Posted by: peribadirasulullah | Jun 7, 2010

Gambar komando israeil yang kalah dengan Sukarelawan Islam tanpa senjata

Gambar ini diambil di atas kapal Marmara dalam peristiwa yang telah lepas.


Responses

  1. huhuhu bodoh punya komando, komando pondan rupanya…

  2. patut humban ke laut jer mamat pondan nih…
    biar kena telan dek jerung…huhuhu…

  3. cuba tengok gambar 1 tu lawak kan komando rejim tu.tiada maaf bagimu kalau kene pukul.

  4. kesain2 nak menangis begitula kau menyeksa org palestine sangat kalau korang tengok bagaimana doarang menyeksa orang palestine sampai menagis kali ini dia pula yg menagis mcm budak kecik tak payah keje askar la senang cite duduk ruma tolong2 mak dan ayah ini tk keje askr apa barang bunuh org yg tk berdosa kejap lagi diri sendiri pula yg kene mcm itu la baik dudk2 ruma lagi balasan kpd tuhan (PADAN MUKA)!!!!!!!!!!!

  5. xde gambarnya pun.

    • blogspot kan yahudi kontrol….kalau memalukan yahudi kompom dia padam


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,615 other followers

%d bloggers like this: