Posted by: peribadirasulullah | Januari 29, 2010

Gambar Mekah Madinah Dulu dan Kini

صور نادرة لمكة المكرمة والمدينة المنورة

نبدأ بصور مكة المكرمة

صور نادره لمكه المكرمه

الجمرات … وسبحان مغير الأحوال

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

صور نادره لمكه المكرمه

هذه صور للمدينة المنورة قديما وحديثا…..ونشاهد معا التطور الهائل الذي حصل في مسجد
الرسول صلى الله عليه وسلم…اللهم ارزقنا زيارة حرمك ومسجد رسولك جميعا ان شاء الله
أترككم مع الصور

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره

سبحان الله شوفو حتى البقيع

صور نادره للمدينه المنوره

صور نادره للمدينه المنوره


Responses

  1. saya sudah mengerjakan ibadat haji pada 2008 dalam usia tak sampai 40 tahun,,satu rahmat dari ALLAH TAALA,saya sudah bersedia dari umur 28 tahun dengan memperbetulkan diri dan mendidik anak2 dan keluarga totaly kehidupan keISLAMAN. saya mula mendaftar tahun 2005,dapat tahun 2008.demi ALLAH tak adapakai contact2.yakinlah dengan DOA .sekarang MEKAH dan MADINAH adalah JIWA saya.

    • Semoga Allah SWT menambah rasa Cinta anda kepada Mekah dan Madinah yang menjadi saksi kepada Kekasih Allah SWT. Amin Ya Rabbal Alamin.

  2. jazakumullahu khairon katsiiro, semoga manfaat bagi kaum muslimin

  3. saya baru menunaikan umrah…..tak dapat saya gambarkan dgan kata2 atau tulisan di sini betapa indahnya keadaan di sana dan saya terlalu merindui MEKAH DAN Madinah lagi

    • Dua tempat suci yang masih diberi peluang oleh Allah SWT untuk umat Islam menikmati keindahan Islam.

  4. melihat gambarnya boleh menyebabkan hati ras terguris sedih dan mau titiskan air mata. akuu cintakan bumi mekah dan madinah..sampaikan aku ke sana lagi ya Allah..


Tinggalkan Jawapan

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,593 other followers

