-kali dijadikan contoh yang tidak baik, cukuplah dengan apa yang telah dilakukan oleh tentera amerika menyentuh perasaan kita. Carilah ilmu yang memberi manfaat bukan sekadar untuk mendapat sijil, gaji dan berakhir dengan begitu sahaja tetapi biarlah di dunia kita berjaya dan di akhirat kita tidak di azab. Wallah Hu A’lam.

      • Gambar yang dipaparkan belum tentu sahih, boleh jadi dipetik dari filem filem movie, melihat gambar itu belum wajar untuk membenci semua orang Amerika dan Yahudi, seperti juga saya melihat gambar keganasan militan islam menyembelih manusia tidak semestinya menggambarkan semua orang islam itu jahat dan ganas.

    • Astagfirullahaldzhim
      Merujuk kepada comment saya :>>>>(By: hamba allah on Ogos 3, 2010 at 3:15pm )
      dua perkataan ini “kafir laknatullah” merujuk kepada Israel ..bukan secara umum

      • ya Allah.. menitis air mataku melihat saudara seagamaku diperlakukan oleh yahudi laknatullah.. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa.. Engkau Maha Mengetahui ape yg berlaku.. Berikanlah mereke kekuatan utk menempuh dugaan dunia ini ya Allah.. Aku bersyukur krn hidup d negaraku.. Kau teguhkan iman suadara-suadaraku di sana.. Aminn..

      • Anda mentafsir “kafir” dari sudut apa? Atau Islam mentafsir “kafir” dari sudut apa? Adakah seperti ustaz disekolah saya katakan bahawa orang bukan islam itu adalah “kafir” sama seperti ulama ulama yang menceramah dalam slot agama islam di tv? Kalau anda mentafsir begitu, andalah yang “kafir”. Istilah “kafir” bukan merujuk kepada agama tetapi merujuk kepada perbuatan. Contoh: Seorang imam mencabul anaknya maka imam itu adalah “kafir”. Contoh: Seorang pastor memfitnah orang lain maka pastor itu adalah “kafir”. Contoh: Kumpulan abu sayyaf menculik dan membunuh maka kumpulan abu sayyaf itu adalah “kafir”. Tafsiran islam bahawa orang bukan islam itu adalah “kafir” adalah tafsiran yang tidak beretika dan tidak mengikut kewarasan otak sebagai manusia.

      • Apakah tafsiran anda tentang istilah Kafir dalam Al-Quran Al-Karim ?

    • setuju

  39. Aku mengaku tiada Tuhan selain Allah s.w.t.
    dan aku mengaku Nabi Muhammad s.a.w. itu pesuruh Allah s.w.t.

    Ok.. anda terima je..tapi x dideletekan pun posting ini
    saya x nak kata apa2 sebab Allah telah mengurniakan otak kepada manusia yakni akal
    dengan akal lah kita akan ditentukan sama ada neraka atau syurga penhujung kita
    mmm andaikan mangsa dalam gambar2 itu adalah mak/adik perempuan/ etc. sanggup x nak posting gambar2 itu internet worldwide semua org segenap lapisan masyarakat agama semuanya leh tgk?????
    mmmmmmmm kalau dah gambar camni leh di’halalkan’ posting atas nama keprihatinan anda terhadap sesuatu perkARA atau pegangan anda atau apa2 jua yang menjadi pendorong kuat didalam objektif anda memposting gambar2 itu…bermakna gambar2 adik Nurin Jazilin Jazimin dan beberapa lagi mangsa malang akibat perbuatan manusia yg berakal tak disiarkan camtu tapi dicensored bhg tertentu actually mmg ada gambar2 itu tapi di”lock”kan ..tepuk dada tanya Iman …apa kata BAYANGKAN DIRI KITA SENDIRI IAITU ANDA ADALAH ORANG DALAM GAMBAR ITU YANG DILAHIRKAN PADA MASA DAN TEMPAT TERTENTU DAN TERPAKSA MENERIMA DIPERLAKUKAN SEPERTI ITU?

    Gunakan akal dengan sebaik baiknya
    Gunakanlah kebolehan yang dikurniakan oleh Allah s.w.t. kepada kita dengan sebaik-baiknya ke arah landasan yang betul Jalan Allah s.w.t.
    Pimpinlah hambamu ini dan seluruh umat Islam dr golongan manusia dan jin ke jalan yang Engkau redhai…aaminnn

  40. Nauzubillah….prasan marah, benci, dan dendam terhadap tentera Laknatullah ini.. Kite bergembira tetapi saudara kite di sana menderita!!

    Terima kasih saudara kerana sudi berkongsi, gambar2 sebegini dapat membangkitkan kemarahan dan semangat org2 kite utk terus mempertahankan maruah Islam dan ummatnya..

    Sy mohon keizinan utk copy n share kpd sahat yg lain yg masih hanyut dlm kelalaian nikmat dunia.

    Teruskan Usaha Anda!! semoga ALLAH merahmati anda..

    Jazakallah

    • Apa yang mendorong saya muatkan ini semua adalah kerana, apabila saya melihat ramai umat Islam yang perasan amal ibadat mereka telah diterima oleh Allah SWT, sedangkan mereka sebenarnya adalah sekutu kuat amerika dan yahudi, pasti Allah SWT tidak menerima amal ibadat kita serta kita adalah umat yang paling dayus diantara umat-umat Nabi Muhammad SAW. Lihatlah pembunuhan umat Islam, Allah SWT dan Rasulullah SAW dihina tetapi kita tetap beribadat sambil menangis, sedangkan saudara-saudari didalam dan diluar penjara dirogol dan diseksa tanpa belas kasihan. Jika Rasul Junjungan berpesan jangan biarkan darah umat Islam tumpah walau setitik di atas muka bumi ini kecuali mendapat pembelaan dari Pemerintahan Islam tetapi biarlah Kaabah runtuh, asalkan maruah Islam tetap mulia dan suci. Apa yang berlaku sekarang, Kaabah dihiasi, darah umat Islam yang disembelih diihirup bersama. Ya Allah terimalah diri ini sebagai umat Islam walaupun tidak mampu membela NamaMu yang Mulia dan memuliakan Sunnah RasulMu yang suci serta tidak dapat menghalang pengaliran darah umat Islam di muka bumi ini, sesungguhnya kami serta ulamak Islam pasti menanggung segala dosa diatas pelanggaran PerlembagaanMu Ya Allah…. Amin Ya Rabbal Alamin.

      • tolong hantarkan gambar2 dan laman web tentang keganasan tentera as ko saya zakiey83@gmail.com

      • Jika masa mengizinkan saya akan hantar. Insya Allah.

  41. Allah maha berkuasa …mungkin belum tiba masa pembalasan.. menanti sejauh mana lagi pengikut syaitan itu akan bertindak… janji Allah adalah benar…berbahagialah mereka di jalan Allah…. nantikan azab pedih wahai mereka yang mencabar Allah…Allahhuakbar!!!!!!!!

  42. Salam.. Kepada pembangun blog ini, dicadangkan supaya menukarkan nama blog kepada “Blog Keperibadian Rasululullah”. Penggunaan istilah Blog Peribadi sy lihat tidak sesuai kerana dilihat seolah2 maksudnya Rasulullah’s Private Blog sedangkan Rasulullah sudah lama wafat. Betulkan sy jika sy salah. Yg baik sama2 kita kongsi insyaallah..

    • Pandangan anda betul pada pandangan mata kasar tetapi pada Ilmiahnya tidak, Rasulullah SAW yang kita sanjungi adalah model yang mesti dihidupkan dan ianya adalah satu kewajipan kepada umat Islam untuk menukarkan semua keperibadian manusia biasa kepada Peribadi Rasulullah SAW. Apa yang kita harapkan daripaa blog ini agar akan lahir insan-insan yang menghampiri penyerupaan peribadinya kepada Rasulullah SAW walau pun mustahil 100% tetapi hampir pun sudah cukup untuk membetulkan dunai Islam. Janganlah kita berfikir kita terlalu jauh dengan Rasulullah, malah yakinlah setiap selawat yang kita lafazkan akan sampai kepada Rasulullah SAW dalam saat yang sama, dengan izin Allah SWT. Wallah Hua’lam.

    • betul tu…..

  43. laknat amerika

  44. allahuakbar…..allahuakbar…..allahuakbar…..” ya allah empunya sekelian alam,engkaulah yg maha pekasa,engkaulah yg maha esa,engkaulah yg maha keras azab siksaNya,kami umat islam mengangkat kedua belah tangan kurniaan Mu mengadu nasib kami kpd Mu akn perbuatan zalim keturunan babi dan monyet ini perlakukan keatas saudara kami ya allah,hanya engkau yg dapat membalasNya ya allah,ya allah engkau bantulah saudara kami,engkau angkatlah martabat mereka,engkau kuatkanlah ukhwah mereka ya allah,ya allah engkau hancurkanlah musuh2 islam,terutama sekali amerika dan israil yg sedang membantai umat islam,engkau turunkan azab dr langit dan bumi kpd mereka,sprtmana engkau turunkan azab kpd penentang nabi Mu sebelum kami,ya allah engkau perkukuhkan mujahiddin,engkau berikan kekuatan kpd mujahiddin,engkau jdkan kami sebahagian drpd mereka,hanya engkau pengatur seluruh alam.”

    • Amin Ya Rabbal Alamin.

    • Amin Ya Rabbal Alamin.

  45. ALLAHUAKBAR..ITU LAH SEBESARBESAR KESILAPAN RAKYAT IRAQ..MEREKA SANGGUP DI ROGOL,DISEKSA DARIPADA SYAHID DI JALAN ALLAH, DALAM ISLAM WAJIB BERPERANG JIKA KAMU DIPERANGI, SO IRAQ DIPERANGI,KENAPA RAKYAT ISLAM MEREKA TIDAK BERPERANG??? ITULH UBUD DUNIA, ALANGKAH HEBATNYA JIKA MEREKA BERPERANG MEMPERTAHANKAN AGAMA DAN NEGARA..MATI SYAHID SURGA BALASANNYA..SUBAHANALLAH..ALLAHUAKBAR

  46. amerika mmg ******** (sgala prkataan lakhanat yg ada).

  47. salam smua…

    Allah TIDAK KEJAM…ada HIkmahnya jika benar peristiwa ini berlaku…
    Tuan,Puan,sodara,sodari…

    saya ada 1 pesanan…dari hambaAllah…

    dia berpesan JIKA KITA BANTU AGAMA ALLAH…

    ALLAH AKAN BANTU KITA…
    ALLAH tidak perlukan KITA
    tapi KITA perlukan ALLAH…

    • Sesungguhnya AllahSWT tidak pernah membalas kejahatan makhluknya dengan kejahatan tetapi Allah SWT tetap membalas kejahatan manusia dengan penuh kerahmatan dan kasih sayang. Husnu Zhon kepada Allah SWT akan mendapat pahala dan ganjaran yang amat besar di sisi Allah SWT.

  48. dasar ANJING orang2 itu….mudah ibu2 atau saudara2 perempuannya diperlakukan seperti itu…..AMIN

  49. laknatlah mereka… semoga perempuan2 yang dizalimi dpat menebus syurga di atas takdir Allah itu.

  50. ketahuilah bahawa gambar2 di atas mungkin adalah rekaan semata2. sila lihat dengan teliti seragam ‘tentera amerika’ dlm gambar tak sama dengan seragam sebenar di iraq..

    sebarang post hendaklah dari sumber yang benar2 sahih.

    mungkinkah gambar ini diambil dari laman web lucah..?

    • Jika gambar tidak benar tetapi perbuatan mereka memang benar dan perbuatan mereka melebihi daripada gambar tersebut. Telah banyak aduan dan luahan oleh mangsa di kemukakan kepada PBB dan OIC tetapi semuanya berakhir dengan seribu kekecewaan. Umat Islam terlalu mengharap mereka yang melakukan kejahatan agar membela umat Islam. Itulah kesilapan umat Islam. Ular berbisa tidak akan bertukar menjadi arnab untuk di pelihara di rumah kita.Sedarlah Wahai Umat Islam. Wallah Hua’lam.

  51. sial ne orang amerika and yahudi semoga mereka mendapat siksaan yang berat kelak di akhirat ! Ya Allah binasakanlah org2 yang telah menganiaya umatmu ya Allah dan limpahkan lah bala yang dahsyat keatas mereka yang menzalimi umatmu Ya Allah

  52. ye allah aku ingn engkau ulangi kekusaanmu saat tntara gajah ingn menhncurkan ka’bah,,ye allah aku hanya mmnta bntuan kpadamu tak ad yg bs mrbah slain drimu,,

  53. masalah umat bakal terbela apabila syariah yang dicampak jauh dari hati,digunapakai kembali..sistem daulah khilafah yang jatuh pada tanggal 1 march 1924,kembali berdiri,kerana bangkitnya Islam kembali adalah janji Allah,bersamalah kita mempercepatkan janji tersebut,agar nasib umat Islam sedunia bakal terbela,Allahuakbar!

  54. semoga amerika yahudi mendapat balasan setimpal di akhirat kelak

  55. salam………….,menitis a”mata ni bersama dgn rs dendam amat sgt dgn rupe bentk kekejaman terhadap para wanita islam,sebenarnya yg patut di jtuhkan bala adalah yang menjajah AS.die ni yg tkut sebenarnya kpd muslim.ikut telunjuk yahudi laknat.PBB pn buta mata n hati.pengecut btl,aku memang benci kt AS n YAHUDI.ati busk lbh bsk dr bangkai.tapi aku tau ALLAH melihat stiap apa yg berlaku,ALLAH jthkn bala dia org xkn sdr.conthnye bks menteri yahudi yg bangsat ariel sharon tu,btl ke ejaan aku ni…aaaahh.x mati2 g tu,coma.mesti ALLAH tgah bukak buku dosa lame2 dia.LAKNATULLAH LA ENKO AS N YAHUDI……….

  56. ya allah………
    wahai umat islam di seluruh dunia…
    bersatu lah,untuk menumpas sgala ancaman laknatullah…

  57. karna persatuan akan bisa mringan kan beban yg berat..
    jngan sesama muslim saling memangsa..

  58. INGAT HAI ANAK CUCU ADAM.BAHWA ALLAH ITU TIDAK TIDUR TUNGGU BALASAN DARI ALLAH
    YA ALLAH BERILAH PETUNJUK DAN LAKNAT ATAS MEREKA .HANYA ENGKAU ALLAH YANG MAHA AGUNG DAN KUASA

  59. ya allah ya tuhan ku,,,jauhkan la kmi dri glongn sebegitu yg dilknt allah….mereka akn dilaknat di akhirat kelak…nauzubillah….

  60. Allah maha kuasa…

  61. Ya allah..selepas tgk gmbr ni sy tersedar bahawasanya sy leka dengan nikmat yg dikecap..sehinggakn terlupa nasib kaum sejenis dikawasan bergolak..ya allah selamatkanlah mereka semua ya allah..selamatkanlah wanita di Iraq,palestin,afganistan dan mana2 lagi yg menerima nasib yg sama.. Lupakah binatang-binatang itu bahawa ibu mereka juga perempuan..

  62. yA ALLAH: beri kami kesabaran dan kekautan dalam menghadapi orang2 kafir dan yahudi.

  63. jahat

  64. bapak la,,,,ni da patot kene carot ni,,,jhat btol,,,da jd cam ni pon mate kite as manusia pon ta sdar dri ag kan,,,mmg na m********,,,s****,,,b*******..manusia cam ni pon ade..tak berhati pewot..da jd askar tp askar pemuas nafsu,,tu pon pemimpin dey all ta nampak g askar2 MEREKA jahat,,,kasi potong je dowang nye CIK ALI,,baru la jd askar y bek,,,S******,,,sy bukan nak mencaci ,,,sy tau berdosa,,tp tu je pekatan y sebaek2 nye dowg dapat,,,,

    • Untuk menjadikan diri kita betul-betul insan menjadi pilihan Allah SWT dan bersahabat dengan Rasulullah SAW maka kita mesti sanggup mempertahankan ajaran Rasulullah SAW dengan jelas. Jika kita dapat menhiasi diri kita dengan sifat-sifat Rasulullah SAW dalam kehidupan seharian pasti umat manusia yang melakukan kejahatan sebegini akan malu kepada kita dan kepada umat Islam. Apa yang berlaku sekarang adalah umat Islam juga mengejar nafsu seperti mereka cuma melalui jalan yang halal. Apatah lagi yang menjamu nafsu mereka dengan perkara yang haram. Jika perkahwinan, perniagaan dan Ibadat (secara Halal ) yang tidak disertai nafsu untuk bermegah-megah, memuaskan nafsu, untuk menjadi kaya dan sebagainya pasti Perkahwinan akan melahirkan anak yang mengabdikan diri kepada Allah SWT, tetapi jika perkahwinan secara halal tetapi bertujuan untuk menjamu nafsu maka perkahwinan halal tersebut hanya sibuk melayan nafsu sahaja,
      Jika perkahwinan yang halal dan tidak bermatlamatkan hawa nafsu pasti perkahwinan tersebut sentiasa mementingkan kelahiran bayi yang menyembah Allah SWT dan bayi yang suci dari nilai-nilai keduniaan.Begitu juga perniagaan. Jika perniagaan halal yang disertakan niat untuk mencari untung, mencari kemegahan dan menindas orang lain. Maka perniagaan tersebut bukanlah untuk Allah SWT, walaupun secara halal. Perniagaan tersebut pasti tidak terselit amal jariah dan tidak akan sanggup menghadapi kerugian tetapi perniagaan kerana Allah SWT pasti sanggup menghadapi apa sahaja, apa jua penentuan Allah SWT, terima dengan hati yang redha kerana semuanya telah tersimpan disisi Allah SWT.

      Dalam Ibadat moden yang berlaku sekarang, orang hanya bersolat hajat hanya untuk memohon kejayaan dunia daripada Allah SWT, mereka secara terang-terangan telah menyelitkan permohonan doa selamat walaupun pada zahir pakaian mereka diluar solat terlalu seksi tetapi memaksa para imam untuk mendoakan kejayaan dan keselamatan mereka dalam menjalankan kehidupan secara maksiat.Segala syariat dan kemudahan agama Islam digunakan untuk tujuan nafsu dalam kehidupan mereka. Haji, umrah,Tahlil, Aqiqah,Kurban, solat hajat, solat Jenazah, pengurusan jenazah dan lain-lain kewajipan agama dijadikan bahan perniagaan yang terselit untuk maraih keuntungan duniawi.

      Oleh yang demikian kesatuan dan Ukhuwah Islamiah sebenar agak rapuh dizaman sekarang dan musuh kita seperti syaitan dan amerika serta penyokong-penyokong perkara maksiat dari kalangan pemimpin-pemimpin umat Islam didunia dan umat Islam yang jahil tentang perjuangan sebenar Rasulullah SAW akan menyelitkan segala program maksiat mereka dengan doa dan solat hajat serta tahlil agar nampak Islamik dalam aktiviti mereka.

      Tiada lagi sifat berkorban diantara Muhajirin Dan Al-Ansar yang Rasulullah SAW semaikan. Tiada lagi solat secara Ikhlas tetapi semua solat adalah kerana arahan sebagai tugas rasmi kepada Imam dan Bilal serta pegawai-pegawai agama.Tiada lagi tahlil kerana Allah SWT tetapi segala tahlil berbayar dan berpekaj, Ibadat haji dan umrah mesti melalui saluran tertentu dan berpekaj tiada lagi haji dan umrah yang disertai tangisan air mata kerana menuju Rumah Allah SWT. Semua perkara agama sudah menjadi perniagaan dan dagangan oleh mereka yang memimpin agama.

      Oleh yang demikian maka amerika dan syaitan dapat mengalahkan umat Islam secara senang tanpa membazirkan wang dan tenaga yang banyak kerana tiada lagi nilai Keikhlasan dan Ukhuwah Islamiah dalam semua aktiviti umat Islam. Apa yang kita pandang dan lihat dalam gambar di atas hanya tatapan semata-mata kerana kaki,tangan, pekerjaan kita, akal kita dan segala-galanya telah diikat oleh syaitan dan amerika serta yahudi melalui teori-teori Islam mereka yang telah kita laksanakan dalam kehidupan kita seharian.

      Hanya Insan yang berhati murni kepada Allah SWT sahaja yang akan menangis apabila melihat gambar-gambar yang saya paparkan serta membentuk Keluarga Islamiah dalam kehidupan seharian dengan segera, agar kemenangan Islam secara berhikmah dan tahan daripada segala cabaran dan dugaan datang secepat yang munkin. Jika kita lambat bertindak maka masih jauh lagi umat Islam mencapai kemenangan dan akan memberi peluang kepada syaitan untuk terus menyusun program-proram Islamiah (luaran sahaja) di negara-negara Islam didunia yang mengamalkan sistem mereka.
      Wallahhu A’lam.

  65. astagrfirullahalazim…. wahai pejuang islam, snggpkah kte mlhat saudra sislam kte dprlakukn sbgtu rpa???? ayuhlah kte sume bngktlh, sdrlh dri lena!! bntulah saudra sislam kte. bntu mreka bkn brmkna msti brperng, kte bleh boikot sume brng kluarn amerika, bntu dngn iringan doa… dan sbgainya. salam ukhwah fillah

    • sedihnya……bersabarlah wahai kaum wanita ,sesungguhnya janji Allah itu hampir……..penderitaan ddunia akan terhapus andai dikau percaya n yakin dgn janji Allah bahawasanya d akhirat itu tempat yang terbaik bgimu,engkau akan menjadi muda n perawan,engkau akan melihat mrk yg menganiyamu d siksa tanpa belas kasihan bt selamanya, oleh itu ingatlah ddunia hanya tempat menguji sejauh mana amalanmu,dalam quran bnyk menyebut (sesungguhnya Allah bersama dgn hambanya yg sabar)

  66. bangang!!!!!bodoh!!!! bangsat!!!!!punyer kafirrrr…..dah terang terang mcm tu beli lagi barang kafir sokong lg orng kafirrrr?????

  67. assalamualaikum,

    bukan nak apa2, nak kasi tau..
    ni bukan rogol.Ni berlakon, aku terbuka 1 website aritu…cerita ni dia amik perempuan Latin .

    Lakonan ni.

    • W.Salam. Kalau ini semua berlakon, berbagai lakonan telah amerika lakonkan, sehingga Omar Mokhtar digantung, Saddam Hussin digantung dan berbagai-bagai lagi lakonan dan siasatan serta bantuan kemanusiaan telah amerika bantu membangunkan negara-negara Islam dan menyelesaikan masalah negara-negara Islam. Pentas lakonan yang paling lama adalah Bumi Palestin.
      Betapa umat Islam sentiasa ditipu, yang ditembak didepan mata tidak dikira banyaknya tetapi bagi golongan yang Allah SWT telah tutupkan mata hati mereka tidak dapat melihat kejahatan dan kemungkaran walaupun mata kasar mereka tidak buta.
      Sedarlah tanggungjawab persaudaraan sesama Islam yang merentasi sempadan negara dan benua akan Allah SWT persoalkan di Akhirat kelak.

      Saya tidak berniat untuk memburukkan mana-mana pihak kecuali apabila pihak tersebut telah melengkapi garis-garis panduan yang telah Allah SWT gariskan dalam Al-Quran dan Al-Hadis maka saya terima garis yang telah Allah SWT tentukan.

      Kita tidak boleh menolak apa yang Allah SWT telah tentukan didalam Al-Quran. Jika binatang tersebut Allah SWT namakan dan tunjukkan kepada Nabi-Nabi maka kita terima nama tersebut seperti Lembu dan Surah Al-Baqarah dan Orang Munafiq dalam surah Al-Munafiqun.

      Jika Allah SWT juga anda persalahkan dalam mengaris panduan untuk kehidupan semua Makhluk Ciptaan Allah SWT, maka anda patut menjadi makhluk lain dan mencipta makhluk sendiri serta mengariskan panduan untuk makhluk tersebut.

      Maksud saya, syaitan tetap syaitan, malaikat tetap malaikat, orang mukmin tetap orang mukmin dan orang kafir yang merosakkan dunia ini tetap Allah SWT namakan dengan Al-Mufsidun.

      Jangan kita bersusah payah mengubah penentuan Allah SWT dan syariat Allah SWT jika kita tidak bersetuju dengan Syariat Allah SWT seperti amerika. amerika telah memiliki segala-gala, bersama makmum-makmum yang setia termasuk negara-negara Islam. Maka Allah SWT telah memberi nikmat dan teknologi untuk digunakan didunia ini serta di akhirat kelak bersama orang-orang Islam yang percayakan amerika.

      Sementara orang-orang Mukmin Allah SWT tetap menyayangi mereka, Allah SWT tambahkan iman mereka dalam berbagai kesusahan kerana Allah SWT tahu mereka tetap menyintai Allah SWT dan Rasulullah SAW walau dalam keadaan sesusah manapun. Orang-orang mukmin tetap bahagia dan mentaati Allah SWT walaupun dibunuh dan disembelih seperti ujian Nabi Ismail dan Nabi Ishak yang kita rasakan seperti baru berlaku.

      Hakikatnya Orang Mukmin tetap berjaya di dunia dan Akhirat di Sisi Allah SWT,
      Orang Mukmin tidak pernah menyesal di atas tindakan mereka dan apa yang berlaku, kerana tindakan Orang Mukmin yang bertepatan dengan Al-Quran dan Al-Hadis pasti mendapat habuan Allah SWT.

      Semoga anda memahami konsep Islam sebenar , jangan tertipu dengan permainan amerika, syaitan dan yahudi.
      Sibukkanlah kehidupan seharian anda dengan mengejar amal soleh, bantulah umat Islam dengan kemampuan yang ada. Allah SWT adalah segala-galanya.

  68. pejuang2 syahid seperti Osama laden berusha sungguh bela umat islam, bela mangsa2 rogol wanita islam, mangsa korban anak2 kecil……moga roh para syahid terus beeterbangan dlm syorga mengecapi nikmat syorga lebuh awal spt saidina jaafar abi talib dll……..maka jgn anti osama…..

  69. sentiasa lahir pejuang2 spt Osama……..merekalah yg wajar di agung2 kn sbgi pemimpin…krn mrka bela islammmmmm, maruah islammmmmm

  70. mereka hanye boleh merogollll namun tdk dpt mencabut iman wanita2 itu….yakinlah penzalim2 itu dah kojol kena bomm…atau akn kene bom oleh wanita itu sendiri or pejuang2 lainnnnnn…ALLAHU AKBARRRRRRRRRRR

  71. Assalamualaikum….

    Wahai Saudara kalian. Umat Islam kalah bukan karna LEMAH. Orang-orang yang menentang Islam menang bukan karna mereka KUAT. Cermin-cerminkan diri kenapa? Umat Islam kebanyakkannya melepas SUNNAH Nabi SAW… Umat Islam berdengkian dan berdendaman sesama sendiri… Umat Islam lupa akan AJARAN yang dibawa oleh Rasulullah SAW. Kita lemah melaksanakan Sunnah! Kita gagal merialisasikan Sunnah Nabi SAW dalam kehidupan SEHARIAN KITA.

    Kita kata mau menghidupkan SUNNAH Nabi SAW. Tetapi dalam keseharian ini, kita gagal menghidupkannya dalam diri pribadi malah menunjuk jari kepada orang lain seandainya ada yang coba-coba mau memperbetulkan…

    Wahai! Marilah! Hidupkan SUNNAH dalam diri kita masing-masing. Selepas itu kita realisasikan dalam keseharian…Apabila dapat dicapai kesatuan ini, Insya Allah, kita akan mendapat PEDANG dari LANGIT sebagai bantuan mencapai kemenangan.

    Ingat Perang Badar!!!

    Wassalam…

  72. Berikanlah aku debu dari langit.
    Kun celaka kau allah s.w.t kun celaka kau muhammad s.a.w.
    Pedang langit yg lemah.

  73. Ya Allah,Kau Laknatilah mereka yg telah menyeksa umat ISLAM…Ya Allah sesungguhnya mereka melakukan kekejaman terhadap golongan wanita yang lemah dan kanak2…Ya Allah hambamu memohon tutrunkanlah bala kepada yg amat2 kejam ini..Sesunguhnya Engkau MAHA BESAR DAN MAHA MENGETAHUI..ALLAHHUAKHBAR!!!!!!!

  74. pegi mamp0s rr amerika syarikat…jadi 0wg pangai mcm setan..ntah setan kew 0wg p0wn x taw la..sikap 0wg amerika lebih drpada dajjal..

  75. ya allah biadab anjing2 amerika….allahu akbar

  76. AYYUHAL TENTERA AMERIKA…….ANTUM FI NAAR!!!!!!!!!!

  77. Ya Allah ,Jauhilah perkara seumpama itu, jahanamkanlah semua tentera Amerika dan lain-lain yang melakukan perkara terkutuk itu, berikanlah pembalasan yg terbaik kepada mereka yg terinaya itu.

  78. Dunia dimasa depan Akan Damai…. Tanpa 2 Negara, Fucking Amerika State and Israel Fucking Intruder…

  79. ya allah beri mereka yang zalim hukuman …..

  80. Ya Allah..laknat iblis ni..

  81. Ya Allah laknati manusia yang zalim dan laknat ini

  82. bila kita nak perangi kapir haram ni…. bila tiba masanya, aq akan berjuang habis-habisan dan bnuh tentera laknat tu

  83. MasyaAllah….
    nate kafir nie meme jahat sengoti…..
    laknat natullah….
    pakat doa blako lar…
    moga Allah S.W.T jtuhkn mlng ptako, musibah , bencana kpd musuh islam tu….
    Hnya Allah bleh tlong…
    jd kta dkat2knlah dri kta pd-Nya….

  84. Those American soldiers are no longer human but an animal .. let us Muslims to unite. “Destroy the Jewish ..

  85. Ya Allah…lindungi umat islam dari di zalimi kaum kafir

  86. perjuangan islam bukan terletak pada kebencian kepada orang-orang kafir, tapi terletak pada perkara asas islam. kita membeci mereka tetapi kita ikot telunjuk mereka. kalau nk tau kekuatan orang islam sebenar, pergi la surau @masjid time subuh. berapakah orang islam yang ada disitu. itu pun x semua yang sanggup mati untuk islam even mereka sanggup mengorbankan masa untuk pergi solat subuh kat surau @ masjid.. kaLAU nk korbankan sifat malas kita untuk solat pun kita tak sanggup, usahlah dibicarakan kita sanggup mati untuk saudara saudari kita disana. Renung2kanlah

  87. semoga Allah swt merahmati mangsa2 itu,aminn

  88. bangsat….xde perasaan…TAK UBAH MACAM SYAITAN

  89. Untuk itu bersatulah hai kaum Muslimin…..tak perduli apakah Malaysia atau Indonesia atau Muslim manapun di dunia ini…

  90. Kun celaka lah kau Allah s.w.t. kun celaka lah kau muhammad s.a.w.

  91. sungguh hina apa yg tlah mreka lakukan..

  92. Sumpah seranah shj tidak memberi apa2 kesan kpd musuh laknatullah. Jlnnya mudah… kita kembali kpd Allah… bantullah saudara kita.. boikot mereka dan siapa shj bersama mereka di bumi kita..

  93. kenapa tidak kita bersatu padu berperang dengan Yahudi…Maka, apa yang perlu kita lakukan wahai umat Islam? bersatu!

  94. binatang!!!!…cuba mak atau adik & kakak mereka kena rogol mcm tu…kan lagi bagus..tentera amerika memang binatang.mudah mudahan Allah menurunkan bencana dasyat negara mereka.

  95. salam,
    saya sangat terkejut apabila melihat tentera Amerika yang merogol wanita Iraq,
    kejam sungguh mereka..
    saya tertanya-tanya ,di manakah letaknya nilai kemanusiaan mereka…?
    sudah la mereka membunuh sesuka hati, malah merogol pula wanita yang suci..
    semoga Allah membalas segala perbuatan kejam mereka…

  96. assalamualaikum..
    segala puji bagi ALLAH tuhan sekelian manusia..
    selawat dan salam bt baginda saw dan para sahabat baginda..
    doa keampunan dan keselamatan utk umat baginda saw..
    blog ni sgt berguna dalam sebarkan maklumat dan informasi..
    cuma…hamba rasa sedikit pembaikan perlu tuan empunya blog lakukan dari segi peletakan gambar2 tertentu..wpun niat tuan baik tapi itu bukan caraN..cuba selidiki dan fahami dengan baik perkara yang berkaitan gambar ni dari sudut agama…insyaALLAH tuan akan dapat jawapanN..pelajari adab2 agama dengan baik…ALLAH sentiasa bersama kalian..

  97. taknak ke kita semua pergi kesana tolong diorang….? kalau maki2 pun tak guna gak…

  98. kuasa sudah ada ditangan mereka diiraq..maka jika ada “peluang” mereka akan berbuat apa sahaja. Tetapi jangan kita lupa bahawa siapakah yg memberi mereka jalan untuk berkuasa disana. Tak lain tak bukan ialah pemerintah negara islam disekeliling iraq
    Bukankah mereka telah memberi jalan “masuk” kepada Amerika utk masuk kenegara mereka dan menyerang Iraq.
    Mana mungkin Amerika dapat mengalahkan iraq ( apa tah lagi utk menghina rakyat iraq) jika pemerintah negara islam berkenaan tidak bersetongkol dgn Amerika dajal itu!!!
    Jadi jangan marah Amerika sahaja, tapi geram juga kpd…

  99. ya Allah …. semoga Allah memberi bala terhadap org2 itu ….

  100. Betul ke tentera amerika? pakain tentera amerika lain la…

  101. NAUDZUBILLAH TSUMMA NAUDZUBILLAH…..SUNGGUH SANGAT BIADAB….SESUNGGUHNYA HARI PEMBALASAN AKAN TIBA…DIMANA KALIAN SEMUA AKAN MENJADI BAHAN BAKAR DINERAKA…KEKAL DAN TAK AKAN PERNAH KELUAR…..BINASA SELAMANYA

  102. Yaallah engkau turunkan lah bala dan malapetaka keatas askar2 yang serupa perangai binatang itu,amin…

  103. wahai saudara q yang seiman dan satu tujuan, marila kita rapatkan barisan untuk menghancurkan para isral…
    semoga Allah SWT tunjukan kekuasaannya…

  104. Jadi, AYUH segera kita: 1.Membersihkan diri dgn selalu Istighfar. 2. memelihara kewajipan dari Allah SWT. 3. Sentiasa berselawat,menghadiri majlis ilmu, terutama program yg memupuk kecintaan kepada Baginda. 4. Menghubungkan ukhuwah sesama saudara 5. jauhi persengketaan. 6. Bersabarlah di atas pertolongan Allah yang bakal tiba.disamping melakukan apa yg terdaya. Kita tidak boleh mengubah dunia, TETAPI,kita boleh merubah diri sendiri.KEKUATAN itu ADA disini, dalam DIRI SENDIRI.sama2kita mulakan.Bila datang Cahaya,kebatilan akan SIRNA sendiri. AYUH!

  105. Assalaamualaikum wbrktuh,
    Mungkin saya terlambat dan tak sempat melihat vdeo sebenar perogolan oleh Tentera aamerika keatas wanita Iraw itu, tetapi, saya dapat bayangkan beatap ngeri dan deritanya wanita2 Iraq. terutama anak gadis dan anak gadis sunti mereka, Wallahi, bayangkan andainya berlaku keatas diri sendiri, apa rasa diri sendiri itu? Terhimpitnya perasaan, tak terkata lagi. Hanya kepada Allah kita berdoa, agar diberikan kekuatan padu kepada ummat Islam secara menyeluruh bersatu padu, untuk memerangi musuh2 Islam yang pemangsa dan zalim lagi hina itu. Malangnya ini tidak mungkin akan berlaku selagi ummat Islam sendiri tidak membaiki diri dan pegangan keIslamannya individu itu. Itulah yang kita semua kena fikirkan, kita semua wajib mendoakan kepada Ilahi agar dibukakan hati ummat Islam semuanya agar kembali kepada Islam dengan sebenar2nya kembali dan mengIslamkan Hati masing2 semoga denganitu Iman menjadi kental, dan memenuhi masjid dan surau disolat subuh sama seperti disolat Jumaat. Kembali lah kepada asal kejadian kita, dari mana asal kita, kenapa kita kemari, dan kemana kita selepas ini? Hanya dengan pencarian itu kita akan dapat bersatu hati, dengan ainul yakin keran dimasa itu masing2 hanya ingin menghambakan diri kepada Allah yang Maha Pencipta sahaja, hanya dimasa itu kita akna saling sayang menyayangi dianatara satu dengan lain yang sama2 didalam seperjalanan, maknya penyatuan dan kesepakatan hati akan menjadi lebih bermakna – ini akna membina kekuatan abadi yang tidak mungkin dapat diruntuhkan oleh pemangsa laknatullah itu. selagi Hati tidak dididik kearah itu, selagi hati tidak mengenal tuhanNya, dengan sebenar2 kenal, agak sukar untuk ummat Islam menjadi bersatu hati sebersatunya sekukuhnya kerana masing-masing masih pada kedirian dan berkepentingan kedirian lagi. makanya adalah elok jika kita mulakan kempen ‘kembalikah menjadi ummat Islam yang MUKMIN, yang muthmainnah, demi untuk Islam dan Allah serta agama Allah demi untuk Muhammad SAW yang tercinta, Demi memertabatkan Islam agama sejati agama pelengkap agama Allah ini. Allah memang jadikan yahudi dan penyokngnya itu begitu, demi untuk mencabar atau melihat sejauh mana kita umamat yang terpilih ini menjadi Hamba yang sebenar2nya Hamba Allah, bukan Hamba Nafsu. Aku seru diri ku sendiri dan ummat Islam yang lain kearah itu. Imam Al Mahdi akan datang bila tiba masanya – tak perlu kita bimbangkan, tetapi beliau akan memilih siapa yang akan menjadi pengikutnya sendirinya. Saudara yang berkata ingin Fiisabillah itu seharusnya telah mula menyediakan diri sedari sekaran glagi. ajaklah beberapa orang lagi. Kita tak tahu siapa yang akan dipilihnya, tetapi sekurang2nya kit aberusaha untk kearah itu. kuncinya Islamkan Hati kita dahulu, Semoga Allah memperkenakan. Allahu akbar.

  106. sebenarnya aku pun kecewa sangat pada arabian people, tpi aku pun kasihan tengok sodaraku muslim di perlakukan se keji itu. dua bulan silam aku kerja di kapal timur tengah dan mereka pun mempermainkan kami. gaji pun tak di beri, kami nak pulang pun tak kasi tiket. tapi aku hanya bisa berdo’a berilah ampun kepada mereka yang telah berbuat laknat kepada kami. dan selamatkan lah saudara2 muslim kami yang terdzalimi oleh kaum yahudi. semoga engkau kabulkan do’aQu ini ya Allah karna sesungguhnya Do’a ini tersyirat dari hatiku yang tulus

  107. Orang yahudi berhasil memecah belah umat Islam Yaitu Abdullah Ibnu Sabak dan mengajarkan kebencia kepada sahabat dan ajarannya. dan juga mengajarkan cinta kepada yahudi sehingga Amerik mendapatkan kesempatan menjajah Islam dengan bantuaannya agama syiah. Kalau mau melawan Amerika takkan bisa selamanya sebelum menghancurkan golongan pengkhianat Yaitu agama Syiah. Stragi perang bunuh dulu semua pengkhianat baru orang2 kafir dengan cara seperti itu Islam Pasti menang melawan Zionis dan Amerika. Ingat ini strategi Perang jangan di bantah

  108. ALLAH jualah sebaik baik tempat berserah diri… kepada semua umat islam bangunlah daripada lena… berjuanglah, insyaallah semoga kita beroleh syahid

  109. Ya Alloh
    Sungguh sangat keji perbuatan mereka memperlakukan wanita seperti binatang.subhanalloh

  110. Ya Allah, apalah daya saya seorang wanita yg lemah untuk membantu. Hanya doa yg mampu dipanjatkan kepada Allah agar mereka mendapat balasan yg setimpal. Ayuh, kita usirkan segala bentuk penjajahan yg mereka lakukan lebih2 lg dr segi makanan dan hiburan. Saya yakin if kt sepakat n istiqamah, lmbt laun akan nmpk kesannya pd mereka. Terima ksih kpd pengendali blog ni, byk teladan n input berguna. Setiap awal pgi, mesti buka web ni, untuk dpt semangat n motivasi. InsyaAllah, anda selalu didoakan oleh mereka yang mahu melihat Islam bangkit kembali.

  111. Allahu akbar. ya Allah hamba menangis melihat dan mendenganrnya. apa yang harus kami lakukan melihat perbuatan biadab tentara AS itu. Engkau adalah Maha Tahu segala2nya. ini manusia Wanita muslim dilecehkan mereka diaggap seperti binatang. Allahu Akbar. ya Allah berikanlah kekuatan pada ummat Islam untuk melawan mereka-mereka (tentara AS dan skutu)yang biadab agar mereka tidak melecehkan agama islam dan ummatnya. Amin

  112. semoga ALLAH ampunkan dosa dosa mereka dan berikan mereka hidayah..amin

  113. doa qunut bersama,saya rasa insya allah dapat membasmi atu negara.

  114. adaaaaa kah jalan jihaaad untuk sayaaa k sanaaa, , ,
    sungguh rasaaa’y sayaaa ingin membakar orang hidup2 orang amerika itu,,,.????
    ku relaaa mati demi ISLAM,,,,

    • Alhamdulillah di atas semangat jihad anda. Cuma ingatlah apa yang tentera amerika lakukan adalah hasil perancangan mereka yang penuh teliti dalam semua aspek termasuk politik, psikologi, teknologi dan menunggu dengan penuh kesabaran untuk melakukan perkara terkutuk ini. Bukan jutaan dolar, malah milion dolar amerika curahkan wang mereka untuk menakluki negara-negara Islam secara halus semenjak kejatuhan kerajaan Othmaniah Turki. Kini mereka telah mengecapi hasil pengorbanan wang ringgit mereka, tenaga mereka dan masa mereka.
      Oleh yang demikian untuk melawan amerika,kita mesti melalui Jihad yang amat halus agar pergerakkan jihad tidak dihidu oleh tali barut mereka yang ada diserata dunia.
      Insya Allah, kemenangan Islam akan dicapai dalam masa terdekat.

  115. Darah tentera Amerika dan Israel adalah halal kerana tentera Amerika telah menyerang,memusnahkan dan menduduki negara-negara umat Islam seperti Somalia, Iraq, Afghanistan secara haram, menyerang dan memusnahkan masjid, sekolah, hospital dan sasaran-sasaran awam yang lain dan kemudahan-kemudahan awam yang lain. Tentera Amerika juga merogol, menyiksa dan membunuh orang-orang Islam di negara-negara tersebut. Orang Islam wajib berperang menentang tentera Amerika dan boneka-boneka Amerika kerana mereka telah melampaui batas dengan melakukan kezaliman ke atas umat Islam. Ia adalah jihad yang dituntut oleh Islam ke atas orang-orang yang mengaku dirinya Muslim dan orang Islam yang terbunuh kerana menentang tentera Amerika adalah mati syahid. Yang jelas ialah kerajaan Amerika dan Israel adalah musuh Islam yang jelas lagi nyata.

    Kewajipan mempertahankan Islam dan orang Islam: Quran 22:39-40, Quran 2:190, 193 dll.

  116. segala sesuatu pasti ada balasanya, tunggu saja balasan yang akan di terima oleh la’natullah tenntara amerika itu, sekarang bagaimana kita saling menjaga sesama orang islam, jangan sampai kita di butakan terhadap agama kita sendiri dengan akal dan tipu daya mereka lewat tehnologi yang di sodorkan ke kita, kta harus bisa menggunakan tehnologi tersebut dengan cara ambil yang positif, jangan sampai terlena karenanya, sehingga kita benar2 di butakan, mari kita berbuat yang positif dengan tehnologi, orang islam yang awangan, jd sasaran empuk orang2 non muslim untuk menyerang islam, contoh artis2 sekarang yang pada kitab sucinya sendiri tdak tau untuk membacanya, bagaimana cara mengamalkanya, gak mungkin kan. mereka terlena dengan budaya barat yang masuk ke indonesia, sehingga yang ada uang dan uang gak pernah belajar agama dengan benar

  117. gak ada ampun buat org amerika ……

  118. Ya… Allah, kau lanatilah tentera amaerika, kau berikan bala yang sebesar-besarnya diatas perbuatan mereka yang terkutu itu…, Allah Maha Besar…

  119. Ya Allah….Kau hancurkanlah tentera-tentera kafir tersebut sepertimana Kau hancurkan tentera abrahah dahulu……Kau berikanlah kami untuk melihat kekuasaan Kau menghancurkan tentera-tentera kafir laknatullah itu!!!!!!

  120. Amerika bejad.semoga Allah kan mengutukmu ‘biadab

  121. kito bako je amerika n israel.walaupon seorang imam atau khalifah baru akantiba tak lama lagi,tapi kita harus bertindak sekarang.kita takleh tunggu dia mai sampai baru kita nak buat.selamatkan tanah islam.jihad is now.

  122. ya Allah selamatkan la saudara2 kami…

    Collagen Powder
    ESP – Soy Protein Isolate Powder
    GLA Complex
    Omega Guard
    Vita-E Complex
    B-Complex

  123. Astagfirullah Haladzim…. Sampe nangis lihat_nya.
    Ya Rabb.. Turunkan laknat_Mu pada mereka2 yg menghina n menyiksa umat_Mu.

    Babi2 Amerika… Insya Allah, laknat Allah SWT kan datang menemui kalian.

  124. AMERIKA DENGAN YAHUDINYA & EROPA DENGAN KEKAFIRANNYA ? Wahai Orang Orang yang Beriman dan Seagama Berdo’a Pasti dalam Waktu Dekat dengan Hitungan Hari & Bulan Amerika dengan Sekutunya Pasti Tentara Alloh swt akan membuat Perhitungan Dengan Datangnya 1) Bencana alam, Banjir, Gempa dan Longsor 2) Pembunuhan yang dilakukan Warga negaranya pada anak Cucu mereka 3) Timbulnya Pengangguran dan Krisis Ekonomi 4 ) Kegelisahan Hati mereka, Stress dan Narkoba serta Korupsi merajalelah ( Mari kita lihat bersama-sama dlm kurun Jan s.d. Des 2013 ) BUKTIKAN

  125. biadab amerika….

  126. ANJING ORANG AMERIKA, YAA ALLOH LAKNATLAH NEGARA AMERIKA BIAR TAU MEREKA AKAN KEBESARANMU YA ALLOH,

  127. Islam bersatu.. .saya orang indonesia.kenapa Malaysia Dan Indonesia sering berselisih paham? padahal Malay Dan Indo adalah negara yang penduduknya mayoritas Islam? kita semua bersaudara. …semua Muslim bersaudara. ..

  128. I’m not certain where you’re getting your info, but great
    topic. I needs to spend some time learning much
    more or working out more. Thank you for fantastic info I was on the lookout for this information for my mission.

  129. Bukankah Amerika dan sekutunya itu ciptaan ALLAh juga?harusnya kita umat islam sadar bahwa kitalah yang kalah bersaing dengan mereka dari segi manapun..mari belajar keras supaya bisa seperti mereka…

  130. assalamualaykum

    asstagfirullahhalazim…
    sungguh sedih dan menagis saat melihat dan membacanya,kejam dan jahatnya para zionis..semoga Allah melknat mereka dan memberi balasan yang setimpal pada para zionis..dan bersbrlah saudari2ku Allah bersama orang 2 yang sabar..

  131. […] peribadirasulullah.wordpress.com […]

  132. kejam btol mereka mereka tu bkan manusia mereka tu binatang …….

  133. WAHAI PARA IKHWAN SIAPKAN KEKUATAN MILITER UNTUK MENGHADAPI MODUS OPERANDI PEMERINTAH SETAN

    Surat Al Maa-idah ayat 51 :
    “Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim.”

    Maksudnya, jangan sekali-kali kita umat muslim menjadikan orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin kita, menjadikan mereka tempat bertanya, menjadikan mereka konsultan, tempat meminta nasihat dst, jangan.

    Selanjutnya dalam ayat tersebut, justru ini yang sangat mengkhawatirkan bagi seorang muslim, yaitu : Barangsiapa yang mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang tersebut sudah menjadi bagian dari kelompok mereka. Artinya menjadi Yahudi dan Nasrani. Dan bagi orang yang demikian itu Allah tidak akan memberikan petunjuk, karena mereka telah dzolim. Na’udzubillahi min dzalik !.

    KEBENGISAN YAHUDI-SALIBIS TERHADAP ISLAM
    Fakta Terkini Penghancuran dan Penindasan Umat Islam di Bosnia, Algeria, Tunisia, Eritrea, Mesir, Afghanistan, Turkistan Timur, Chechnya, Thailand, Filipina, Myanmar dan juga Sudan.

    Kejahatan Bangsa Nasrani Barat Orang-orang Serbia di Bosnia,
    Kejajatam Bangsa Hindu (Paganis) di Kashmir,
    Kejahatan Nasrani Timur (Rusia) di Caucasus,
    Kejahatan Rejim-rejim (penguasa Sekular) penindas yang menentang umat Islam di negara-negara seperti Algeria, Mesir, dan Maghribi, Indonesia dan Malaysia kesemuanya bertindak dengan logik yang sama, strategi yang serupa, dan Menggunakan modus operandi yang sama. Faktor asasnya ialah mereka semua anti Agama Islam.

    AS meski mayoritas Nasrani tapi dikuasi oleh lobi Zionis Yahudi (Keluarga Rothschild dan Rockefeller). Sebab itu AS mendukung penuh Israel (Yahudi).
    Israel merampas tanah Palestina dan membunuh banyak Muslim di sana.

    AS menyerang Afghanistan, Iraq, dan sebetulnya membunuhi penduduk Pakistan dan juga Yaman. Jutaan Muslim tewas karenanya.
    Saat menyerang Iraq, AS dibantu Arab Saudi (Wahabi) yg meminjamkan Pangkalan Militer.
    Sehingga jet tempur AS yg jangkauannya cuma 2000 km bisa leluasa membomi Iraq.
    Saat menyerang Afghanistan, AS dibantu Pakistan.

    Itu adalah kenyataan yang terjadi. Hanya orang munafik yang dekat dengan kaum Yahudi dan Nasrani yang saat ini tengah memusuhi Islam dan membantai ummat Islam:

    Ingat Firman Allah SWT dalam QS. Al-Maaidah:52
    Maka kamu akan melihat orang-orang yang ada penyakit dalam hatinya (orang-orang munafik) bersegera mendekati mereka (Yahudi dan Nasrani), seraya berkata: Kami takut akan mendapat bencana. Mudah-mudahan Allah akan mendatangkan kemenangan (kepada Rasul-Nya), atau sesuatu keputusan dari sisi-Nya. Maka karena itu, mereka menjadi menyesal terhadap apa yang mereka
    rahasiakan dalam diri mereka.

    Koalisi Salibis-Yahudi adalah negara-negara AS, Inggris, dan Perancis,
    Bangsa Nasrani yang Ada Di Barat : Amerika dan Eropa Barat, baik protestan dan katolik,
    Bangsa Nasrani yang Ada di timur : Rusia, dan Arab (ortodoks), Hindu, Cina, jepang (kaum paganis) , dan syiah (Iran), Arab Saudi
    Rezim-rezim Sekuler lokal (status formal muslim), Arab maupun Non Arab
    Para penguasa diktator (Rezim lokal) , setiap hari menjebloskan ratusan ulama dan pemuda Islam ke dalam sel-sel penjara.

    Hukum memerangi para thoghut (Rezim Lokal status formalnya muslim) adalah wajib

    Musuh-musuh Islam baik dari kalangan Yahudi dan Nasrani serta para penguasa (Rezim Lokal) adalah antek-antek Iblis yang tidak melarang, mengeluarkan Zakat, pergi haji ,shalat dan berpuasa Akan tetapi, tetapi mereka menjadi fasik karena mencampuradukkan yang hak dengan yang bathil. karena memakai sebagian ajaran Islam dan memakai pula hukum-hukum yang berlawanan dengan Hukum Islam.
    Maka Pemerintah yang demikian adalah SETAN dan menjadi musuh Islam

    Firman Allah dalam QS Al-Baqarah 168 dan Al-A’Raaf 27
    Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui.

    WAJIB PERANG !
    Dalam Surat Al Baqarah ayat 216 Allah subhanahu wata’ala berfirman:
    “Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.”

    Ayat tersebut menunjukkan bahwa berperang itu status hukumnya Wajib bagi setiap muslim. Sama dengan perintah shaum : Diwajibkan atas kamu shaum (di bulan Romadhon).

    Kondisi dunia sekarang mirip dengan Hadits berikut ini, Rasulullah shollallahu ‘alaihi wasalam bersabda : “Bersegeralah kalian beramal sebelum datangnya fitnah demi fitnah seperti malam yang gelap-gulita”.

    DIBUKA PENDAFTARAN MILITER
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

    Hai kaumku (Bangsa Islam) ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu’min :38)

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah
    Khilafah Islam

    Email Pendaftaran Militer Islam : angsahitam@inbox.com

    Disebarluaskan
    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori