Posted by: peribadirasulullah | Ogos 15, 2016

12 Amalan Membawa Rezeki

Bantulah Kami Dalam Menjayakan Program Infaq kepada anak yatim, muallaf, pendakwah, para imam dan fakir miskin  di Selatan Kemboja , hulurkan sumbangan Ikhlas Anda Melalui  Tabung Ihya Assunnah Solution Maybank  553131011505 * Qurban1Bahagian RM370

Sebarang cadangan kirimkan melalui gmail : ihyaassunnah68@gmail.com Tel No:0199576237

Diatas segala sedekah dan sumbangan ikhlas dari semua pihak terlebih dahulu kami ucapkan ribuan terima kasih, kami sentiasa mendoakan keberkatan dan kesihatan untuk semua bagi kehidupan di dunia serta  memperolehi Syurga Firdaus di Akhirat nanti.

Amanah yang anda berikan akan kami tunaikan dengan penuh rasa tanggungjawab dihadapan Allah SWT nanti. Allah SWT Maha melihat perbuatan dan tindakan kami dalam menguruskan amanah yang tuan, puan yang budiman berikan.

Mohon doakan untuk kami warga Ihya Assunnah Solution agar sentiasa bersemangat dan terus sabar dalam menjalankan misi dakwah di bumi Kemboja. Apa yang kami cari adalah keberkatan dan keredhaan Allah SWT dalam mendidik masyarakat Islam Kemboja kearah mendapat hidayah Allah SWT. Masyarakat Islam di Selatan Kemboja amatlah dahagakan ilmu  agama dan tunjuk ajar kearah meningkatkan taraf hidup serta mampu berdikari di suatu hari nanti.

Dalam masa yang singkat tidak mungkin dapat merubah kejahilan,kemiskinan dan pemikiran masyarakat Islam Kemboja kearah kehidupan  yang cemerlang dan gemilang kerana puluhan tahun mereka hidup tanpa ilmu dan tarbiah dari seorang murabbi tetapi dengan berpegang pada janji Allah SWT, bahawa Allah SWT akan membantu kita selama mana kita istiqamah membantu agama Allah SWT.

Apa yang kami usahakan adalah mengorbankan harta dan masa serta tenaga kami untuk membantu masyarakat Islam Kemboja bersama sokongan tidak berbelah bagi dari umat Islam di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapore serta lain-lain negara. Kami bukanlah jutawan dan pakar dalam bidang pendidikan dan kemahiran tetapi kami memujuk dan meminta sahabat yang memiliki harta menderma kepada kami dan para sahabat yang memiliki kepakaran tertentu membantu kami. Kini kami telah memiliki sebuah kedai roti di Kampot untuk berniaga dan mengumpul dana bagi menampung pembiayaan sekolah dan masjid yang berada di sekitar daerah Kampot,Kampung Som dan Koh Kong di Selatan Kemboja.

Kunjungilah kami dalam :

Alamat Semua Media

Image may contain: text and one or more people

 

 


Tinggalkan komen

Kategori