Posted by: peribadirasulullah | Ogos 2, 2010

Beberapa penghinaan terhadap Islam yang perlu kita insafi bersama

Kasut crocs yang menjadi trend di Malaysia kini kerana ianya mudah dipakai dan selesa. Di mana-mana orang menjual kasut crocs ni, di pasaraya, di pasar malam malah di tepi-tepi jalan. Ada jer canopy segera dipasang untuk menjual kasut crocs.

Kalau dah di pasar malam tu terang-teranglah ia adalah kasut crocs tiruan. Berhati-hati membeli kasut crocs tiruan ini kerana saya mendapat email berkenaan lambang crocs tiruan ini yang ada iras-iras kalimah Allah. Mungkin orang kata saya ni terlalu sensitif, takpelah bab-bab agama ni kita memang perlu sensitif terutama ianya akan dijadikan alas kaki.

Kalau entri di isuhangat semalam berkaitan kucing ada kalimah Allah, oklah. Ini benda ciptaan manusia yang kemungkinan disengajakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab sengaja untuk menghina kesucian Islam

Ini adalah logo crocs yang ori..
Ini pula logo crocs yang dimaksudkan

kasut crocs

Sumber isuhangat.

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/fnn.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/sejadah.gif

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/salib.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/adab.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/bola.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/buddhadepan.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/tok1.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/surau1.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/pepsiisrael.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/cokeisrael.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/hinaislam3.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/kalungloket.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/nike.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/kasut.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/kasut3.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/kasut2.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/kurangajar.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/lambang.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/piring.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/quraningame1.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/quraningame2.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/safie.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/sampah.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/sejadah2.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/seluar.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/seluar2.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/stokin.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/tayar1.jpg

https://i2.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/tayar2.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/telkong.jpg

https://i0.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/tile.jpg

https://i1.wp.com/tanbihul_ghafilin.tripod.com/paria.jpg


Responses

  1. aiyya…
    mcm2 taktik nk jatuhkan islam..
    patutla keperibadian diri dlm ISLAM sng luntur.

  2. nasib baik x beli crocs….beli jenama err….jenama ape ek???lupe lk…
    tp lg slesa brbanding crocs

  3. tripod itu jenama apa tengok jenama itu macam tk ada perubahan pun mcm tk ada apa2 je cume jenama je kan atau bukan

  4. mohon share utk pengetahuan ramai..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: