Posted by: peribadirasulullah | September 9, 2009

DOA MENGHALAU SYAITAN

أذكـــــار وأدعية لطـــرد الشيطـــان ( لعنــه الله )

ـ “لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك، وله الحمد وهو على كل شيء قدير”. “مائة مرة في اليوم”

” 1- MEMBACA LAILA ILLALLAH WAHDAHU LA SYARIKLAH LAHUL MULKU WALAHULHAMDU WAHUWA ALA KULLI SYAIEN QODIR  ”     100 X SEHARI

ـ قراءة المعوذتين، وأول الصافات، وآخر “الحشر”.

2-Membaca  2 Qul  dan awal surah Saffat serta akhir surah al-hasyri

ـ قراءة آية الكرسي ـ عند النوم ـ

3-Membaca ayat Kursyi setiap hari

ـ قراءة الآيتين من آخر سورة البقرة.

4-Membaca 2 ayat terakhir dari surah al-Baqarah.

لطرد الشيطان في الليل  :

ـ أعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم من همزه ونفخه ونفثه.

Membaca ” Auzu billah hissamie alimi minassyaitanirrajimi min hamazihi wanafkhihi wanaftihi.

لطرد الشيطان بعد الاستفتاح في الصلاة :

ـ ومن شغله الشيطان في صلاته، تفل عن يساره ثلاثاً بعد أن يتعوذ منه .. ويقول:هو الأول والآخر والظاهر والباطن وهو بكل شيء عليم.


Responses

  1. KUN CELAKA KAU ALLAH S.W.T. KUN CELAKA KAU MUHAMMAD S.A.W.

    • kenapa kau sungguh kurang hajar ngan agama akuu

    • qafir…

    • kurang ajar,anak haram,

    • Laknat Allah… & seberat-beratnya malapetaka buat mu…

    • akibat banyak sangat makan dan minum benda2 haram (babi, arak dan seumpamanya) menyebabkan otaknya menjadi beku dgn lemak2 babi dan hatinya menjadi hitam dengan arak.. org kafir di laknat Allah.

    • astagfirullahhalazim..,celaka la kau krna mngutuk ALLAH DAN RASUL NYA..

    • hey babi lahanat… semoga peliharaan aku makan kau

    • kau babi, buka agama aku babi….
      sial kau lahanat. kalau kau berani cakap siapa nama kau aku akan hantar peliharaan aku untuk hantui mu… babi jangan sesekali kau maki agama aku.

    • subahanallah…sabar wahai ank adam dan hawa..sabar..insyaallah allah maha kuasa..
      tiada tuhan melain kan allah dan nabi muhammad itu persuruh allah..

    • kau bodo ea…gi laknat la same kau…ahli neraka…anak haram…

    • kaulah umatmuhammad yang paling keji,semoga kau mengetahui siapa tuhan mu yang sebenarnya

    • MAMPUS KAU BILA DILAKNAT TUHANKU. BERANI TUNJUK DIRI LA BEB!

  2. astaqfirurrahhalazim…….celakalah kau wahai manusia yang tidak percaya pada Allah dan rasulNya… Neraka Jahanamlah tempat MU.

  3. Laknat Allah untuk mu…

    • إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ

      Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.

      • خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ

        (Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar.

  4. dah kau tau dia macam tu yang kauorang pegi layan org bodoh tu kenapa….kau tau dia bodoh kalau layan kau pun bodoh paham…

  5. - Jangan di’perduli kata-kata mereka. umat Muhammad hanya perlu bersabar :) Insyaallah. Allah akan membalas mereka semua dengan balasan yg setimpal dan Insyallah. orang kafir tidak akan dapat masuk mahupun mencium bau-bau Syurga :) Ya Allah! laknat’lah orang-orang yang meng’hina mu. sesungguh’nya mereka tidak sedar yang mereka itu adalah ciptaan’mu. mereka sama-sama darii tanah. tetapi mereka tidak bersyukur akan nikmat yang engkau berikan kepada mereka. :'(

  6. orang kafir memang tak guna. dia fikir dia komen mcmtu, dia Hebat la? kau Jangan Menyesal.

  7. semoga allah timpakan laknat dan balanya keatas si kafir diatas muka bumi ini lagi


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,617 other followers

%d bloggers like this: