Posted by: peribadirasulullah | April 3, 2010

Gambar Rasulullah SAW Ciptaan Kristian

Agar Rasulullah tetap mulia dan suci, marilah kita memperbanyakkan Selawat dan Istighfar kepada Allah SWT apabila memandang gambar-gambar Baginda Junjungan yang menjadi ejekan musuh-musuh Islam.

SILA RUJUK :

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/

Gambar yang lebih dahsyat

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/islamic_mo_full/

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/islamic_mo_face_hidden/

Sila layari sendiri..tidak sanggup saya melihat Rasullullah SAW dihina sebegini…..

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/euro_medi_ren/

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/mozart3.jpg

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/mozart1.jpg

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/islamic_mo_full/Jami_al-Tawarikh_Miraj_2.jpg
Detail of Mohammed from the picture above.



This modern drawing of Mohammed was used in public school instructional materials in Spain.


The Spanish newspaper El Mundo has this mohammed portrait on their Web site in a section about the history of Islam.


On one of the pages for its game Age of Empires II, Microsoft features a portrait of Mohammed as part of its description of “the Saracens.”
(Hat tip: Martin.)

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/IMG_0287.JPG
Recent issue of French magazine Le Nouvel Observateur with Mohammed on the cover. The magazine has extensive coverage of the Muslim reaction to the Danish cartoons but make no mention of its own Mohammed cover.


Mohammed getting romantic with Khadijah, who would become his first wife.


Mohammed receiving a vision in a cave. These two panels are among many depicting Mohammed to be found in Jack Chick’s 1988 booklet The Prophet. The tract is quite long — Mohammed doesn’t make an appearance until page 13 (as a pawn in a convoluted historical conspiracy).
(Hat tip: baldy.)


This reproduction is a bit small, but it shows Mohammed destroying the idols at the Kaaba in Mecca. It is taken from Manly P. Hall’s occult guide The Secret Teachings of All Ages, which incorporates ideas from many religions, Christianity and Islam among them.
(Hat tip: MikalM.)


This painting was originally done by Russian symbolist painter and Theosophist Nicholas Roerich in 1932, and is entitled “Mohammed the Prophet,” showing Mohammed receiving a vision. It has appeared in the literature of various Christian groups.
(Hat tip: David B., Aquarius, and Nicholas.)


Roerich also made an almost identical painting called Mohammed on Mount Hira that is much less well-known.
(Hat tip: Raafat.)

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/grigory-gagarin-big.jpg

The Humanist site “Freethunk” features this page of eight Mohammed clip-art images (as well as a few Mohammed cartoons that are included on the “Recent Responses” page of the Archive).

This online clip-art gallery also offers several copyright-free line drawings of Mohammed, including the one shown here.
(Hat tip: Raafat.)


Modern-era painting showing Mohammed. Artist unknown.


Contemporary stylized drawing of Mohammed.


This modern line drawing apparently of Mohammed can be found on this site.
(Hat tip: Raafat.)


http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/confu_mo_dancing.JPG


Responses

  1. dasyat…

    • yalah…..huhu..

  2. Celako punya natang laknatullah…Semoga Allah S.W.T. turunkan bala yang secukupnya kepada laknatullah ini…bagi semua mampus&yang tak mampus lagi bangkitlah umat islam supaya kita potong semua kepala laknatullah ini…celakonya punya kafirrrr…

  3. dorang ingat pghinaan dorang thadap rasullah saw akan mematikan syiar islam???silap besarla…seperti yg telah di khabarkan kebenaran akan pasti terbukti…..tiada pintu yg akan dpt mghalang perkembangan islam…takbir!!!

  4. jaganlah menghina rasullulah sw dgn cara melukis gambar rasulallah.semoga mereka mendapat balasan yg stimpal drpd allah swt.

    • bukan agama mereka sahaja, yang mereka rosakkan malah agama Islam yang suci pun mereka nak rosakkan.

  5. astaghfirullahaladzim.. sampai begitu sekali kekasih Allah dihina.. ya Allah, berilah azabmu kpd golongan ini..

  6. […] PDRTJS_settings_1759961_post_2332 = { "id" : "1759961", "unique_id" : "wp-post-2332", "title" : "pictures+of+rasululullah+s.a.w%21%21%21", "item_id" : "_post_2332", "permalink" : "http%3A%2F%2Fextraordinarydesign.wordpress.com%2F2010%2F04%2F29%2Fpictures-of-rasululullah-s-a-w%2F" } astagfirullah!!! what the heck is this??? they have no idea of what they draw!!! spread this information to all people that you know.. for more pic, go to this blog […]

  7. Hairan ya! Nak marah tak boleh nak marah, nak cakap bodoh memang nyata mereka bodoh kerana menghina Nabi kita. Syaitan sendiri tak dapat nak meyerupai wajah nabi tapi dengan mudahnya orang tak berhati perut ini suka senda dan menpermain-mainkan. Doa hanyalah agar kejahatan dan kebodohan mereka itu mendapat balasan dari Allah SWT.

    • Begitulah keadaan umat Islam, negara mereka di jajah, undang-undang Islam disekat, umat mereka dibunuh, Al-Quran dipijak dan dihina, Nabi Muhammad dituduh dengan pelbagai tuduhan tetapi Islam tetap berkembang dengan harum dan suci dibawah lindungan Yang Maha Esa… Salam Ramadhan untuk semua.. Marilah kita sucikan jiwa kita dari sifat dengki dan menyalahkan orang lain tetapi tambahkan Ilmu dan banyakkan zikir setiap kali menerima ujian Allah SWT.

  8. saya mntak izin nak c0py artikel ni..trimakasih ye

  9. Inilah perangai kafir laknatullah, yang sering kali tidak pernah puas hati dengan agama islam dan Nabi Muhammad S..A.W . kafir laknatullah menghina baginda sedemikian rupa wahai kafir kamu tunggulah balasan Allah yang amat keras nanti.

  10. ….ToLg HaPusKaN Wab yg mnYeBaR gmbar2 SbGiNi…cukuplah pnghinaan Kpd BAGINDA..DI DsaR Hati KecIL INi TerPaNDaNg GMbaR YG di reka cipta untuk mgHina ISLAM DAsaRNYa….INgInKU MeRaUNg MNgis sedih….tolg lh hapuskan wab yg mengaibkan ne…

    • Gunalah gambar yang saya paparkan sebagai kayu pengukur keikhlasan amerika, yahudi dan sekutu mereka dalam membela nasib umat Islam di dunia. Jangan terlalu bersedih kerana masih ramai sahabat handai kita yang lebih dahsyat menghina Rasulullah SAW, ramai dikalangan kita yang menjadikan perbuatan syaitan, percakapan syaitan, bisikan syaitan dan lintasan hati yang menyokong syaitan sebagai budaya dalam kehidupan. Apa yang saya maksudkan masih ramai ustaz dan ustazah yang percakapan mereka tidak bercirikan Islam, bisikan dan percakapan serta perbualan sesama sahabat handai tidak membayangkan mereka turut bersedih dengan penderitaan umat Islam sedunia, perbuatan mereka seharian tidak ada nilai-nilai keIslaman malah perbuatan mereka seharian sentiasa memperli akhlak-akhlak mulia Rasulullah SAW.

      Jika Islam dan Sunnah Rasulullah dihidupkan dalam setiap individu muslim, Insya Allah Cahaya Islam akan mula bersinar.

  11. pelik2 manusia zman skrg….wut iz their probs??
    jelez cgt kew??
    hahaaa….well if they r jealous wit us,they should be like us…erm..
    berbaik-baiklah antara kaum..kurgkn pepergn n kontroversi…
    paperrpon…umat akhir zaman mmg like that laarrhh….

  12. wajah Rasulullah s.a.w bercahaya,
    beruntunglah sesiapa yg pernah bermimpi melihat wajah baginda

  13. jika saya dapat bertemu dengan orang yang membuat gambar tersebut, maka saya lah orang perta yang akan memenggal kepalanya dan memberikannya kepada anjing

    • emang kamu yang ciptain manusia sehingga kamu punya hak untuk memenggal kepalanya?? Jika ada yang menyakiti mu hendaklah kamu mendoakan dia.
      Lukas 6
      6:27 “Tetapi kepada kamu, yang mendengarkan Aku, Aku berkata: Kasihilah musuhmu, berbuatlah baik kepada orang yang membenci kamu;

  14. nauzubillah..

  15. kun celaka kau Allah s.w.t. Kun celaka kau dgn kekasih kau Muhammad. s.a.w.

    • ape masalah ko kafir bangsat?by ????klau ko islam,aku harap ko cepat2lh bertaubat…tpi aku rs ko ni islam,blh plk ckp allah s.w.t…..aku harap ko yg dicelakan oleh allah.s.w.t..amin….

  16. masyaAllah!!!maruah islam dan utusan Allah diperlakukan begini?ayuh!!!bangkitlah semua umat Islam.tegakkan kembali syiar Islam dan sma-sama kita pelihara kesucian Islam.

  17. Assalaamualaikum saudara, minta saudara delete semua gambar2 & link2 diatas.. kerana hukum menyebarkan gambar2 Rosulullah adalah HARAM…..utk penjelasan rujuk alim atau faqih yg lebih baik…

    • W.Salam.
      Memang benar kata-kata anda, saya juga tidak tergamak melihat gambar-gambar tersebut. Apa yang saya muatkan adalah bertujuan mendedahkan keberanian setengah panganut agama kristian untuk memfitnah dan menghina Rasulullah SAW serta agama Islam secara terang-terangan, sedangkan setengah daripada umat Islam masih leka dan khayal melakukan maksiat tanpa bertindak atau bersuara menentang perbuatan tersebut. Ini semua memberi gambaran bahawa, umat Islam kini tidak memiliki perjuangan membela maruah Rasulullah SAW walaupun Rasulullah SAW dihina sedemikian rupa.

      Bukan saya yang patut mendelete gambar-gambar tersebut tetapi adalah satu kewajipan kepada negara-negara Islam di dunia untuk mendesak dan memaksa negara-negara terbabik dalam perbuatan tersebut untuk mendelete atau menyaman perbuatan mereka yang mencabar Allah SWT dan Rasulullah SAW.

      Semoga Allah SWT akan mengutuskan satu kaum yang memiliki kepintaran dan perasaan Cinta kepada Allah SWT dan Rasulullah SAW yang sejati untuk bertindak dengan penuh hikmah serta berani dalam mengembalikan maruah Agama Allah SWT dan Rasulullah SAW. Amin Ya Rabbal Alamin.

      • yaa Allah,,
        ampunilah dosa mereka,,

  18. bika aku tau siapa orang nya yang, melukis gambar
    NABI MUHAMMAD.S.A.W
    maka akulah orang pertama yang memotong leher nya orang tersebut, dan menggantikan nya dengan kepala babi,,,,,
    ALLAH HUAAKBAR

  19. slm,, ya allah teguhkanlah iman kami dan bukalah matahati org yng telah engkau sesatkan..amin

  20. Astaghfirullah….Semoga Allah memberimu hidayah…….

  21. subhanallah …. kejam bngt … dr mna kafir tu tau begitu wajah nabi muhammad … saya sedih melihatnya … wahai nabiku … engkau selalu dihina oleh musuh2mu … apakah engkau memaafkan orang2 yg sudah menghina mu …. semoga Allah swt memberi hidayah ke orang kafir tersebut ….

  22. laknatullah alaihim…..1000 x

  23. Ini semua kerana hasad dengki
    mereka tahu Islam, Nabi Muhammad yang membawanya itu benar sebab ia dah tertulis didalam zabur taurat dan injil.Malah mereka menyembunyikannya takut hawa nafsu duniawi mereka terhapus.
    Mereka kenal Nabi Muhammad sebagaimana mereka kenal anak mereka.
    Islam itu benar
    Islam itu benar
    Islam itu benar

  24. kami yang berjiwa islam tidak dapat memberikan kata-kata untuk diucapkan dengan perkataan yang lebih mulia daripada perkataan selainya perkataan yang paling indah bagi kami umat nabi mohammad swt ialah….. LA ILA HA ILALLAH MOHAMMADUR RASULLULLAH( لا إله إلا الله محمد رسول الل ) dan bersyukur tak terhingganya bagi kami hidup diatas landasan kebenaran allah swt…..dan bersyukurnya kami ini dengan izinnya allah swt yang kami ini telah dilahirkan didalam agama yang benar dari segala kebenaran iaitu agama islam yang tercinta….
    dan disini ku ingin mengigatkan kepada seluruh saudara islam ku dimana saja yang berada dibumi allah ini….ingatlah” pesanan kebesaran nabi junjungan kita iaitu muhammad swt terhadap {panji hitam} yang akan dikibarkn nanti…..
    assalammualaikum…….

  25. Tiada apa yang dapat menyerupai Nabi Muhammad malahan wajahnya tiada siapa dapat melukiskan ataupun d tamsilkan sewenang-wenangnya.Pikirkanlah sebelum membuat sesuatu andaian kerana musibahnya akan d terima pada diri sendiri.Innalillahiwainnalillahirajiun pikir-pikirkanlah wahai umat.Salam

  26. ya ALLAH yang MAHA MELIHAT dan MAHA SEGALA2 Nya…Engkau mengetahui awal dan akhir Zaman ini..turunkan lah AZAB MU yang Amat Pedih kepada Orang Yang telah Menghina KekasihMu ( Baginda Rasul ALLAH Muhammad SAW )…….

  27. ya… ALLAH ampunilah mereka sesungguhnya mereka tidak tahu apa yang mereka perbuat dan Hidayakan mereka agar menerima iman Islam dan memohan ampun dari-Mu. jika mereka tak menerima iman Islam maka Laknatilah mereka seperti kaum-kaum terdahulu amien….!

  28. SUDAH PASTI MANUSIA YG MENGHINA RASULULLAH PASTI AKAN DILAKNAT DAN DI AZAB KELAK OLEH ALLAH SWT INGAT PASTI ITU DAN YAKIN

  29. Inilah mereka2 yg d sebut dlm Al Qur’an “SANG DAJJAL”
    Moga laknat Allah SWT menimpa mereka…
    Buat muslim & muslimah… Pelihara trs Ukhuwah Islamiyah kita.
    I Love Allah SWT
    I Love My Prophet Muhammad SAW

  30. bagi yang buat gambar ini mending lo mampus aje !!! ape lo gak tega punya tuhan ko di pantek,,,,!tar kau akan tau sendiri tuhan lo tuh sape pada saat nabi isa turun semua umat kafr cengo!and tar juga pada masuk islam jika kiamat datang,,,,,,,sebelum terlambat umat kafir !mending kalian sadar!!!!! -_-

  31. yaAllah.moga aku dikuatkan iman seperti nabi junjungan ..amin.moga muslim bersatu hatu islam kan selamat akhirnya.allahuakbar3x

  32. kesucian islam itu akan terbukti…. selagi umat islam berpegang pada Al-Quran ..Kafir tdk dapat memusnahkan islam hingga akhir zaman…tentera Israel akan HAPUS!!!!!!!! cintailah MUHAMMAD BIN ABDULLAH

  33. astaufirullah,,,allah tidak tuli dan allah buta untuk melihat kejadian semuan inni,,,,,,,,,,,,

  34. maaf,,,,salah ketik ,,,allah tidak buta untuk melihat semua ini,,,,,,,

  35. umat kristen adalah umat kafir…..

    • Bertobatlah sebab kerajaan Allah sudah dekat,Hendak lah kamu saling mengasihi antar sesama manusia,,

  36. judge not,that you be not judged.for with what judgment you judge,you will be judged;and with the measure you use.it will be measured back to you.and why do you look at the speck in your brother’s eye,but do not consider the plank in your own eye?or how can you say to your brother,let me remove the speck from your eye;and look.a plank is in your own eye.hypocrite!! first remove the plankfrom your own eye,and then you will see clearly to remove the speck from your brother’s eye…!!

    Biarlah kamu marah,tetapi jangan berbuat dosa atau mengutuk,serta menghakimi,,
    Hai manusia Dengan kekuatan dan hak apa kamu untuk memenggal kepala manusia lalu memberikannya kepada Anjing??Jangan lah hendaknya kamu menghakimi supaya kamu tidak di hakimi.

    JANGAN KAMU MEMBERIKAN BARANG YANG KUDUS KEPADA ANJING ,SUPAYA JANGAN DIINJAK-INJAKNYA,LALU BERBALIK MENGOYAK KAMU!!

  37. […] peribadirasulullah.wordpress.com […]

  38. […] File Name : Gambar rasulullah saw ciptaan kristian | blog Source : peribadirasulullah.wordpress.com Download : Gambar rasulullah saw ciptaan kristian | blog […]

  39. […] Gambar rasulullah saw ciptaan kristian | blog […]

  40. kris tian salib ASU

  41. […] Gambar rasulullah saw ciptaan kristian | blog […]

  42. […] Gambar Rasulullah SAW Ciptaan Kristian | Blog … – 3/4/2010 · … melukis gambar NABI MUHAMMAD.S.A.W … Dalil Dari Sunnah Bukti Keperluan Solat Tasbih; … Doa Nabi Yunus;… […]


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,619 other followers

%d bloggers like this: