Posted by: peribadirasulullah | Disember 21, 2009

Lihatlah Tentera Amerika Merogol Wanita Iraq Beramai-ramai

During the last week of April 2004 nine allegedly bogus images depicting the brutal rape of two Iraqi women surfaced on an Arab web site. Within days the Iraqi prisoner abuse scandal exploded into the headlines. Americans were shocked by PG-13 images of abuse and “The Taguba Report” was made public. This left me to ask, “Is this just coincidence or damage control?”

Amnesty International seems to feel the Taguba Report was never meant for the public but was partially released as digital images found it’s way into the “public domain”. They said, in an open letter to President Bush,

“Amnesty International is concerned that the Taguba report was not intended for public release, and that the administration’s current response has only come once the report and the photographic evidence came into the public domain.”

WORLDNETDAILY

WorldNetDaily reported that the Iraqi rape pictures were bogus because they could be found on the porn site “Iraqi Babes”. Although Linda MacNew, the owner of the porn site admitted in the WND story that she couldn’t tell if the images were fake or real.

“MacNew told WND she was not able yesterday to verify conclusively that the photos, which she said were produced by the Hungarian “Sex in War” site, were legal or illegal — meaning whether the women involved were without question porn actresses or were actually raped on camera”

Of course if the images were real a good form of damage control, from a Military Intelligence point of view, would be to have them turn up on a porn site as porn.

These pictures are not typical of most porn. The women are wearing no make up. They appear truly distressed and good acting is not a trademark of porn.

At that time I paid to join “Iraqi Babes” to see for myself and found an accompanying video clip which depicted comical looking “Iraqi soldiers” being forced to watch the rape. I never saw the “Iraqi soldiers” in the same frame as the women and they were probably spliced in to give the video the “cheesy” look of real porn. The video also showed the young girl penetrated anally with only some spit from her rapist for lubrication. The soundtrack consisted only of loud rock music.

WATER BOARDING?

This picture undeniably depicts the use of water torture although it was taken before “The Taguba Report” and torture stories were made public. It shows an interrogation that is too close to the more commonly used and officially authorized “water boarding” to be mere coincidence in my opinion.

news parody border

From the Taguba Report:

“When he returned later, Wisdom testified: I saw two naked detainees, one masturbating to another kneeling with its mouth open…”

The following image seems to show a technique taken right from the above quote in the Taguba Report. The technique of dehumanizing a prisoner by making him (or her) kneel naked as an open mouthed “receptacle”.

These pictures have haunted my conscience for five years. I believe they are most likely real. But even if they are fakes they are well done enough to illustrate the horrors of torture.

It would be disingenuous to say that releasing torture photos to the American public would endanger the lives of U.S. personnel. The Iraqis know better than us what we are doing there. They don’t need pictures to know their neighbors and relatives are being arrested, interrogated and humiliated.

President Obama now wants to ban the publishing of POW torture photos. Is this so he can hide his own possible future war crimes?

No nation that calls itself civilized would even have to debate whether the use of torture is justified. Left unopposed it’s use only gets progressively more brutal and more frequent. What we should all consider seriously is that minds that can justify torture’s use overseas can just as easily justify it’s use here at home.

In a report issued by the International Red Cross:

It said some coalition military intelligence officers estimated “between 70 per cent and 90 per cent of the persons deprived of their liberty in Iraq had been arrested by mistake.”

Hanya Allah Yang Maha Mengetahui Kepedihan hati Umat Islam Apabila menatap gambar-gambar ini..

Ya Allah Bantulah Umat Islam.. sedarkanlah hati mereka yang sentiasa lena  dengan kenikmatan dunia dan takut kepada mati… Ya Allah Berilah Hidayah Kepada Kami…

Video memperlihatkan niat sebenar amerika dan bush terhadap umat Islam sedunia.

water-boarding

iraq-prisoner-rape

young-iraqi-girl-rape
iraqi-pow-torture
iraqi-torture-prisoners

iraqi-women-rape-1
iraqi-women-rape-2
iraqi-women-rape-5

US soldiers gang rape iraqi women

usa-abuse-iraqi-pow8.jpg




Responses

  1. astaghfirullah..
    kejamnye..

    • Begitulah peperangan sebenar di Iraq….tentera amerika telah melakukan perkara terkutuk tetapi masih ramai pemimpin arab masih menjadi makmum kepada AS… Yakinlah semua perbuatan mereka mendapat perhatian Allah sewajarnya.. pasti Allah akan membalas perbuatan mereka tetapi kita tidak dapat mengesan bagaimana Allah membalas perbuatan mereka dan bila… Salam Ukhuwah dari saya.

      • Kat Msia plak ramai kaum wanita suke berzina!!!

    • korang terpelajar… tiap hari tengok tv, tp x penah pun aku tengok tentera US pakai baju celoreng wana hijau. US pakai uniform celoreng coklat. Bro.. kalu ko nak tipu, nak kutuk orng pun pandai2 la cikit.. aku tetap aku… komen ni mungkin takan disiarkan, ditapis editorNya…

      • yes u r right….us army sut mreka wrna coklat pudar2…i can said tht mreka ni bkn us army…coz usually celoreng mreka akn ada cop bndera usa…cuba tgk btl2 uniform mreka tu…jgn nk main tuduh sesukahati tnpa bukti….

      • us?israel?..sape yg lakukn smua tue x pnting..
        yg nk dismpaikn kt sini..kita smua..umat islam smakin ditindas…marilh kita brsatu,jgn lh saling berbalah sesama kita..smua tue hnyalh mlmah kita…

      • salam…lau boleh jangan terlalu agungkan sangat mereka sume 2 saudara kita kena macam 2 pun masih nak sokong diorang lagi, mungkin x terasa sangat sakit sebab diorang bukan orang yang awak sayang, bayangkan mereka sume 2 family awak,adik,ibu,kakak n isteri awak kene macam 2.. orang yang melakukan epy,orang yang lihat ada yang sedih ada yang dah biase, p satu je cube bayangkan macam mane orang yang menangung. orang ape,agama ape yang melakukannye x penting. yang penting kita dah sampai akhir zaman.tasik galalei yang dajal nak kluar pun dah makin surut.arap2 kita tergolong dalam golongan yang beriman.amin.. maaf lau tersalah or terkasar bahasa.

      • Agak2nya.. Kejadianni ni mana ek?

  2. ya-allah..
    sy x snggup nk lihat kaum wanita diseksa..
    semoga tentera amerika mndpt azab dri allah…

    • Semuanya berlaku kerana yahudi membaca ayat-ayat Al-Quran ” Surah Al-Baqarah, ayat : 49. Dan (ingatlah) ketika Kami selamatkan kamu dari (Fir’aun) dan pengikut-pengikutnya; mereka menimpakan kepadamu siksaan yang seberat-beratnya, mereka menyembelih anak-anakmu yang laki-laki dan merogol hidup anak-anakmu yang perempuan. Dan pada yang demikian itu terdapat cobaan-cobaan yang besar dari Tuhanmu ” .
      Mereka yakin inilah cara merosakkan psikologi umat Islam terutama kepada sanak-saudara terdekat, sehingga umat Islam sakit mental dan gila, apabila melihat perlakuan kebinatangan terhadap saudara-saudari seagama diperlakukan sebegini.

      Terima Kasih diatas kunjungan anda. Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya… السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

      • ya,allah..begitu besar skali dugaan yang dilemparkan..namun aku pasti setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah…..smoga semua umat-umat islam yang menjadi ‘mangsa’ manusia ‘jahanam’ itu ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin…

  3. assalammualaikum ya akhi.satu cadangan yg ana nk utarakan yg dimana kalau dapat masukkan hukum2 jihad yg dimana wajib juga bagi orang perempuan mempertahankan diri dan tanah air.jangan jadikan diri lebih rela diperkosa dari tergadai nyawa

  4. semoga azab bagimu tentara amrik

  5. Ya Allah,timpakanlah laknat ke atas semua tentera amerika dan yahudi timpakanlah kepada mereka azab seksa yang dahsyat…Ya Allah,selamatkanlah dan satukan hati umat islam untuk berjihad di jalan Mu..Amin….

  6. semoga mereka mendapat balasan yang setimpal di akhirat kelak.sangat kejam kpada wanita.sesungguhnya Alla Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…

  7. sampai bila kita hanya sekadar menjadi penonton perogol2 ini…yaAllah.selamatkanlah umat islam diseluruh dunia………..

    • Betapa dayusnya pemimpin-pemimpin negara Islam dunia, mereka akan cepat bertindak apabila perkara bukan berkaitan agama tetapi apabila perkara berkaitan dengan agama dan maruah Islam mereka akan berdiam diri, apatah lagi apabila perbuatan keji tersebut dilakukan oleh tentera amerika atau negara kesatuan eropah yang menjadi nadi dalam kehidupan mereka, mereka lagi makin dayus. Lelaki dayus tidak layak mendiami Syurga Ilahi, mereka termasuk dalam golongan yang Allah SWT tidak akan pandang dan Allah SWT tidak akan bercakap dengan mereka di Akhirat kelak.

  8. Bila ada yang menentang amerika, semua negara islam labelkan pengganas.

    sebaliknya Amerika terus dijunjung..

    Amerika la pengganas sebenar……

  9. binasalah tentera ni yang buat macam nie…laknat Allah ke atas mereka…

  10. ya Allah, rasa nya lebih baik di tembak dengan m16 yang ditangan mereka dari ditimpa aib sebegitu…. tapi kebanyakan dari gambar, seolah wanita itu diperlakukan sedemikian di hadapan lelaki yang mungkin suami atau keluarga… demi mempertahankan nyawa mereka mungkin, wanita2 ini terpaksa menyerah… ya Allah…lindungi kami…laknati mereka… timpakan kepada mereka azab yang pedih

  11. ya Allah kirimkanlah pertolonganMu pada mereka……Amin Yarabbal Alamin..

  12. berikan azab yg amat pedih pada perogol-perogol ini ya Allah,ya Tuhanku…

  13. terlaknatlah pasukan amerika di dalam api neraka….AMIN YA ROBBAL ALAMIN.

  14. apala nak jadi ngan depa 2………….

  15. ya allah…
    kejmnye

  16. Semuanya berlaku, sama seperti nabi cabul Muhammad membunuh suami orang orang baru istrinya dinikahi dan sama seperti Muhammad sicabul nikahi anak 9 tahun Aisyah kakek cabul Muhammad 53 tahun setubuhi anak ingusan…dan anda bayangkan bagaimana kebiadaban nabi cabul yang memang doyan seksuel dengan semua wanita yang dia sukai….akhirnya sinabi cabul mati ditutupi 3 kain duiatas tubuhnya, karena ada yang menunjul…sudsah baca hadisnya..? jadi kebiadaban tentara Amerika…hasilnya dari apa yang nabi cabul lakukan di di Medinah

    • HEYYY NUNUSAKU,,,KAMU TU AGAMNX APA SICH…TAU TDK,,,, PASUKAN AMIRIKI TU,,, UDAH KEHABISAN AKAL,,, KARNE SEBENTAR LGI,, DI AMERIKA TU AKAN JDI NEGARA MUSLIM,,,,!!!! GRAN ZERO,, SUDAH DITANGAN MUSLIM,,, ALLAHU AKBAR

      • Sama dengan moral nabi Muhammad saat di Khaybar nabui cabul sama denga apa yang tentara Amerika lakukan….Muhammad membunuh suaminya porang gadis Yahudi diambil untuk kepuasan seksuel nabi cabul yang nafsu tak terkontrol…baca hadis seksuel Muhammad yang tak terkontrol, keadaan perang semua dapat dilakukan, sama saat Muhammad masuk ke Khaybar merampok harta Yahudi, semua wanita yang cantik dibawah untuk kepuasan nabi cabul Muhammad…saat dalam sejarah peparangan semua bisa terjadi.

        Nabimu aja lebih biadab dari tentara Amerika tentang merogol manita Yahudi pelajar membaca banyak sejarah seksuel seorang nbai Muhammad yang tak terkontrol fakta dan kenyataan.;;;seorang nabi dalam kejahatan seksuelnya.

    • wahai bung Manuk alias nunuk, semoga engkau segera mendapat bencana, amin

    • Kalau Aku tahu tempat Mr. Nunusaku berada, niscaya akan ku bunuh engkau dengan tangan ku sendiri !!!

    • cilaka kau mr nunusaku. kurang ajar kau.

    • pelajari dahulu dengan benar jangan asal Mbacot aja kamu klau nggak tahu sejarah Muhammad yang sebenarnya , mulut ente kayak tempik ibumu aja, dasar kafir luh tu tuhanmu yang sudah di jadikan wayang di bukit golgota nggak bisa nyelamatin diri sendiri khok jadi Tuhan pikir Luh jangan asal mbacot……tulh lihat para pendetamu banyak juga yang ngentotin suster , dasarvorang guoblok

      • HAI TAI BAGUS KAU NGOMONG….! JANGAN GARA GARA MULUT MU JADI TIMBUL PEPERANGAN……!

    • ya ALLAH kurniakn hidayahmu kepada mr. munu ..seandai nya dia tahu betapa NABI MUHAMMAD itu kekasihmu nescaya dia tidak biadab sebegini. kepada mr.munu cuba kaji sejarah kehidupan NABI MUHAMMAD secara adil jujur dn profesional,jangan ikut perasaan .RASULLULLAH tidak sekeji yg saudara sangkakn . setiap apa yg dlakukn adalah perintah ALLAH kepadanya,RASULLULLAH bukanlh individu gila seks malah meninggikan martabat kaum wanita. SAIDATINA AISYAH bersama rasullullah sejak kecil bukan kerana nafsu tetapi menjadi tempat rujukan pengumpul hadis nabi setelah kewafatan baginda….betapa salahnya tanggapan mr.munu .YA ALLAH ampunilah kami

      • Saya BErsumpah demi allah , Saya akan Menghancurkan amerika dengan tangan saya sendiri

      • Siapa bilang karena anda bersembunyi dibalik kebohongan agamamu islam, saya banyak berlajar membaca buku2 latar belakang nabi cabulmu Muhammad, saya berani berkata karena saya banyak belajar hadis dan sejarah tertua nabi Muhammad.

        Saya mengerti kamau adalah islam KTP yang telah dicuci otakmu oleh Uzatad, yang hanya mengajar ahklak yang muliah Muhammad ini diajarkan, tetapi moral busuk seksuel nabi tak terkontrol tersimpan mati ? jika anda banyak bertaya pada uztadmu siapa nabimu yang sebenar;

        Pasti anda dikatakan kafir api neraka, ini selalu ancaman untuk menakuti akal sehatmu, islam kan berarti tunduk terhadap apa yang diajarkan oleh uztadmu. Lalat itu biasa mencari kotoran yang busuk. Bau busuk bagaimanapun tersimpan akan tercium BAUNYA..?

        Dunia saat ini dengan thenologi canggih moderan, anda mau cari sesuatu tentang siapa itu nabi cabulnya yang tak terkontrol…bisa lihat terbaca dalam hadis shahi yang dapat terpercaya.

        Muslim itu memang tidak tahu malu, menyembunyikan sejarah kebanaran islam lalu lihai dipelinter dengan cerita-cerita dongeng dari nabi cabul Muhammad.

        Anda seperti Neil amstrong dia katanya masuk islam dan mendengar suara Azand dibulan cerita-cerita ini disiarkan dalam we bside islam, begitu Nel Amstrong datang di Malaysia kedok kebohongan islam merasa malu…Nel Amstrong sangat heran tentang cerita dongeng muslim dia masuk islam dengar suara anzad dan bilang memang bulan terebelah dua.

        Lalu komentar Nel Amstrong di Malaysia…dia anggap kok islam itu sangat bodoh dengan verita dogeng islam mengenai diri nya.
        Uztad di Malaysia merasa malu begitu menteri Malaysia…..

        Ini hebat cerita dongeng karangan muslim untuk cahaya islam yang dibuat doneng untu kekuatan iman muslim.
        Muslim Malaysia malu, Nel Amstrong mengatakan apa memang islam sebodohnya itu. fakta dan kenyataan saat Nel AMSTROMG TIBAH DI MALAYSIA.

    • ayat ko ni macam sial tahapanjing hutan bodoyh,KEPALE BAPAK ANAKHARAM O NABI UAT MCM KIMAK KO CAKAP TUH..SIAL TAHAP ANAK HARAMKO NIH..PATOT INDON CAM BABI SEMUENYE..

      • Jngn karena 1 orang,engkau kata semue orang indon cam babi.
        Awak tau ka ketua teroris di indon dr.azhari dkk tu orang malaysia.cam mana klau orang indon cakap
        SEMUE ORANG MALAYSIA TERORIS…orang malaysia pasti sakit hati kan….?
        Ingat kawan,lidah itu lebih tajam dari pedang.fikir2……..

    • Biasalah sedara2… Iblis ada di mana mana .. dalam masjid lagi banyak Iblis menggoda para imaam dan bilal dengan riak. nak menghilangkan riak sebesar zarah dalam badan lebih mudah meratakan sebuah gunung…

      Jadi nunusaku kamu ini iblis jugalah… Tunggulah hari pembalasan kamu kerana aku adalah antara orang yg teringin sangat membakar duburmu

    • satu komen yg paling bodoh aku dengar..

    • mr nunusaku..tiada kata lain yg terbit dlm ht aku.hnya lah makian semata2.ya Allah,berikan la aku kekuatan mmbaca ayat mr nunusa.Rasullullah s.a.w adalah manusia teragung.masih bersabar walaupun baginda pernah dibaling dgn najis.akan tetapi berkat kesabaran baginda,manusia yg mmbaling njis tersebut,telah masuk Islam dengan izin Allah.andai kau la mr nunusa yg hdup pd zaman baginda,aku rs kau akan tahu betapa baginda la manusia teragung di dunia ini.baginda adalah kekasih Allah.walaupun kami semua bkn masih hidup di zaman Rasulullah,tp berkat Allah yg mmberikan sedikit keimanan ni,kami mmg dpt merasakan kehebatan Rasulullah.tiada cacat cela pd sikap nabi.hidupnye hanya la bermanfaat semata2..(prince_fahdmy@rocketmail.com)

    • astagfirllahhalaazim..apa yang lo bilang ini enggak benar..lo tau enggak apa yang lo bilang ini pasti dimurkai ALLAH..maf ye sy ni org mlaysia tp mr.nunu tu indon..mungkin die orang yang jahil..jdi mungkin dia x tau atau dia mmg ada sbab ckp bgitu..mr nunu lo tau enggak sapa yang bnci nbi maka ALLAH akan membencimu,.lo enggak semulia dia…jdi ngapain lo ckp gitu kok?enggak baik..istigfar..nti lo bisa mnjadi murtad..bertaubat la…tu mengapa ALLAH meletakn akal mnusia di atas..kerna supaya buleh mikir..yang benar dgn yg slah..nbi ajar yg benar tp kita yg memesongkannya…jdi mengapa ALLAH plih nabi dlm klangan mnusia??kerna buleh mnjadi ikutan tuk sluruh umat..lo tau enggak…

    • kafirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…………..

    • kmu orang gila dan tolol karena punya tuhan lagi di jeumur

    • nunu gila ,ucapanmu merupakan tanda bukti ke kebodohanmu dan ketololnmu serta idiotmu

    • nunukan akan mati tidak lama lagi

    • Hai…. KAPIR LAKNATULLAH,,,, SEMOGA KAU CEPAT MATI……AMIIIIIN

  17. Selagi negara”timur tengah masih merasa egois, individualis selama itu zionis ameriki masih akan terus dan menguras bumi Islam dan umatnya,,, tau tdk !!! orang timteng itu penakut,, keluarganya dihina, muslimnya diejek, kitabnya di bakar mereka cuma asik yukullll,,,,

  18. Hei nunusaku, ingatlah balasan dari Yang Maha Esa atas apa yang kaukatakan…laknatullah ke atas sesiapa yang memusuhi Islam secara sembunyi ataupun jelas. Aamiin…

  19. Ini adalah bukan tentera amerika yang sebenar tetapi pelakun upahan amerika yang ingin menunjukkan bahawa mereka menguasai orang arab dan Islam khususnya. Walaupun ianya adalah lakunan tetapi ianya menunjukkan niat jahat mereka kepada umat Islam!

  20. Kelihatannya hampir sama seperti nabi Muhammad bin Abdulah membunuh suami orang lalu istrinya di diperkosa dan pernah nabi Muhammad perkosa istri orang di mukah suaminya…rupanya apa yang dilakukan oleh tentara Amerika adalah sunnah nabi Muhammad.

    Kalau zaman kejajaan nabi Muhammad dia lebih biadab, anak kecil umur 9 tahun Aisyah di ‘ROGOL NABI MUHAMMAD KARENA ADA WAHYU TURUN…NAH MENGALIR DARAH KENIKMATAN YANG NABI MUHAMMAD RASAKAN

    • Mr. Nunusaku, bagaimana kalau debat/tukar pendapatnya kita lakukan face ta face, ku tunggu secepatnya.

    • jahanam,tapi,jangan bimbang,panji hitam di ufuk timur sudah bersedia..aku akan hapuskan mereka yang hapuskan ISLAM..tengoklah nanti kekuatanku…kamu langsung bukan lawanku,mr nunusaku,sebaliknya,kau hanya seekor anjing..nabiku,bukan untyuk hinaan kamu…bersedia ya? ingat,pada bila2 masa saja..

      • aku setuju dengan mu. dimana bumiku dipijak, disitu langit kujunjung. nabiku bukan utk dihina tetapi utk diteladani. mr nunusaku, ko akan ku cencang sekiranya ku tahu siapa dirimu.

    • ya Allah sesungguhnya mereka yg menuduh Nabi Muhammad itu adalh orang yang tidak mengenali peribadi baginda Bukalah hidayah pada golongan ini. tunjukkanlah kebenaran sifat terpuji baginda. Nasihat untuk mr nunusaku, sekarang adalah zaman serba moden anda perlu mengkaji dan membaca tentang peribadi nabi dari pelbagai sumber jgn menilai sesuatu melalui sumber sebelah pihak semata-mata kerana itu zalim dan tidak adil namanya. Saya cukup terguris dengan kata-kata anda, namun saya berharap Allah akan membuka pintu hati anda agar menemui kebenarannya. carilah jawapan yg anda inginkan.. doa saya untuk anda semoga Allah memberi petunjuk dan memberkati anda dalam pencarian anda. amin ya Rabbal alamin.

    • lu nunu saku setan .orang seperti kamu tukang cabul .karena kamu setan

  21. amerika laknatulloh

  22. orang2 non muslim yang berbuat keji sesungguhnya tak ubahnya seperti binatang yang berkudis, berkurap, busuk, dan sejenisnya bahkan jika ada yang lebih hina daripada itu, itulah mereka wahai orang kafir

    • jahanam memang nafsu bnata

  23. celaka..soldier usa

    • Allah SWT telah menyempurnakan kejahatan manusia yang tidak pernah dilakukan oleh syaitan, syaitan pasti bergembira dengan perbuatan ini, kerana syaitan hanya bersalah atau berdosa dengan Allah SWT hanya kerana ingkar sujud hormat kepada Nabi Adam A.S. yang Allah SWT perintahkan dan Allah SWT menghukum syaitan hanya kerana terdapat pada hati syaitan perasaan takabbur di atas asal usul kejadiannya yang berasal daripada api. Maka syaitan dilaknat oleh Allah SWt dan Para malikat sehingga hari Qiamat, sedangkan dosa-dosa anak-anak Adam lebih hebat daripada dosa syaitan. Di zaman sekarang semua perkara haram telah dijadikan sumber rezeki oleh pemimpin-pemimpin negara Islam seperti sumber-sumber riba disuburkan dengan gelaran bonus, faedah, hadiah dan sebagainya. Manusia kini telah berani mencipta perlembangan hidup mereka sendiri selain daripada perlembagaan Al-Quran. Telah jelas bahawa manusia kini telah berada jauh lebih kedepan dalam perlumbaan melakukan maksiat dan mencabar kekuasaan Allah SWt dalam semua bidang, sedangkan syaitan mereka masih ditahap yang sama, syaitan tetap akur dengan perintah Allah SWT dan sudahlah cukup bagi syaitan dengan dosa takabbur dan dosa tidak sujud hormat kepada Nabi Adam A.S. untuk berada dalam neraka Allah SWT.

      Ribuan T.Kasih atas perkongsian ilmiah dalam menyempurnakan dakwah dijalan Allah SWT, sama-samalah kita mengejar tawaran Allah SWT untuk menjadi insan pilihanNya.Silakan….
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  24. http://www.xpornz.com

    lepas diaorang rogol dia tembak pulak

  25. Anda ingin membunuh Mr. Nunusaku wow anda bunuh nyamuk aja gak sanggup, Mr.Nunusaku sudah banyak pengalaman dalam kerusuhan Maluku berapa banyak dia membantai islam dalam kerusuhan Maluku dan beberapa kontainer Laskar perusuh dari Jawa kami buang di laut Maluku.

    Kalau anda belum berpengalaman dalam medan pertempuran, lebih baik saya anjurkan anda pergi ke Gaza membantu saudaramu islam yang menderita karena di bantai oleh Israel.

    Kami sudah membuktikan kemampuan kita di Maluku saat kerusuhan 1999-2003 akhirnya laskar perusuh Wong Jowo dan dibantu oleh Kupassus dari Makassar keok juga dan mundur pulang kampung dan membawa jarahan orang Maluku, maklumlah memang islam itu sangat miskin.

    Anda tayakan aja pada kawan2mu yang pernah bertempur di Maluku, ‘APAKAH MEREKA DAPAT MASUK KESATU KAMPUNG ‘HUTUMURI’ TAYAKAN PADA SUADARMU ISLAM DI ALFATAH MESJIT DI AMBON..
    tentang persoalan negeri Hutumuri yang mati-matian ingin masuk menalokan negeri Hutumuri..akhirnya mampus semua, karena kehebatan mereka….pemerintah memakai nama kapal perangnya sekarang ‘HUTUMURI’

    • Saya memohon ribuan maaf kerana saya tidak sependapat dengan ajaran yang membunuh sesama manusia, sesungguhnya Syahid adalah untuk mereka yang mempertahankan Kalimah Allah SWT sahaja, bukan bertujuan membunuh sesama manusia, setiap pembunuhan jiwa yang tidak sah pasti akan menerima hukuman daripada Allah SWT kelak, tidak kira dari mana-mana agama. bertindaklah dengan penuh Hikmah agar setiap pengorbanan dan usaha mendapat ganjaran daripada Allah SWT. Salam Ukhuwah Islamiah untuk semua, sesungguhnya Islam adalah Pemakmur dunia, sebaik-baik amalan adalah memaafkan kesalahan orang lain dan membalas kezaliman dengan segala kebaikan, Berdoalah semoga Allah SWT memberi kepada kita semua..السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    • mr.nunu…bertaubatlah kamu…mintalah keampunan dari ALLAH..ALLAH itu maha pengampun…tidak sedarkah kamu apa yang kamu perkatakan..sesungguhnya kamu telah berdosa besar..mintalah kempunan itu sebelum terlambat..jikalau tidak ku akan menyakinkan dirimu tempatmu adalah di neraka jahanam…sesungguhnya nabi muhammad yang ku sanjung itu tidak sekeji yang kamu perkatakan..baginda sunguh mulia..mr nunu,ku umat islam ingin beritahu kepadamu betapa seksanya hidupmu kelak jikalau kamu tidak bertaubat dan meminta keampunan dari ALLAH AZZA WA JALLA….

    • Assalam kawan kawan.

      Tok sah dilayan si nunusaku ne… Dia ne IBLIS . Tunggulah balasan yg maha hebat akan dikenakn atas NUNUSAKu. Kalau tak didunia di akhirat pasti NUNUSAKU akan di seksa.. Jadi kawan2 tok sah layan mamat sewel ne… Aku pun tak sabar nak membakar bontot nunusaku ne…. Tunggu kita sama sama mati jerlah Nunusaku. Akan ku nanti mu di pintu NERAKA…

    • marilah masuk islam wahai nunusaku…jikalau kau tidak tahu apa itu islam…berdampinglah dengan ahli para masjid yang engkau percayakan….kajilah tentang islam melalui al-quran…janganlah kau mengkeji islam krana kau dengar2 cerita dr org2 yg penuh dengan kata2 dusta….

      • Nunusaku tu bukan islam.. Jgn dilayan dia.. X ada gunanya..

    • mr.nunusaku..kmu anjing y percis ibu dan bapa mu.!!!hahahahaha

    • mr.nunusaku ini sebenarnya anak manusia campur mani anjing. krn ibunya dulu sewaktu mengandung dia berzina dengan anjing, makanya mulut dan tutur katanya spt anjing, jd tdk ada guna didengar dan di layani. biarlah anjing mengonggong…

  26. Salam………
    Ya,Allah…
    Demi kasih syg mu kpd kami,
    Demi Kemuliaan Muhammad kekasihmu,
    dan demi kemuliaan Ahlul Bait mu,
    Ku mohon kau timpakan balasan kpd kekejaman2 yg telah kaum2 Kuffar yg biadab dan angkuh ini lakukan diatas bumi ciptaanmu ini Ya ALLAH….

  27. ALLAH YA ALLAH……………,YA ALLAH TURUNKANLA AKAN SEGALA DHASYATNYE BALA KE ATAS MEREKA YG KJAM LG TAKBUR.

  28. Tanda pemimpin Islam yang tidak ada IMAN di dalam hati ialah mereka tiada rasa cemburu ,tiada rasa sakit apabila wanita Islam disakiti apatah lagi dirogol sehebat ini.. diwaktu yang lain mereka masih berjabat mesra dengan pemimpin yang menjadi musuh Allah yang menghalalkan dan menaja kejahatan ini…ingatlah wahai pemimpin kaum muslimun yang belot dengan bersekutu dengan musuh Allah ini anda akan di azab secepatnya didunia ini…itupun belum mencukupi kerana AZAB dan BALA BENCANA menunggu pula di AKHIRAT nanti bahkan ditakuti KEKAL SELAMANYA

  29. ya Allah..berikanlah azab kpd tentera2 amerika ini..AMIN

  30. astaghfirullahal’azim….

  31. Ya Allah..
    s’begitu seksanya kaum hawa d’perlakukan..
    apakah tiada belas kasihan sedikit pun terdetik di hati mereka..
    semoga Allah s.w.t m’nurunkan azab yang sngat pedih bagi mereka yang m’perlekehkan agama Allah..

  32. tak sampai hati nak tengok.melihat kezaliman yg d lakukan terhadap kaum sejenis yang lemah.kenapa begitu zalim sampai memperlakukan begitu..,itukah yang d katakan membantu dan keadilan yg d beri olweh tentera amerika..,bkn membantu..itu membebankan..pasti wanita2 ini menanggong troma yang teramat..wallahualam…. hanya padanya saja kita berserah…mudah mudahan negara kita msia tetap aman tenteram amin….

  33. tak perlu layan manusia yang berfikiran macam binatang. Mr nunusaku, kamu dengan agama mu tak perlu memburukkan orang lain. Islam adalah agama yang
    benar. Buka mata hati pasti kamu jumpa kebenarannya. Bertobatllah.

  34. ….nunusaku belum melihat neraka jadi di cakap apa dia suka, kalau dia benar berdoa lah meminta supaya cepat mati…hehehe api neraka tak sabar menunggu tuan…sedangkan iblis pun tak berani mengutuk rasullulah, nampak sangat tuan di bayar untuk menyatakan demikian…minalah segera mati kalau tuan benar.

  35. …mr nunusaku…syaitan amat kagum dengan tuan…kenapa? mintalah mati dengan segera nanti tuan tahu kenapa ya…hahaha. sia-sia ibumu melahirkan sebodoh-bodoh manusia iaitu kamu…

  36. sesungguhnya ALLAH itu MAHA MELIHAT. perbuatan terkutuk yg dilakukan oleh manusia tg kejam seperti mereka.

  37. Masya-Allah..sdgkan wanita adlah hiasan dunia..Islam juga telah menaikkan martabat kaum hawa slps zmn jahiliah..tp tentera2 spti blis telah melakukan wanita spt di zmn jahiliah…Masya-ALLAH..mereka pasti akn mndpt azab yg pedih di akhirat kelak..jgn risau rakan2..kita di akhir zmn..akhir skali juga nnti kmenangan akn bpihak pd umat Islam..Amin….

  38. ya Allah timpahkan la azab yang amat pedih kepada tentera amerika dan sekutunya ya Allah… lindungi la kaum hawa yang lemah ini ya Allah..

  39. YALLAH YA TUHAN KU KAU BERIKAN AZAB YANG SEKSA KEPADA TENTERA 2…..

  40. ya allah ajab bangsa amerika terkutuk

  41. laknat kau amrika

  42. Mr Nunusaku ne Islam pun bukan Kristian pun bukan sebab dia suka membunuh orang membuat fitnah dan membuat kacau. Jadi dia ne IBLIS sebenarnya. Biarje lah dia sebab kita tak dapat memberi pembalasan ke atasnya atas dunia. BAlasan yg lebih dasyat adalah dari Allah Taala. Allah tahu dimana nunusaku berada dan apa2 yg diperbuatnya. Sungguh Allah maha sabar tapi manusia memang tak sabar segala galanya nak cepat. Jadi Mr Nunusaku tunggulah kerana Hari Pembalasan Mu akan Tiba. Sesungguhnya engkau akan disiksa dengan siksaan yg maha Hebat.

  43. Kepada kawan kawan yg baca blog ne perbanyakkan lah kaji Quran kerana Quran untuk dipakai / diamal / dikaji dan dipraktikkan. Quran BUKAN untuk dibaca!!! Quran adalah kepunyaan manusia dan bukan kepunyaan orang Arab semata mata. Sesungguhnya telah kami permudahkan Quran untuk manusia tetapi berapa banyakkah di kalangan manusia yang mengambil pengajaran darinya?
    Lagi satu perbanyakkan mengkaji Perangai tindak tanduk dan motif Yahudi kerana Yahudi adalah bangsa yg paling banyak disebut dalam Quran. Kenapa ia paling banyak disebut ? Adakah kerana Allah berkenan pd bangsa ini? Jadi saudara buat kajian sendirilah kerana Allah dah perli kita dalam ayat dia atas…

  44. wahai pemuda2 islam sedunia……jgn biarkan wanita2 islam di rogol sedemikian rupe…bangkit lah !!!!!….hapuskan tentera kuffar harbiyyah sblum wanita2 anda semua jdi mangsa2 rakus merekaaaa…….

  45. SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA INI PENAKUT XMAU BANGKIT PERANGI YAHUDI IKUT LAH CONTOH CAM HITLER DIA BERANI MENENTANG YAHUDI KERANA KALAU DI BIARKAN KAUM YAHUDI HIDUP DI DUNIA INI SEMUA BANGSA AKAN MENJADI SUSAH. INGATLAH KATA KATA SAYA

  46. Hidup Islam hidup Nabi Muhammad SAW , ayo kita bunuh semua laki2 non Islam lalu paksa semua cewek masih perawan untuk jadi Islam dan cewek udh ga perawan kita jadiin istri kita , sebab cuma begini cara Islam menyelamatkan Dunia dan memperoleh Pahala besar nanti
    jangan lupa ALLAH jika kita karena Jihab ini , Di surga nanti ada 7 bidadari cantik diciptakan ALLAH bagi mati Jihab untuk menjadi istri baru kita di surga di samping istri kita selama kita hidup di bumi ,\
    Jadi karena Nabi Muhammad SAW miliki 12 istri selama hidup di bumi jadi sekarang + 7 istri Bidadari + 12 istri manusia = 19 Istri Surga
    ALLAH MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG ,
    ayo kita ramai – ramai ucapkan Bismillah al rahman al rahim dan ucapkan Alhamdullilah , ALLAH akan memberi kita 7 istri bidadari yang akan langsung diciptakan begitu kita mati karena Jihab

    • Islam mengharamkan pembunuhan sesama manusia, matlamat Islam adalah memakmurkan dunia dan melaksanakan perintah Allah SWT dengan penuh keadilan. Umat Islam tidak boleh membunuh mana-mana manusia tanpa usul periksa dan mereka yang tidak berdosa.Jangan bertindak mengikut perasaan tetapi bertindaklah dengan penuh hikmah berpandukan Al-Quran dan Al-Hadis.
      Amalan umat Islam hendaklah Ikhlas. Bidadari, syurga, pahala dan lain-lain habuan Allah SWT adalah terletak di tangan Allah SWT.

      Perhatikan ayat surah Al-Baqarah dibawah untuk menambah pengetahuan anda :

      Maksud ayat urah Al-Baqarah, ayat 6-12 :

      6. Sesungguhnya orang-orang kafir, sama saja bagi mereka, kamu beri peringatan atau tidak kamu beri peringatan, mereka tidak juga akan beriman.
      7. Allah Telah mengunci-mati hati dan pendengaran mereka[20], dan penglihatan mereka ditutup[21]. dan bagi mereka siksa yang amat berat.
      8. Di antara manusia ada yang mengatakan: “Kami beriman kepada Allah dan hari kemudian[22],” pada hal mereka itu Sesungguhnya bukan orang-orang yang beriman.
      9. Mereka hendak menipu Allah dan orang-orang yang beriman, padahal mereka Hanya menipu dirinya sendiri sedang mereka tidak sadar.
      10. Dalam hati mereka ada penyakit[23], lalu ditambah Allah penyakitnya; dan bagi mereka siksa yang pedih, disebabkan mereka berdusta.
      11. Dan bila dikatakan kepada mereka:”Janganlah kamu membuat kerusakan di muka bumi[24]“. mereka menjawab: “Sesungguhnya kami orang-orang yang mengadakan perbaikan.”
      12. Ingatlah, Sesungguhnya mereka Itulah orang-orang yang membuat kerusakan, tetapi mereka tidak sadar.

      Keterangan :
      [20] yakni orang itu tidak dapat menerima petunjuk, dan segala macam nasehatpun tidak akan berbekas padanya.
      [21] Maksudnya: mereka tidak dapat memperhatikan dan memahami ayat-ayat Al Quran yang mereka dengar dan tidak dapat mengambil pelajaran dari tanda-tanda kebesaran Allah yang mereka lihat di cakrawala, di permukaan bumi dan pada diri mereka sendiri.
      [22] Hari kemudian ialah: mulai dari waktu mahluk dikumpulkan di padang mahsyar sampai waktu yang tak ada batasnya.
      [23] yakni keyakinan mereka terdahap kebenaran nabi Muhammad s.a.w. lemah. Kelemahan keyakinan itu, menimbulkan kedengkian, iri-hati dan dendam terhadap nabi s.a.w., agama dan orang-orang Islam.
      [24] kerusakan yang mereka perbuat di muka bumi bukan berarti kerusakan benda, melainkan menghasut orang-orang kafir untuk memusuhi dan menentang orang-orang Islam.

      Maksud Surah Al-Baqarah ayat 13-20.
      13. Apabila dikatakan kepada mereka: “Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang lain Telah beriman.” mereka menjawab: “Akan berimankah kami sebagaimana orang-orang yang bodoh itu Telah beriman?” Ingatlah, Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh; tetapi mereka tidak tahu.5. Mereka Itulah yang tetap mendapat petunjuk dari Tuhan mereka, dan merekalah orang-orang yang beruntung[19].
      14. Dan bila mereka berjumpa dengan orang-orang yang beriman, mereka mengatakan: “Kami Telah beriman”. dan bila mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka[25], mereka mengatakan: “Sesungguhnya kami sependirian dengan kamu, kami hanyalah berolok-olok.”
      15. Allah akan (membalas) olok-olokan mereka dan membiarkan mereka terombang-ambing dalam kesesatan mereka.
      16. Mereka Itulah orang yang membeli kesesatan dengan petunjuk, Maka tidaklah beruntung perniagaan mereka dan tidaklah mereka mendapat petunjuk.
      17. Perumpamaan mereka adalah seperti orang yang menyalakan api[26], Maka setelah api itu menerangi sekelilingnya Allah hilangkan cahaya (yang menyinari) mereka, dan membiarkan mereka dalam kegelapan, tidak dapat Melihat.
      18. Mereka tuli, bisu dan buta[27], Maka tidaklah mereka akan kembali (ke jalan yang benar),
      19. Atau seperti (orang-orang yang ditimpa) hujan lebat dari langit disertai gelap gulita, guruh dan kilat; mereka menyumbat telinganya dengan anak jarinya, Karena (mendengar suara) petir,sebab takut akan mati[28]. dan Allah meliputi orang-orang yang kafir[29].
      20. Hampir-hampir kilat itu menyambar penglihatan mereka. setiap kali kilat itu menyinari mereka, mereka berjalan di bawah sinar itu, dan bila gelap menimpa mereka, mereka berhenti. Jikalau Allah menghendaki, niscaya dia melenyapkan pendengaran dan penglihatan mereka. Sesungguhnya Allah berkuasa atas segala sesuatu.

      Keterangan :
      [19] ialah orang-orang yang mendapat apa-apa yang dimohonkannya kepada Allah sesudah mengusahakannya.
      [25] Maksudnya: pemimpin-pemimpin mereka.
      [26] orang-orang munafik itu tidak dapat mengambil manfaat dari petunjuk-petunjuk yang datang dari Allah, Karena sifat-sifat kemunafikkan yang bersemi dalam dada mereka. keadaan mereka digambarkan Allah seperti dalam ayat tersebut di atas.
      [27] walaupun pancaindera mereka sehat mereka dipandang tuli, bisu dan buta oleh Karena tidak dapat menerima kebenaran.
      [28] keadaan orang-orang munafik itu, ketika mendengar ayat-ayat yang mengandung peringatan, adalah seperti orang yang ditimpa hujan lebat dan petir. mereka menyumbat telinganya Karena tidak sanggup mendengar peringatan-peringatan Al Quran itu.
      [29] maksudnya pengetahuan dan kekuasaan Allah meliputi orang-orang kafir.

      Renunglah ayat suci Al-Quran dengan mata hati, semoga anda mendapat hidayah daripada Allah SWT.

  47. gapain sih marah – marah ga jelas , emang di rumah memeknya ga cukup banyak yah ???? dasar klo kurang kenapa ga serang aja tuh anak kecil kan Muhammad Saw itu pendukung pedofiliaisme!

    • dasar bodoh, termakan hadits tidak sahih kau.. semoga Allah menyadarkanmu dan memberimu hidayah

  48. Kejamnya.

  49. BODOH TAK BEREKMANUSIA LANGSUNG! 1 BANGSA YANG SOMBONG DAN HINA MACAM DALAM GAMBAR ITU LAH MEMANG MACAM ANAK KUCING BEREBUT2 NAK MAKANAN!!

  50. assalamualaikum…………. wahai saudara-saudari yg seagama dgnku…….mungkin kita adalah orng yg selemah-lemah imannya krn tidak mampu mengubah kemungkaran ini dgn tangan dan lisan kita………namun kita masih mampu berdoa dan membantu sekadar yg termampu….Allah SWT itu Maha Mengetahui segalanya.. satu hari nanti Islam itu pasti akan berada diatas..jangan dilayan org seperti Mr. Nunusaku……semoga Allah memberi hidayah & taufiq kepadanya…. sesungguhnya dia masih dlm kesesatan dan kekeliruan antara yg HAK dan BATIL. Bagi pemimpin2 yg mengatakan ISLAM itu adalah anutannya….buatlah sesuatu….JANGAN BERKIBLATKAN AMERIKA DAN JANGAN BERIMAMKAN OBAMA…….ingat sabda Nabi SAW [setiap kita adalah pemimpin dan setiap pemimpin itu akan dipertanggungjawabkan atas kepimpinannya.]
    renungan ikhlas drp saya yg daif ini;-
    Kita bukan sekadar mengatakan ISLAM agamaku, tetapi perlu ada IMAN… dan iman itu tiada gunanya jika tiada TAQWA…….kerana daripada taqwa [takut kpd Allah SWT ] ini akan menzahirkan keperibadian dan tingkah laku yg menunjukkan KEISLAMAN dan KEIMANAN seseorang itu…..wassalam…..

  51. Allahu Akbar! Sesugguhnya Allah Maha Besar lagi Maha Perkasa. Amerika yang dikatakan memiliki kekuatan, mengatasi mana-mana negara sekalipun tidak mampu mengatasi kuasa Allah. Lihat sahajalah California, telah berlaku beberapa kali kebakaran hutan, banjir dan yang terbaru ialah taufan yang melanda Washington dan New York yang telah mengorbankan puluhan nyawa. Tunggulah saat & ketikanya nanti, seluruh muka bumi Amerika akan menerima lebih banyak bala bencana yang akan diturunkan oleh Allah SWT di atas segala kejahatan yang telah dilakukan ke atas umat Islam. Begitu juga semua orang yahudi laknatullah yang mengganas di bumi Palestin bakal menerima bala bencana, itulah janji Allah sepertimana dalam hadis Rasulullah, tunggulah di akhir zaman nanti. Sesungguhnya Allah tidak pernah memungkiri janji.

    • Amin Ya Rabbal Alamin. Ya Allah, Engkau yang memiliki segala ilmu, hanya Engkau yang dapat melakukan keputusan yang setimpal. Oleh itu,jika mereka yang melakukan kezaliman patut menerima balasan mereka di dunia maka Engkau lakukanlah tetapi seandainya balasan di Akhirat lebih baik maka tangguhkanlah. Sesungguhnya dunia dan langit serta segala kejadian adalah milik Mu.

  52. pergh ganaz gila.

  53. Anjing,…Binatang Laknat Perilaku mereka,………Biet2 Budok Tentara Paleh……. Ya Allah hanya Engkau Yg mampu melindungi kaum2 Wanita & anak2 dr Kejamnya Perang,…..Kami bermohon Lindungilah mereka semua…..Engkau Maha Kuasa,. Engkau Maha Perkasa,..Engkau Maha sgl Maha.Buktikan-lah Ya Allah,…kpd Manusia2 berhati Iblis berjiwa syaitan tsb,akan Pedih& Perihnya AzabMU..Amiin.

  54. The US and Israeli regime of terror are worse than the Nazi and Facist regimes. The barbaric, ruthless and sadistic US-Zionist armed forces and the corrupt, brutal and immoral US-Zionists leaders always invent fairy tales as a pretext to wage wars against innocent Muslim countries such as Iraq and Afghanistan. The US-Zionist terrorists always invade foreign countries, attack and destroy civilian targets and infrastructre and rape, torture, terrorize and massacre countless innocent and defenseless Muslim babies, children, teenagers, women, elderly people and unarmed men. They also try to starve Muslims to death by imposing economy blockage on Muslim countries.

    Therefore, the leaders of the US and Israel and their soldiers and CIA and Mossad are the most barbaric, ruthless, brutal and sadistic war criminals based on the International Law, Geneva Convention, Nuremburg Principles etc.

    Translation:

    Rejim Amerika dan rejim Israel adalah pengganas yang lebih ganas daripada rejim-rejim Nazi dan Facist. Pengganas Amerika dan Zionis dan pemimpin mereka amatlah tidak bertamadun, ganas dan sadis sentiasa mengada-adakan cerita dongeng sebagai alasan untuk melancarkan peperangan terhadap negara-negara Islam yang tidak bersalah seperti Iraq dan Afghanistan. Pengganas AS-Zionis selalu menyerang negara-negara asing, menyerang dan memusnahkan sasaran awam dan infrastructre dan merogol, menyiksa, mengganas dan membunuh beramai-ramai bayi , kanak-kanak, remaja, wanita, orang tua dan orang-orang Islam yang tidak bersenjata yang tidak bersalah. Pengganas-pengganas AS-Zionis juga cuba meyekat bekalan makana ke negara umat Islam supaya mereka mati kelaparan.

    Oleh itu, pemimpin-pemimpin Amerika Syarikat dan Israel dan askar mereka dan CIA dan Mossad adalah penjenayah perang yang paling biadab, kejam, kejam dan sadis berdasarkan kepada Undang-undang Antarabangsa, Konvensyen Geneva, Nuremberg Prinsip dan sebagainya.

  55. mr nunu kau ni salah tempat sudah mahu main ayat ayat yg kau main bukan sembarang lagi nabi muhammad saw aq rasa kau ni memang mau cari nahas dan bahaya manusia macam kau ni patut merasa kesakitan yg d turunkan allah swt sebab kau ni salah tmpat mau kutuk org org yg kau kutuktu kekasih dan pesuruh allah swt. hati2x silap tarikh hari bulan nnti jgn pula kau menyesal sebab lebih sakit dan pedih lagi kalau allah swt yg membalas.demi allah dan demi rasulullah kalau kau sdh kutuk nabi ku hidupmu tidak akan tenteram malah mndapat bala yg maha dahsyat kepada allah swt kecuali kalau kau bertaubat dan menyesal atas kesalahanmu baru kau selamat di dunia mahupun di akhirat

  56. mr nunu: orang tegur kau pun ada sebab supaya kau selamat di dunia dan di akhirat . kalau perbuatan kau x di tegur org kau juga yg menderita kesakitan atas perbuatan kau bukannya orang lain sebab kau sdh kutuk nabi yang mulia d sisi allah swt jadi berhati hatilah bila berkata jangan kasi sama org kafir seperti amerika dengan nabi muhammad saw nnti kau juga yg susah bukan senang kena bala dari allah swt bala dan pembalasan dri allah tidak akan lari kecuali bertaubat sekian sahaja berubahlah

  57. kpd mr nunusaku, apa2 pun pnghinaan yg kau buat trhadap junjungan besar Nabi Muhammad sallahualaiwasallam, tdk sdikit pun menggugat taraf Rasulullah sbg kekasih Allah…Rasulullah makhluk paling MULIA, AGUNG dan menjadi junjungan kami, umat Islam…Lihat saja pribadi Rasulullah yang amat mulia dn terpuji, smua orang pasti akan jatuh cinta dgn baginda sallahualaihiwasallam kcuali orang2 yg dibutakan mata hatinya drpada kbenaran sprti kau…kpd sahabat2 muslimku, jgn dilayan org2 sesat bgini krna hanya membuang masa kita sahaja..lbih baik kita mnadah tangan brdoa smoga Allah melimpahkan rahmat dan kasih sayangNya kpd seluruh umat Islam di dunia ini dn lebih2 lagi di akhirat sana..Rahmat Allah dn syafa’atul uzma dr Rasulullah amat kita harapkan…mudah2an kita dipilih oleh Allah sbg hambaNya yg brpeluang brsama Rasulullah dlm syurga Firdaus kelak dn melihat Allah..Ameen Ya Robbal Alamin….

    • betul tu sy stuju sngat2 dgn pengharap rahmat dn syafaat…x de faedah langsung layan org dah x betul ni yg ckp langsung tdk menggunakan akal…semoga allah memberi taufiq dan hidayah…amin

  58. You are in reality a excellent webmaster. The website loading pace is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive trick. Also, The contents are masterwork. you have performed a great activity in this topic!

  59. memang kejam.aku dr dulu dah mula boikot sikit2 xnak beli brg us.itu je aku dpt tolong umat islam kita.

  60. mr.nunusaku…sebenar kau memang pengecut,berani kat intenet saja,kalau gambar kau keluar di tv dah lama kami bunuh kau.. datang lah kat malaysia kalau kau berani,cakap aje lebih ,kalau kena peluru pun kau jua akan mampus .tak hebat mana pun.setinggi -tinggi ilmu pun akan mampus juga akhinya.

  61. syaitan macam tu jangan layan sangat, bila nyawa terputus dari badan barulah dia tahu .. mampukah dia menahan azab di alam baqa apa lagi di akhirat nanti… sebenarnya dalam hal ini syaitan yang sedang ketawa gembira kerana dapat menimbulkan permusuhan sesama manusia.. kepada yang menghina islam semoga anda mendapat petunjuk…

  62. kejam “betul” tentera Amerika!….tapi rujukan mereka ialah nafsu dan syaitan

    “Betul2″ kejam ketua2 negara islam disekeliling iraq yg membenarkan tentera amerika menyerang iraq melalui negara mereka …kerana rujukan mereka Quran dan hadis.

    Sebenarnya itulah yg Allah nak beritahum kita siapakah sebenarnya yg paling kejam, org islam sendiri atau tentera Amerika?!

  63. apa beza dengan muhamad…. merompak, membunuh dan merogol…
    salahkan amerika tp tidak melihat kesalahn nabinya sendiri..
    menghalalkan zina, menghalalkan penceraian, menghalalkan pembunuhan kepada kafir dan murtad, nabi2 sebelum nya tidak melakukan semua itu hanya nabi yang dikatakan nabi terakhir mempunyai perwatakan begitu.. Allah mengutuskan nabi untuk menyelamatkan manusia bukan menghukum manusia… Isa adalah nabi terakhir kerna dia layak sebab lebih baik nabi sebelumnya. kesucian tubuh dan rohnya membuat dia layak disembah kerna dia memiliki kuasa Allah…

    • bangang mana letak otak kau. kitab kau setiap tahun berubah siapa pula yg mengubah kitab tu. Nabi baru mana pula yg ubah kitab korang tu kalau bukan mamat yg berzina dlm gereja kau tu. itu yg kau katakan baik. korang ni kena tipu bulat2 ngan mamat tu je pas tu ikut, kata tuhan kau cakap BAHALOL. otak letak kat bontot ape. suruhlah mamat2 kau tu keluarkan bible yg asal. dlm tu ada sebut nabi yg terakhir ialah Muhammad, agak2lah nak cakap. Isa x suruh sembah patong yg kau sembah patong yg kononnya dia tu apasal mana kau belajar ngok. cuba kau kencing kat patung tu agak2 kau dia tendang kau tak he he he. makin hancinglah patung tu x bergerak nak basuh sendiri.

    • bila kau da mati tengokla la mcm mana hina kau disiksa dlm kubur..

    • ape kayu api ni mengarut..satu ape pon xphm…??

  64. muhamad hanyala rusul dan Isa adalah nabi… mana lebih tinggi pangkatnya.. ? mana yang lebih dipercayai.? fikir2 la….

    • Klu aku kata ko bodoh msti ko marah ka…tp hakikat nyer ko mmg bodoh sbb aku rase ko sememang nyer bkn org islam,coz org islam x sebodoh ko ilmu cetek dan memandai2 bt settement ttg NABI dan Rasul.

    • yes anjing…sama kaya bapa dan ibu mu anjing….hahahahaha

    • PERHATIAN KAWAN2.
      AKU RASA YES NI KAFIR YG TERLAKNAT.
      sengaja die putar belitkan org islam.
      yes.. dalam agma Islam x ajar pun kutuk agama lain.
      kau pganut kristian rupanya diajar utk biadap dngan agama lain ye.
      kurang2 kami x sembah patung baby berbogel tu,
      kami sembah Allah, Tuhan Maha Kuasa.
      *aku tgh tahan mncarut ni*

  65. Allah berfirman melalui Isa Almasih supaya manusia sentiasa saling mengasihi dan mendoakan sesama manusia supaya manusia sentiasa aman damai dan tiada peperangan.. jika umat islam cuba menanam kebencian (batu api) terhadap mereka yang membenci anda, apa pahala nya?. lebih baik doakan mereka yang membuat kejahatan agar mereka disentuh berbelaskasihan terhadap sesama manusia, pahala lebih banyak..

  66. muslim tidak sebenarnya muslim jika tidak mengenali Isa Almasih dan injilnya…

    • emang nya yezus dan injil yg kmu bilang betul.???no….perverted the gospel book and jesus.!!!!you understand.??? I love islam&Quran

  67. ” Kami orang-orang Islam semua berdoa kepadaMu Ya Allah, Supaya menurunkan balasan yang setimpal dengan penghinaan yang telah dibuat oleh si laknat ini terhadap NabiMu Muhammad saw, dan agama Islam secara khususnya.Berilah balasan itu di atas muka bumi ini dan tidak sampai hari kematiannya. Sesungguhnya Allah tidak memungkiri janji, Amin Yan Robalalamin”

  68. hanya tontonan sendiri

  69. kalau negara kita ada alat canggih mcm amerika dan israel, tentu kita mampu lawan dorang tu, tp sayang negara kita hanya terkenal dgn kemajuan ,tarikan pelancongan dan jln2 tol yg bertaraf dunia serta bangunan2 yg menjolok mata dunia, tp napa tiada senjata yg menakutkan dunia,sampai bila agaknya bangsa agama kita nak di pijak terus oleh negara2 anjing sana tu…harap2lah bakal ada saintis malaysia yg mampu ciptakan senjata lbh canggih dari amerika dan israel…malaysia boleh!!!

  70. Wahai saudara/i seISLAMku jgnlah dikesalkan dengan tohmahan kafir2 laknat tu. apa yang kita boleh buat ialah dgn perbanyakkan sabar dan berdoa setulusnya minta dilindungi AGAMA SUCI INI. dlm QURAN ada menyebutsetiap mereka yg menyekutukan ALLAH pasti akan menerima azabNya. pasal tu kita lihat mana2 tempat yg banyak buat dosa pasti akan ditimpa bahana cam AS ngan gempanya, taufannya, dan cam2 lagi. lihatlah satu hari nanti pasti apa yg terjadi spt di pompei akan berulang lagi di AS. Negara termiskin di Dunia sebab lelaki n betinanya x cukup duit beli kain tutup badan. dedah sana dedah sini cam binatang. marilah sama2 kita berdoa semoga ISLAM n negara kita selamat dari MurkaNya.

  71. musnah kn lh tentara as d mn ja ya allah mohon kabul kan lh pinta ku..!!
    (amin)

  72. jawabnya semua dr pada anda debat buka tu Hj.Irene handono.

  73. Assalamualaikum.
    Izin download gambar beserta info dari gambar ini untuk ana sebarluaskan.

    Semoga Alloh membalas kekejaman mereka sesuai dengan apa yang telah di perbuat oleh tentara kafir anjing babi ini. Amerika terlaknat kau, dasar keparat.

  74. assalamualaikum warahmatullah hitaala wabarakatuh…
    allahummasollialasaidinamuhammad…..

    sy dari mache kelantan, malaysia. loghat xstabil, tp sy cubo jgk selit KL ni….kalu xpaham keno ado translator bahaso, kang mksud sy jd laen plok.

    maaf menceloh, sy tertarik benar isu2 gini d bahaskan dgn pngetahuan yg berbezo, kito nk ambik jdkan teladan mano yg berado d jalan lurus. mano saloh kito tegur, jange duk baloh musuh2 allah ni yg kito nk tarbiah sebenarnyo, tp bukan senang nk tarbiyah hati2 keras, itu uruse allah juo, allah yg memilih, kito hy jalankan tggjwb menegur jaa…hok laen seroh pada Allahswt…

    boleh jadi skejam2 manusio, boleh masuk syurga Allah asbab dy sempat btaobat dan mnyesali segalo pbuatannyr(boleh hidayah saat2 akhir), boleh jadi jugo manusio yg alim n mulio d dunio masuk nerako juo asbab hati yg tidok ikhlas kerano Allah(kecek reti tp buat tidok)……wajar skali kito ado perasaan marah sebab ado jgok insan jahil mhina Nabi Muhammad saw. nauzubillah……xmengapo kalu insan jahil itu xmngenali peribadi rasullullah sbnar, mgkin belum mase nyr allah beri petunjuk buat mereko yg sekufu..kureng expose. gak kalu kito xkenal, jnge mhino org, duk diam sudoh. tak manis sungguh sb ap2 yg kito buat, pasti berbalas, kito hino org, bmkno, mhino kejadin allah, hino allah tuhh…imam hasan albasri ad pesan doh, sesiapo memandang kesan disebaliknyr atau akibat, dy akan tselamat.

    kasih cyg rasulullah saw kpd umat xbbelah bagi, hok mano penah beriman pado Allah n mtaati bagindo walaopun bmaksiat, suatu hari nnti tgelicir masuk nerako pun bagindo turun syafaatkan kito…

    sapo kito utk mhukum mereko yg laen? kito hy boleh ingat mengingati sesamo kito, sekadar bulih buwi nasihat ja, tp jgn bdiam diri wt xreti jaa bilo Islam dihina dcerco. sebab? selemoh2 iman ialah, kito tegur jugok walao dlm hati…slebihnyr antum pasti tahu..

    bersamo kito ikhlaskn hati mdoakan mereko yr? (itu sjo mampu, kalu nk bsemuko pun biarlah diri kito kuat mhadapi smuo ni, nk bbahas keno ad ilmu yg tbatas juo, alquran n sunnah wajib jd rujukan kito) ssyyhhh doa ikhlas to bia tlintas dhati kito sj, insyaallahhh……asbab doa org yg ikhlas to, sapo tahu insan2 sperti Mr N itu org yg Allah pilih mjadi slh sorg kalifah selamatkan umat islam akhir zaman nt? dy bcakap tidok pakai fakta sebenar, org nk kecek kaji dulu, kalu xreti baco, g dngar, kno bguru, gituh..kureng ilmu to yang sesat jauh terr..bimbe nt puok2 lemoh tpengaruh gak, hanguss gituu jaa..nt akhirat pulok keno soal, tsasul d dunio leh wat xtahu jaa, Nabi Muhammad saw pun xleh nk bekap doh…mugo allah pesan doh, sekecil2 zaroh takkan tlepas d sano…

    pkaro ini pun blaku d zaman Nabi Muhammad saw, d mano Umar alkhattab penoh mhino rasulullah saw sbelum dpt hidayah(peluk islam), cerco rasullullah saw bukan maen hebat lg last2, hati tertaut pada Islam juo setelah mengenali peribadi rasulullah saw,(kito ni umat jaa, nk maroh lebih2 xlayok) sterusnyr mjadi kalifah unggul d medan pjuangan islam mgugurkan hati musuh2 islam. alhamdulillah…
    hidayah Allah luas, dan Allah shj yg boleh mbuko pintu hidayah utk hamboNyr yg tpilih, bbahagio lar sapo yg tpilih ituu…

    tiado kesempurnaan iman tanpo ikhlas……………=(
    wassalam…..syukran

  75. YA ALLAH, aku brharplh TENTERA AMARIKA MENDAPAT BALASAN SETIMPAL kerana itu adlh perkara yg dbenci ALLAH krana prkara itu seperti ZAMAN JAHILLIAH. Allahhu akbar. AMIN YA RABBALALAMIN.

  76. sesungguhnya Allah maha mengetahui dan allah akan memberi azab yg sangat dahsyat. Jadi kita harus berpegangan kepada solat dan alquran. assalammualaikum.

  77. SEGALAH SESUATU DIDUNIA INI ADA WAKTUNYA…INI KATA YANG BIJAK
    ————————————————————————————————————————-Zaman muhammad nabi palsu muncul diabat ke 7 dia banyak melakukan pembunhan dan perkosaan; sesuai kata nabi cabul Muhammad katakan;
    Rejekiku dibayang-bayang unjung tomabakku, berarti unjung tobak nabi cabul Muhammad berumur darah pembunuhan perampokan harta Jahudi dan melakukan perkosaan.

    Zaman muhammad telah hilang tetapi perbuatan Muhammad telah menjadi sejarah, dan sekarang apakah pasukan Amereka lakukan itu sekedar
    mereka megikuti apa yang btelah dilakukan dizaman Muhammad.

    Kan segala sesuatu ada waktunya……saat ini waktunya tentara Amereka melakukan pembalasan hasil dari apa yang telah dilakukan nabi biadab
    Muhammad dizamannya….? Mereka telah belajar sejarah perkosaan Muhamnm. Jadi apa yang dilakukan mereka adalah hasil dari apa yang Muhammad pernah lakukan dalam perkosaan orang-orang Jahudi.

    • susah ngomong sama orang keturunan bagong ach dasar nunusaku bapa dan ibumu anjing kmu bagong sama2 gongjing yahuuuuuuuudi kau punya agama,,,,ibu lo sendiri lu satroni emang bagooooooong…..gkgkgkgkgkgkgkgkg

    • kalau la aku dapat kau ni…tahu la aku ajar kau…

  78. giler pnya nunusaku . ya allah kjmnya tentera amarika. bariknlah blasan AMMINNNNNNN……..

    • Maha Kaya Allah SWT, walaupun hambaNya menderhakaiNya namun segala nikmat dan kesenangan masih Allah SWT salurkan untuknya.

  79. sesungguhnya ALLAH MAHA MELIHAT dngn apa yg allah ada. allah juga MAHA MEMBERI KESIKSAAN yg amat berat. jadi sama2lah kita BERDOA.

    AmInNnN…..

  80. buat saudara2 ku se agama janagan pernah berhenti berjuang dalam membela agama siapa saja yg menghina dan meleceh kan islam wajib kita tindak asal jangan kita mendahulu’i,,kita yakin dan pasti allah swt slalu bersama kita…amin

  81. Walaupun saya bukan muslim,saya terkejut melihat photo ini.sungguh keji kelakuan tentara usa.walaupun wanita ini seandainya punya salah tdk sepantasnya memperlakukannya seperti begini.terkutuk tentara usa.Disini aku ingin menghimbau para lelaki di dunia,pertebal iman mereka jangan diperbudak nafsu.aku tahu di dunia ini bukan hanya tentara usa berkelakuan buruk saja…

    • Jutaan Terima Kasih di atas kesudian anda melayari blog saya, Jutaan Terima Kasih juga di atas komen anda yang dapat membuka minda insan yang dapat menilai kebaikan secara fitrah- ( Manusia dicipta dan diprogram oleh Tuhan dengan perasaan semula jadi seperti Cintakan kebaikan, berbelas ihsan dan menyayangi ibu bapa serta sesama manusia, apatah lagi terhadap lain-lain makhluk yang Tuhan tidak bekalkan kelebihan mereka seperti manusia ). Tahniah buat anda kerana anda memiliki hati yang murni serta berakhlak mulia.

  82. mr nunu tu sebenarnya tak waras hehe..dengar cerita ayah dia suka cucuk lubang dubur babi dan anjing dan lepastu baru cucuk lubang maknya bersama dengan babi jantan dan anjing jantan,sebab tu wajah dia ada mirip babi dan anjing.tak percaya?saya pun rasa tak percaya juga,sebabtu dia diharam masuk ke tempat ibadat kerana mengganggu orang lain,dia juga suka cucuk lobang belakang maknya,heboh cerita tu kat maluku,bini diapun dia dipaksa dicucuk oleh babi dan anjing jantan,lepastu di a cucuk pula mak dan bininya,memalukan agama sahaja.

  83. otak mereka hanya berisi kemaluan shg tdk bisa utk berfikir mana yg baik dan mana yg buruk… stiap sesuatu akan mendapat balasqaannya.

  84. yaaa Allah…… beri hukuman kepada nunuksaku bin dajal yang telah menghina kekasih Mu……… hanya Engkau yg mengetahui dimana dia berkubangg……

  85. cilake pnye kafir . . puiiiihhhhh

  86. Semoga ALLAH SWT berikan pembalasan pd mereka2 yang zhalim…

  87. ya Allah ya Tuhanku .. LAKNATLAH MR NUNUSAKU DAN YES..
    laknatlah selaknat2nya. kerana mreka telah menghina kekasihMu dan agamaMu ya Allah ..

  88. mr nunusaku syaitan sebenar !
    masuklah kau dalam neraka !
    klau x tahu apa2 fasal Islam, Nabi, x payah omong !

  89. tolong untuk di hapus gambar nya agar tidak di manfaatkan oleh orang yg tidak bertanggung jawab dan untuk menutupi aib orany yang teraniyaya terimakasih

  90. Dunia adalah segala-galanye bagi dia syurga, kekuatan namun kau kena ingat seribu tahun di dunia tax sama dengan 1 hari di akhirat. kayu api neraka………….

  91. maaf…. bukan nya itu cuplikan film porno? kalau nggga salah edisi uniform gang rape…..

  92. kejamnye..smoga dijadikan ikhtibar buat smua..kat sana permpuan memasing mempertahankan diri mereka..kalau kat sini sesetengah perempuan seolah-olah meminta dirinya dirogol plak..maaf kalau kasar bhasa..tp renung2kan..saya tak tjukan kpda sesape..renungan buat smua dan diri saya sndri.

    • Sebab itu kita harus mempersiapkan dan memperkuatkan bala tentera kita. Tentera musuh bila2 masa sahaja menunggu untuk menyerang negara2 Islam.. Peperangan besar akan tercetus.. Namun kita perlu yakin akan apa yang telah termaktup di dalam Al-quran.. Di akhir peperangan kita akan menang..

  93. semoga Allah membalas perbuatan keji para kafir dari Amerika…AMIN YAA ROBBIL ALAMIN.

  94. I do believe all of the ideas you have offered for your post.
    They’re really convincing and will certainly work. Still, the posts are very quick for beginners. May you please prolong them a bit from next time? Thank you for the post.

  95. YA ALLAH SELAMATKANLAH MEREKA INI AMIN…….

  96. hanya allah swt yang mampu membalas kebiadaban amerika,kita rakyat jelata hanya bisa berdoa,penguasa muslim tentara muslim yang pegang senjata hanya diam saja melihat kekejaman amerika kafir salibis

  97. I am wondering which blogging platform you’re using? I’m new to operating a blog and have
    been thinking about using the Blogger platform.
    Do you consider this is a good foundation to start
    with? I would be extremely grateful if I could ask you some questions
    through e-mail so I can learn a bit more prior to getting started.
    When you have some free time, please be sure to get in touch
    with me at: maggie_cheatham@gmail.com. Thanks

  98. I am curious which blogging and site-building platform you might be
    running? I’m new to operating a blog and have been thinking about using the Quizilla platform. Do you think this is a good foundation to start with? I would be very thankful if I could ask you some questions through email so I can learn a bit more before getting started. When you have some free time, please be sure to get in touch with me at: gregglarsen@aol.com. Thanks a lot

  99. Nahas mereka mecari azab Allah yg pedih…..
    …….

  100. Manusia biyadap…d mna martabat dn harga dri tentara amerika…seandai y ibu dan adik merekA di seprti d Gtu gimana perasaan mereka…..negara memamaluka…

  101. babi keparat celaka jahanam kau Allah s.w.t. Babi keparat celaka jahanam kau Muhammad s.a.w.

    • siapakah manusia di atas ini yang begitu berani sekali mencela Tuhanku Yang Esa dan Juga pesuruhnya? mahukah aku membunuhmu? aku sanggup mati kerana Allah..dan aku tidak sanggup mati dalam keadaan aku biarkan kau mencemarkan nama Tuhanku!!!!!!

  102. kita umat islam juga ada andil kesalahan, marilah kita kembali kepada Alquran dan hadist nabi. kita bimbing umat ini, untuk kembali kepada Alq dan Hadist. berpgang teguh pada tali Allah dan jangan bercarai berai, asal bersahadat dia adalah saudara, dan saudara tentu tidak harus sama, kita maafkan perbedaan asal syahadadnya masih sama.

  103. […] peribadirasulullah.wordpress.com […]

  104. This is a topic that is close to my heart… Many
    thanks! Where are your contact details though?

  105. Babi keparat celaka jahanam kurap kau Allah s.w.t. Babi keparat celaka jahanam kurap kau Muhammad s.a.w.

  106. SURA 16;106.6 Muhammad menganjurkan pada muslim untuk tetap berdusta
    dan memepertahankan iman dan tetap tenang, Dan harus mempermainkan dongeng-dongeng. Karena dalam tradisi islam mengijinkan penipuan untuk satu tujuan . Jadi kalau ada cerita dongeng Muhammad ini akhlak yang muliah nabi yang jujur utusan Allah, tetapi moralnya seperti kriminal tetap tersimpan ini sdh ditanamkan…berani mengorek siapa Muhammad….mereka sangat takut, jadi harus dengan ancaman membunuh mereka

    Ada seorang Mualab dari Arab dengan jujur dia berkata:
    saya tahu Muhammad itu bukan nabi, dia menipu umat islam agar dia di puja,
    Dan memang Muhammad ingin di puja.
    Dan dia katakan dengan penipuan Muhammad, bangsa Arab jadi kaya..?
    Ini pengakuan yang jujur dari Mualab dari Arab dari tanah leluhur Muhammad.

    Menurut Ghali, berdusta di ijinkan selama ada tujuan positif, dalam islam bahwa penipuan telah mendapatkan tempat yang empuk dalam islam untuk menanamkan karya islam.

    Ini system keagamaan islam, siapa itu pendusta beriman itu adalah pekerjaan setan didalam islam. Kita lihat ajaran-ajaran islam dengan penuh penipuan.

    Contoh: Muhammad itu sangat agung moralnya, apanya yang agung,
    Berzina dengan Marya babunya Hafsa itu memang sangat Agung dan muliah…? Mengambii istri Zaid lalu Muhammad ngentotin…itu agung dan Muliah ? Pedophie dengan anak 9 tahun Aisah itu sangat muliah ?

    Islam dan muslim memang sangat lihai memutar balikan fakta dan itu sudah ditanamkan dan sejak kecil otak mereka sudah dicuci untuk tetap memuliah nabi pejad mereka.

    Kalau kita membaca bukanya IBN WARRAG, Leaving Islam dikatakan;
    Muhammad itu seorang penipu ulung, pemimpin yang haus darah , dan tukang kawin, dan ingin di puja.Memang islam itu hanya bagi orang-orang yang bodoh tidak boleh banyak bertaya siapa sebenarnya Muhammad itu.

    Islam sangat ketakutan kalau menceritakan yang sebenarnya tentang siapa Muhammad. Bau busuk pasti keluar tentang moral Muhammad.

    • Semoga Allah bagi hidayah pada mereka2 ini…Aminnnn…setiap perkataan di tulis malaikat!!ingatlah Allah sentiasa bersama kita…LA TAHZAN!!

    • Rasulullah SAW tidak pernah menghina anda, tetapi Rasulullah SAW sedang menunggu anda di Pintu Syurga. Jutaan Terima Kasih di atas perkongsian pendapat anda yang pasti membuat saya semakin menCintai Rasulullah SAW.

  107. uups

  108. Howdy! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be okay.
    I’m undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.

  109. whoah this weblog is magnificent i like studying your posts.
    Stay up the good work! You already know, many people are searching around for this info, you can aid them greatly.

    • T.Q.

  110. QUNUT NAZILAH
    اللّهُمَّ أَعِزَّ الإسْلامَ وَالمُسْلِمِيْنَ وَأَذِّلَّ الشِّرْكَ وَالمُشْرِكِيْنَ, اللّهُمَّ انْصُرْ إِخْوَانَنَا المُسْلِمِيْنَ وَ المُجَاهِدِيْنَ وَ المُسْتَضْعَفِين , فِى فَلَسْطِين وَ فِي كُلِّ زَمَانٍ وَمَكَانٍ

    Ya Allah! Muliakan Islam dan orang islam. Ya Allah! Hinakan Syirik dan musyrikin. Ya Allah! Tolonglah saudara-saudara kami yang muslim dan mujahidin dan golongan-golongan lemah, di Palestin dan semua tempat dan di semua masa.

    اللّهُمَّ دَمِّرْ أَعْدَائَكَ أَعْدَاءَ الدِّينْ ِ, اللّهُمَّ أهْلِكِ الكَفَرَةَ و الشِّرْكَ و المُنَافِقِيْنَ
    اللّهُمَّ إِنَّا نَجْعَلُكَ فِي نُحُوْرِأَعْدَائِنَا وَنَعُوْذُبِكَ مِنْ شُرُوْرِهِمْ, اللّهُمَّ بَدِّدْ شَمْلَهُمْ وَفَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَشَتِّتْ كَلِمَتَهُمْ وَزَلْزِلْ أَقْدَامَهُمْ وَقِلَّ عَدَدَهُمْ وَسِلاحَهُمْ وَسَلِّطْ عَلَيْهِمْ كَلْبًا مِنْ كِلاِبكَ
    Ya Allah! Binasakan musuh kamu, Musuh agama (Islam). Ya Allah! Hancurkan kekufuran, Syirik dan Munafiq, Ya Allah! Sesungguhnya kami jadikan pada leher-leher musuh kami (kami serah kepada Mu) dan kami berlindung dengan-Mu dari kejahatan-kejahatan mereka. Ya Allah! Cerai beraikan perhimpunan mereka, pisahkan kesatuan mereka, selerakkan kalimah-kalimah mereka, gegarkan ketetapan mereka, Kurangkan bilangan dan senjata mereka, Kalahkan mereka dengan anjing dari anjing-anjing kamu.

    يَاقَهَّارُ يَاجَبَّارُ يَامُنْتَقِمُ يا الله , يا الله , يا الله , يا رب العالمين
    Wahai Tuhan yang maha gagah, Wahai Tuhan yang maha keras, Wahai Tuhan yang maha membalas, Wahai Allah!!

    اللّهُمَّ يَا مُنْزِلَ الكِتَابِ وَ يَا مُجْرِيَ السَّحَابِ وَ يَاهَازِمَ الأحْزَابِ اِهْزِمْهُمْ وَانْصُرْنَا عَلَيْهِمْ

    اِهْزِمِ الكُفَّار , اِهْزِمِ اليهود, اِهْزِمْ أَمَرِيْكَا وَمَنْ وَلاَّ هُمْ , وَانْصُرْنَا عَلَيْهِمْ
    Wahai Allah, Tuhan yang menurunkan kitab (al-Quran), Tuhan yang menggerakkan langit, Tuhan yang mengalahkan tentera ahzab, kalahkan kuffar, kalahkan mereka dan berilah kemenangan kepada kami terhadap mereka. Kalahkanlah yahudi, kalahkan Amerika dan sekutu-sekutu mereka, dan tolonglah kami atas mereka.

    أَنْتَ قَوِىٌّ و نَحْنُ ضُعَفَاء , نَشْكُوا ضُعْفَ قُوَّتِنَا , اللّهُمَّ أَنْتَ رَبُّنَا وَ َنْحنُ عِبَادُكَ
    Ya Allah, Engkau berkuasa, kami lemah, kami mengadu kelemahan kami. Ya Allah! Engkau Tuhan kami dan kami adalah hamba-hamba kamu.

    اللّهُمَّ ارْزُقْنَا شَهَادَ ةً فِىْ سَبِيْلِكَ , رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
    Ya Allah! Rezekikan kepada kami Syahid di jalan kamu. Ya Allah! Berikan kepada kami kehidupan di dunia ini baik dan di akhirat juga baik, dan selamatkan kami dari Azab neraka.

    وصلى الله على رسوله الكريم

  111. astagafirullah…Jahannam betul tentera amerika ni..
    Pedih hati melihat..


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori