Posted by: peribadirasulullah | Julai 21, 2010

Wanita arab yang cintakan maksiat

http://www.hespress.com/_img/m3allayah.JPG

Wanita Rock di arab saudi

http://www.hespress.com/_img/bush_bahrain.JPG

http://www.hespress.com/_img/dubai_prostituion.JPG

Kelab malam di Dubai

http://www.hespress.com/_img/large_1174.jpg

wanita arab saudi yang mencari pelanggan diwaktu malam

http://hespress.com/_img/post-16-1147724656.jpg

http://www.hespress.com/_img/News_4172008_12247_PM.jpg

wanita arab saudi yang menjadi pelacur di kelab malam di dubai.

اثارت قصة الفتاة السعودية التي تعمل في ملهى ليلي في إحدى الدول بهدف الحصول على لقمة العيش، ضجة كبيرة، خصوصا وانها من بلد يطبق احكام الشريعة الاسلامية، ويعج بالثروات.

http://www.hespress.com/_img/_62012_meo.jpg

Wanita arab yang menhisap sisa dan melakukan maksiat di New York.

http://www.hespress.com/_img/algeriapros.jpg

Pelacur di Algeria

http://www.hespress.com/_img/yasminfostock.JPG

anak ulamak arab.


Respon

  1. mereka juga manusia mcm kita doakan saja agar mereka berubah pada kebaikan satu hari nanti

  2. kdg2…yahudi yg menyamar jd wanita arab..
    Sje je nk wat fitnah..
    wallahualam..

    • buat apa wanita Jahudi yamar jadi wanita Arab ? buat dapet uang ??

      klo wanita Jahudi bisa nyamar jadi Arab berarti Arab juga bisa menyamar jadi Jahudi dong ?

      lagipula mana sih untungi yamar jadi Jahudi ato Arab di USA ?

      kecuali wanita Jahudinya tinggal di Arab nah lebih aman tuh nyamar jadi Arab !

      tapi kan cewek Arab ga boleh mameri auratnya !
      jadi kurasa lebih aman wanita Jahudi nyamar jadi wanita Kristen kan lebih boleh mameri Aurat !

  3. wanita melayu pun apa kurangnya. Terang2 lagi buat kerja nak tiru jadi macam orang kafir. Dalam dunia ini semua pun ada. Cuma orang yang boleh guna akal fikiran sahaja boleh timbang nak jadi baik atau jahat.

  4. Benar dan apa buktinya mereka-mereka dalam gambar ini berkelakuan seperti yg disebutkan? jangan main suka hati je menilai dan mengatakan mereka lakukan maksiat itu adalah anak ulama dan wanita arab sedang melacur apa buktinya? suka ati je letak caption macam tu….!!!

    • Saya memohon maaf, jika anda meragui apa yang saya perkatakan. Sila kaji blog-blog timur tengah dan jangan lupa perlakuan anak Nabi Noh Alaihi Salam, kaum Nabi Lut dan sanak saudara Rasulullah SAW yang tidak menganut agama Allah SWT. Apa yang berlaku pada sanak-saudara dan keluarga para Nabi-Nabi adalah untuk pengajaran kepada kita semua, agar kita berhati-hati dalam menjalankan tugasan dakwah sehingga kita terlupa berdakwah kepada yang mesti kita utaman. Mereka terdekatlah yang akan memberi gambaran sebenar kepada bukan sanak-saudara kita, Jika kita mampu mentarbiah anak-pinak dan saudara-mara kita, pasti ianya akan menjadi saham paling bernilai dalam perjuangan kita. lain pula jika kita telah berusaha bersungguh-sungguh berdakwah kepada mereka tetapi Allah SWT menutup hati mereka. Maka yang demikian tidak membawa dosa kepada seorang pendakwah. Bagi Mereka yang tidak berdakwah kepada sanak-saudara dan anak pinak tetapi sanggup berdakwah kepada orang yang tidak ada kaitan hubungan kekeluargaan, pasti akan menanggung dosa diatas kelalaian yang sengaja dicipta tersebut.

      Terima Kasih atas teguran anda, tetapi apa yang saya paparkan adalah 1% daripada perlakuan tersebut. saya terpaksa menapis agar menghormati Nama Baik Blog ini. Rasulullah SAW dan Peribadinya adalah terlalu mulia bagi saya. Cuma kebenaran mesti disampaikan walaupun pahit, untuk kita menerima hakikatnya.

      Jangan kita terlalu Taassub atau fanatik sehingga kita menjadi pengikut buta tuli, sehingga kita berjaya dipermainkan oleh yahudi dan syaitan laknatullah dalam ibadat kita seharian. Nabi tidak akan menjadi Malaikat tetapi Nabi lebih mulia daripada malaikat. syaitan adalah kejadian yang paling hina tetapi manusia akan menjadi lebih hina daripada syaitan.

      Semoga anda memahami maksud saya, marilah sama-sama kita membina Kerajaan Allah SWT di muka bumi ini, agar Allah SWT membina sebuah kehidupan untuk kita di Akhirat nanti. Amin Ya Rabbal Alamin.

  5. ingat semua bangsa arab itu baik padahal ada yang maksiat juga!

  6. ALLAH MAHA MELIHAT

  7. dari mana sumbernya

  8. salam…. sy sokong apa yg diperkata penulis blog ini, pd 13hb,2,2011 yg lepas. jika terlalu sgt nak bukti terpacul dpn mata apa yg kita bolih lakukan,jika sekedar nak puaskan hati,mencari silap orang baik buat kerja sendiri…..

  9. tidak semua orang islam yang mengamalkan sepenuhnya ajaran islam,, kebanyakan orang arab beragama islam tetapi bukan semuanya yang benar-benar mempraktikkannya.. di sini juga sama .. ada yang baik dan ada juga yang hancur.. umat akhir zaman ini ramai yang jauh dari agama… sedikit sahaja yang menghayati agama….wallahualam

  10. usaha yang baik.baik bagi yang ingin ambil iktibar.tahniah kepada pengusaha blog ini.moga dirahmati.tuan.

    • Jutaan T.Kasih di atas pujian dan sokongan anda. Salam Ukhuwah Islamiah dari saya.

  11. Memang ada benarnya apa yang penulis blog ini katakan kerana saya telah browse beberapa web di dubai dan mengetahui selok belok masyarakatnya di sana yang agak teruk akibat kemodenen dan kekayaan termasuk pemimpin nya sendiri. Maaf ya… Perlakuan maksiat masyarakatnya agak tinggi dan agak hairan kerana mereka orang Arab yang sepatutnya menjadi contoh kepada masyarakat lain.. tapi apa yang berlaku sebaliknya..

  12. jangalah mengaib kan orang sangat tak semenstinya dorang itu buat jahat tengok yg pakai purdah itu elok2 je tak kan nak mencari pelanggan pada waktu malam kot itu mungkin nak pergi ke masjid dengar ceramah ke

  13. apa2 pun ambil iktibar dari yang di paparkan. bukannya lagi meng’kondem’.

  14. bagus, buka aib orang supaya orang lain dapat mengambil iktibar. Anda memang bijak.

    • Jangan mudah membuat kesimpulan dan tuduhan tetapi ingat apa yang saya paparkan adalah dari sumber yang dpaparkan dalam media arab. Feqah adalah hukum luaran yang mesti diterima secara penilaian zahir sementara hukum tauhid atau aqidah dan masa akan datang terserah kepada Allah SWT. Fahaman seperti anda adalah senjata musuh Islam untuk memusnahkan Islam secara senyap melalui dalaman. Fahaman anda indah dari pandangan luar tetapi adalah racun amat berbisa untuk membunuh jiwa dan fikiran orang-orang mukmin kepada Allah SWTdan rasulNya.

  15. Islam bukan pada bangsa, warna atau kulit… Islam diselami dengan cara hidup dan penerapan nilai-nilai Iman di dalam hati yang menggenggam aqidah..

  16. Salam!saudaraku sekalian…blog ini agak ‘panas’ untuk menterjemahkan tajuknya yang mulia iaitu peribadirasulullah…kenapa harus di bincang atau dipapar hal yg bisa merosakkan ‘mata’,hati dan sifat mukminn itu sendiri…atau memang sudah habis idea utk kita bicara pasal kekasih kita Nabi Muhammad s.a.w hingga harus ditempel kisah2 keburukkan ummat yang ternyata diminta untuk disembunyikan..,ayuh tutupi dong..kita doa dan buat usaha dakwah kepada mereka semampu kita agar bisa ALLAH merobah dunia dgn berubahnya aqidah seluruh manusia beriman hanya kpd allAH dan RasulNYA..Wallahuaalam

  17. ALLAHU Akbar.

    Maf ya, saya salah seorang peminat setia blog ini dan sentiasa mencari sesuatu sbg ilmu dan panduan.

    Saya sgt setuju dgn saudara Rosly Bin Sani. Jika untuk tontonan umum seperti ini, banyak mudarat dari baiknya. Org2 awam akan berfikir kalau bangsa mulia pun buat dosa maksiat berat, maka tidak kisahlah kalau bangsa lain lakukan. Makanya ia akan dipandang ringan. Bukan pelajaran / keinsafan yg di ambil, tetapi sisi menyelamatkan / seolah2 memaafan sendiri dosa2 yg dilakukan.

  18. IMAN ADALAH MUTIARA
    DI DALAM HATI MANUSIA
    YG MEYAKINI ALLAH
    MAHA ESA..MAHA KUASA

    IMAN XDAPAT DIWARISI
    DARI SEORANG AYAH YG BERTAKWA
    IA XDAPAT DIJUAL BELI
    IA TIADA DITEPIAN PANTAI
    ……….
    USAH LAH BERGADUH SESAMA KITA..
    YANG PENTING BILA KITA MELIHAT..
    JOM SAMA SAMA DOA..
    YA ALLAH..PERBAIKILAH AKHLAKKU..TEGUHKAN IMANKU..
    SUCIKAN HATIKU…MOGA SELAMAT DARI FITNAH DUNIAMU YG FANA..
    KERNA AKU TIDAK BISA UTK MENUTURKAN KATA…KERNA SEGALANYA DARIMU YA ALLAH..
    DAN DIBERIMU ASBAB..UNTUK BERUBAH..MAKA AKU GENGGAM SEPENUH HATI ASBAB ITU..MOGA DITEMPATKAN KU DIKALANGAN
    ORG YG ENGKAU REDHOI..


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,382 other followers

%d bloggers like this: