Posted by: peribadirasulullah | Jun 17, 2010

Bayi amat keji ciptaan amerika di Afghanistan

صور لا حصر لها من جرائم القتل

ضحايا اليورانيوم الذخائر التي تستخدمها القوات الاميركية الإرهابية في أفغانستان

ضحايا الديمقراطية الامريكية
وكل ذلك باسم الحرية والديموقراطية

الصور أدناه تم أخذ محمد داود وهو طبيب أفغاني

Gambar ini diambil oleh Dr.Mohamed Daud dari Afghanistan.
هذه الصورة تم اعادة تحجيمها . الحجم الافتراضي لها هو 600×892.

هذه الصورة تم اعادة تحجيمها . الحجم الافتراضي لها هو 525×789.

هذه الصورة تم اعادة تحجيمها . الحجم الافتراضي لها هو 500×746.

هذه الصورة تم اعادة تحجيمها . الحجم الافتراضي لها هو 500×741.

هذه الصورة تم اعادة تحجيمها . الحجم الافتراضي لها هو 500×741.

Lihatlah buah tangan amerika kepada negara-negara Islam…
Inilah janji-janji manis amerika kepada umat Islam untuk mereka yang sanggup berkerjasama dengan amerika.

Responses

  1. Kita sebagai makhluk yang lemah tidak boleh menghina mereka (dalam gambar) keji..semua ini telah ditentukan oleh Yang Maha Kuasa. Mereka ini sebenarnya pun tidak mahu menjadi begitu…taubatlah wahai saudara Islamku dari kata² kamu itu.

    • Memang Allah SWT telah menjadikan mereka sebaik-baik kejadian tetapi amerika telah mengubah kejadian mereka dengan kesan-kesan bahan kimia, hasil dari senjata berbahaya amerika. Allah SWT tidak pernah menzalimi manusia tetapi manusia (amerika) lah yang telah menzalimi bayi-bayi tersebut. Jangan persalahkan Allah SWT dalam hal malapetaka dunia, Allah SWT tidak akan menghantar bencana alam atau malapetaka kecuali setelah maksiat dan undang-undang Allah dinodai oleh manusia seperti amerika. Perbuatan maksiat dan dosa adalah doa untuk Allah SWT menurunkan bala. Sekian.

  2. salam…
    mr/mrs gucci…cubalah belajar faham maksud mr peribadirasulullah ni..bukan niat nak mengutuk bayi hasil ciptaan Allah ni…tpi inilah hakikat kesan dari kezaliman amerika terhadap kaum islam…mr/mrs gucci sepatutnya peka dgn penyampaian dlm blog ni..dan yg penting dpt menimbulkan kesedaran dlm diri kita jugak kamu tu..bukan nak memangkah-memangkah sape…ni adalah salah satu cara berdakwah tpi dah disalah tafsir..bayi ni terlahir bergini pu disebabkan kezaliman ketika peperangan yg di lancar mereka yg xada akal seperti manusia…inilah antara kesannya…klu mr/mrs gucci ni ada akal..cube buka buku sejarah or belajar semula utuk memahi apa yg terkesan semasa peperangan dunia kedua di jepun…terbantut pertumbuhan akibat bhn kimia,radioaktif dn jugak nuclear…klu xpercaya mari tengok saudara sebelah ayah sy yg dari keturunan jepun..ada akal pk lah seblum nk bercakap ye.salam.

  3. astagfirullah…kita patut bersyukur hidup dalam negara yg aman damai ni.kalau x kt yg mesti pertahankan malaysia ni siapa lagi.gambar2 2 semua memberi satu keinsafan pd diri saya sendiri.

  4. rasa macam nak menitis bila terpandang gambar2 ni.kalau di malaysia lain pula.anak yang cukup sempurna pun dibuang sana -sini.Hairan manusia ni tidak menghargai anugerah allah. Apabila nafsu lbh diutamakan dari akal fikiran maka beginilah kejadiannya

  5. astagfirulla’azim..
    sedih hati melihat ciptaan Allah s’baik-baik manusia m’jadi begini..
    kita hrus b’syukur hidup dalam k’adaan damai n tenteram..

  6. subhaALLAH..kesiannya…bersyukurla kita yg dok kt malaysia nih..moga maksiat dimalaysia kurang kalo tidak mahu malapetaka dtg….

  7. Assalamualaikum,
    Sepatutnya gambar seperti ini janganla di paparkan
    Cubala ustaz fikir sedikit… Guna keperibadian Rasulullah ..
    Jika wanita yang mengandung anak pertama ternampak picture seperti ini
    Bagaimana ustaz?
    Harap ustaz sensitif sedikit. Saya tahu ustaz ni tak ada teman wanita pun
    Lagi satu ustaz jangan la meninggi diri sangat dengan tulidpsan jawi tu .ada banyak kesalahan dalam tulisan ustaz .
    Negara ini Malaysia berbilang bangsa dan agama
    Kot kot ada yg bukan Islam terbaca tulisan ustaz yang Melayu..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: