Posted by: peribadirasulullah | Jun 14, 2010

3 Orang Arab Berbogel tanpa malu

http://islamicnews.net/Public/Media/2004-05-01_94DCB06B-4526-409D-B5E9-8395B4979475.jpg


Respon

  1. Pengganas Israel akan menerima balasan azab didunia dan di akhirat AMIN.

  2. Israel kejam….

  3. ISRAEL KEJAM AND ZALIM

    • israeil memang zalim tetapi negara yang menerima KFC dan Mc Donald lebih zalim, tanpa sokongan padu negara-negara Islam dunia, yahudi akan mati kelaparan.

  4. Teruknya … dah nama Yahudi memang confirm zalim . dalam Quran dan hadis pun dah sebut

  5. saya tidak menyokong israel dan sekutunya..
    tapi kita perlu mengcungkil intipati sebab2 mereka boleh berjaya..
    kenapa kita hanya membenci yahudi tapi tidak mengkaji keberjayaannya mempengaruhi dunia..
    kita perlu amati sebab2 kewujudan yahudi yg bersungguh2 mahu jadi hero dunia..
    yahudi boleh maju dengan hanya kitab2 lama mereka.. tapi kita ada rasullulah dan al quran.. kita perlu ada persatuan pengkaji bangsa yahudi yang zalim ini untuk kita menandingi kemajuan sains dan teknologi meraka..

    • Salam.. Islam agama lengkap n compatible. Kita semua dh maklum bahawa semua kajian n ilmu2 yg d bangga2 kn mereka tu adlh ciplak semata2. Ilmu yg asal adalh hak umat islam trdahulu. Al Quran adalh panduan lengkap utk manusia. Cuma kite yg sntiasa mengikut hawa nafsu yg memusnahkn dri sndri. Yg baik, dtg dr Allah SWT, yg lemah adalh dri kte sndri. Sy mengingatkn jga utk dri sy sndri. Wassalam.

      • Terima Kasih atas perkongsian Ilmiah, dari gambar yang anda lihat kita dapat bayangkan maruah umat Islam dihina dan tidak ada seorang pun yang berani tampil membela maruah umat Islam yang tidak ada nilai lagi. Haiwan lebih mulia kerana mereka Allah SWT jadikan pada tubuh haiwan pelindung pada aurat mereka. Ya Allah sedarkanlah hati-hati yang mengaku Islam untuk membela Islam. Jangan biarkan umat Islam membesarkan pangkat tan seri, dato’@k, Prof, doktor, yb dan sebagainya lebih besar dari keAgongan Mu Ya Allah, Sesungguhnya pangkat pemberianMu amat suci ” Siddiqin, Syuhada’ dan Solihin ” tidak lagi menjadi rebutan mereka. Amin Ya Rabbal Alamin.

  6. assalamualaikum, dengan nama allah yang maha pemurah lg maha penyang ..baik..skrg nih kita dah x perlu nk tunding jari kepada sape2 atau mana2 negara, sya rasa.. skrg yang paling penting islam perlu bangun semula, kita wajib mempertahankan ,kita sebagai umat Rasulullah s.a.w perlu berusaha mengikut kehendak islam, .. walaupun kita tidak berpeluang untuk pergi ke palestin untuk berjihad, kita sumbangkan bantuan dengan cara lain.. berdoa, baca yassin ke bg semangat untuk umat islam di sana, dan klu yang kaya boleh la keluarkan harta ke jlan Allah, x kaya pon bole walaupun hanya wang spoleh sen je, yg pnting niat suci. kdg2 niat lagi bagus dari amal……..
    dan memboikot juga penting terutama mc D, lg pon makanan tuh tdk dijamin halal dan x sihat.
    .. kita sedia maklum bukankah ini takdir Allah, kita sedang menghadapi akhir zaman, dan saya rasa x mustahil tak lama lagi yang dikatakan dalam hadis pemimpin umat islam muhammad bin abdullah(imam mahdi) akan muncul dan menyatukan kita bg menentang israel dan penentang islam.. AllahuAkbar. klu diizinkan Allah kita menjadi tentera untuk imam mahdi, berjuang untuk islam ..
    satu lagi tambahan, hm jaga lah pemakanan anda kerana Allah mudah memakbulkan doa hambanya yang soleh dan suci bersih dr perkara haram, insyaAllah. Yaa Allah yaa aziz yaa ghaffar.

  7. astargfirullah gambar ini di sengajakan tunjuk orang2 mcm ini konon2 nya nak kasi kesian la tengok berpata terkuknya dorang ini

  8. blog peribadirosullah sngat berguna byk sumber ilmu dan pengetahuan tentang islam terima kasih.

    • Terima Kasih atas pujian anda, semoga ianya memberi manfaat yang berguna kepada kita semua. Alhadulillah Hirabbil Alamin.

  9. memang israel zalim…..tak patuh kepada arahan ALLAH S.W.T

  10. Besnis produk kesihatan myherb2u
    Goji, tricajus, susu kambing, mlm call +60192311900
    http://www.healthbuilders.com.my/
    othmandraman@yahoo.com
    http://othmandraman.blogspot.com/?m=1
    http://www.dnaglobal2u.com/
    http://www.iphytoscience.com/
    http://www.drtina.mynucerity.biz/indexi.php
    https://www.google.com/#fp=eccba6f7b5b00530&q=myherb2u

    https://www.google.com/search?q=myherb2u&filter=0&bav=on.2%2Cor.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50952593%2Cd.bmk%2Cpv.xjs.s.en_US.epv7Gxs5zsU.O&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JrwTUt6VB4K4rAeI-YHQDA
    http://radiosilaturahim.com/tembok-pemisah-israel-mesir-telah-selesai-di-bangun/
    Kedai P01 pasar majlis sek16 shah alam, selangor, malaysia
    Rakan niaga/penyewa/pekerja diperlukan
    Kursus motivasi besnis disediakan
    Stokis/pegedar diperlukan
    Pakej melancong Kelantan/Selatan Thailand disediakan
    Rumah dijual diSubang Suria,Shah Alam
    Kelas mengaji Al Quran disediakan
    Welcome to Health Builders (M) Sdn.
    http://www.healthbuilders.com.my
    Syarikat jualan langsung unggul yang membawa kepada anda satu kerjaya … untuk terus berjaya. Nikmatilah kehebatan rangkaian produk dan keistimewaan pelan pemasaran kami untuk kehidupan yang lebih bermakna.


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori